Euh.. deze snap ik even niet... Wat zou mijn broer waar van moeten vinden? Enne... Ik heb geen broer! Hahaha!
Wat doe jij voor thuiswerk Vermanen? En een beetje een brutale vraag, maar ik vraag me altijd af of dat nou nog een beetje wat oplevert, of valt dat zwaar tegen?
Wat raar Esjuh, dat ze zeggen dat Dani geen paracetamol mag.. Dat is echt onzin. Ik zou hem gewoon een zetpilletje geven geloof ik. Dat verlaagt de koorts wat. Zielig hoor, dat ie niet lekker is..
Ah arme Dani! Hij zit dus ook echt niet lekker in zijn vel. Ik hoop echt voor hem dat het snel voorbij is, geef hem maar een extra knuffel van mij en Ben. Buddy spannend! Ben benieuwd naar after! Oh hahaha Marleen ik dacht dat jij gister zei dat je broer ook naar Madonna ging, maar dat was dan vast iemand anders . Marleen Vermanen is gastouder volgens mij.
Ik had wel getypt dat ik Madonna in de krant zag staan en dat ik aan jou moest denken. Dat van die broer was ik dus niet haha! Aha, gastouder... Ik dacht aan een heel ander soort thuiswerk. Iets van dingetjes inpakken of in elkaar zetten of zo..
Ik heb ook zulk lang haar maar wil ook iets anders, maar wat? Manlief is gek op lang haar. Zal ik hem vragen om het te wassen, borstelen en er iets leuks mee te doen iedere dag?
Sorry was ff eten, kids de deur uitwerken, tuin opruimen en wij lezen. Idd gastouder, geen dingetjes inpakken En gastouder levert 3,75 per uur per kind op. Elk volgend kindje van 1 gezin is dan 3,35. Is best leuk bijverdienen. Al moet ik er niet meer aan denken dat ik er nu meer bij krijg. Voor mijn zw-verlof had ik er 6... Nu maar 4. Scheelt algauw de helf. 1e gaat bijna naar school. Weer eentje gaat al naar school maar komt soms op vrijdag. Dan houd ik er 3 die elke week vast komen. Daarnaast Hannah natuurlijk
Heej meiden. ben ik weer ff... ga zo voor de tv dus tis maar kort. Maar kom straks weer wel ff. Hier weekend! als t goed is...bedrijfsleidster is ziek dus ja t kan nog veranderen... Met Luna weinig vooruit gang(ook niet achteruit gelukkig) Vanacht best een poos weer mee wakker geweest van al dat hoesten. Heb niet t idee dat t puffertje veel helpt. Maar goed morgen weer terug naar de dokter. Kijken wat die er van zegt. Verder is mn ma vandaag Luna gaan wegen. Ze is op 3 wkn tijd maar 150gr aangekomen. Echt heel weinig dus. Maar ja die benauwdheid werkt ook niet in zn voordelen nu, ze krijgt t echt niet op nu. veel te vermoeiend.... Maar ik bel morgen wel ff naar cb kijken wat ik eventueel nog kan doen voor dr! Nou dit was t ff kort, ga nu ff gtst kijken! tot strax
das balen zeg...geen samenvatting.... moet ik alles bij gaan lezen? Nou corné en esmee zijn net terug van het ziekenhuis...mn pa moet nog zowiezo t/m za.dag blijven.. Er is een virus bijgekomen grrrr
Hey allemaal, Even kort berichtje, want we moeten de woonkamer leeg halen (niet dat er veel in staat...), want na 3 maanden betonvloer komt *tromgeroffel* morgen en overmorgen de nieuwe vloer! Ben zo blij, want ben het zo zat. Quinty is nu bij opa en oma een nachtje logeren. Vrijdag zijn we allebei vrij en is ze weer thuis (donderdagavond al). CB was goed, muv 2e prik (pneumo). Ze woog 6600 gram en was 65 cm. Ze is dus flink aangekomen, maar niet zo veel in de lengte gegroeid. Gisteravond weer helemaal hysterisch, huilen, zo zielig. Heb haar rondgelopen, liedjes gezongen, baby tv gekeken en kreeg haar wel stil door bovengenoemde dingen. En een 120 mg paracetamol zetpil gegeven. Eerder dan vorige keer met prikken, dus om 20.30 lag ze ook alweer te slapen. Helpt echt! @ Esjuh: ik zou gewoon zetpil geven hoor! @ LaDi: het was mijn broer die naar Madonna is geweest! Hij stond helemaal vooraan tegen het podium aan (had VIP kaarten ofzo iets en had ook allerlei BN'ers gezien). Nou sorry als er nog meer geschreven is en ik het niet heb gelezen/onthouden, maar ik MOET nu echt gaan beginnen met de kamer. Volgende keer dat ik hier kom hebben we een vloer hoera, hoera...
Ladi: bed is erg mooi! Moet nog wel wennen aan de nieuwe matras, maar dat heb ik altijd als ik in een ander bed slaap, dus dat zal nog wel komen.. Ingrid: fijn dat je je wat beter voelt! Allemaal mooie spam gezien! Marleen: zo'n gsm heeft Jasmijn ook! ligt bij haar bedje en is onderdeel van het bedritueel (Jasmijn in bed leggen, telefoontje één keer indrukken, dan gaat ie drie keer af en kijkt ze die kant op, muziekschaap aan, is zo'n trekding en ze is tevreden). Wissel dus af en toe waar ik die gsm neerleg, ze heeft wel geen voorkeurshouding maar probeer het zo nog te voorkomen (hoe lang zou dat nog moeten?) Corina, als je een dagje minder wilt werken: gewoon doen! En 's middags klinkt ook beter. Vervelend als tie op je vrije dag ook zo vroeg wakker wordt idd... Vermanen: hier zeggen ze dat met bv je tussen de 100 en 200 gram per week moet aankomen, dus daar voldoet ze nog aan. Gebruik zelf ook de curves op http://www.borstvoeding.com/groeicurve/growthcurve/view, die zijn speciaal voor bv-kindjes. Jasmijn had vorige keer dus ook een dipje, maar ben nu benieuwd. Ga morgen weer ff naar het weeguurtje denk ik. Heb van de week alwel thuis op de weegschaal gestaan en hier was ze t.o.v. twee weken geleden 400 gram bijgekomen.. Chelleke: leuke avatar heb je nu! Echt zo'n heerlijk vrolijk mannetje... We krijgen bezoek, lees vanavond of morgen wel ff verder bij!