Balen Simone dat het nog steeds niet lekker loopt met Luna! Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. Ze is niet veel aangekomen. Balen dat je vader nog zeker tot zaterdag moet blijven. Gaat het wel al wat beter? Cynthia, erg leuk je haar! Ben dinsdag ook weer ff geweest. Geknipt en gekleurd, ziet er nu weer netjes uit. LaDi mooie foto's van Ben! Hier gisteravond een flink gesprek gehad. Was in het begin niet echt vrolijk. Allebei flink janken natuurlijk. Peter wilt meer tijd voor ons gaan maken. Hij heeft het zo naar zn zin gehad op vakantie en is er nogmaals achter gekomen hoeveel wij voor hem betekenen. Ik ga de maandag kantoorwerk doen, dus niet naar de winkel. Jochem brengen we dan wel naar kdv. Woensdag en vrijdag blijft hetzelfde. Zaterdag eventueel om en om vrij. Dus de eerste stappen zijn gelukkig gezet!
Oh vergeten Femmigje, je hebt ook al zo'n stoere knul! Enne Jochem heeft van 9 tot 8 uur geslapen! Was echt lekker. Dat mag wel vaker
Corina, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. En dat Peter meer tijd wilt vrij maken voor z'n gezinnetje . Waar zo'n vakantie al niet goed voor is heh . Hoop dat het jou ook meer rust geeft...En dat je lekker kunt blijven genieten van jullie mooie stoere man! Wat heeft ie trouwens enorm goed geslapen =D>
Ben weer terug vd dokter(en boodschappen) Nou de dokter vond wel dat de ruis op Luna dr longetjes ver weg was, dus het puffertje heeft wel gewerkt. Ze heeft heel veel last van slijm wat dus los moet komen. Moet het puffertje blijven gebruiken tot na t weekend, bedje bovenin hoger zetten, stomen en dan kijken of t beter gaat,zij denkt van wel. Dus daar hopen we maar op. Als ik t niet vertrouw mag ik gewoon bellen en weer langskomen. En anders dinsdag even telefonisch kontakt!
@Corina: fijn zeg dat jullie n goed gesprek hebben gehad, gaat Peter dan ook minder werken of zo? Jochem idd goed geslapen zeg! @missc: ook geen fijne nacht dus voor jou, wij waren ook om 4u wakker met Luna... @Ladi: mooie spam @Booki:spannend hoor 3e kindje dat er aan komt...
Ow ja dat vergeet ik nou helemaal..... We krijgen vanaaf kijkers in het andere huis! We zijn over gegaan naar een andere makelaar, gister is het huis op de site gekomen en nu al kijkers. Duimen jullie allemaal met ons mee vanaaf om 19u?
Gelukkig heeft het puffertje toch gewerkt! Hopen dat alle maatregelen helpen en dat ze er snel vanaf is! Dikke knuffel!
dank je.... hoop ook echt dat het nu snel verkocht is hoor... De bank trekt dit niet lang meer zeg maar... 2 hypotheken en voor 2 huizen verzekeren...
Nee kan ik me voorstellen is mooi shit idd 2 huizen. Daarom zet ik hier de hele familie voor jullie aan het duimen Ennuh bedankt heh, ik had m'n 1200e zelf bijna gemist
Ja dat is idd shit ja 2 huizen... 1 huis valt al niet mee.... Alles is zo lekker duur tegenwoordig, en ben natuurlijk minder gaan werken... maar goed, we blijven hoop houden!
Ga voor je duimen hoor Simone! Hopelijk kopen ze het huis. Peter gaat niet echt minder werken, maar z'n tijd wat anders indelen. Zodat we zeker één middag echt voor zn 3en hebben. GElukkig dat het puffertje wel wat geholpen heeft. Nu al dat slijm nog weg.
Kili....waar is de samenvatting? Cynthia....staat je goed. Ik vind het een stuk vlotter staan. Owww...ons benneke....wat een poepie is het toch ook. Simone...fijn dat het pufje toch geholpen heeft hopelijk is het slijm ook snel verdwenen. Zal vanavond de duimen even laten draaien , lijkt me vreselijk in deze tijd twee huizen en twee hypotheken. Aan de andere kant denk ik ook altijd dat mensen weten waar ze aan beginnen als ze een nieuw huis kopen en de ander is nog niet verkocht. Het blijft een risico. Esjuh...baby's vanaf drie maanden mogen 120mg paracetamol zetpillen. Verder weet ik het even niet meer. Hier niets bijzonders te melden. Tijn en isa slapen. Eva zit op school dus even tijd voor mezelf Boodschappen al in huis. Kwebbel
Simone: ik hoop van harte dat het wat wordt met die kijkers vanavond. Wij zitten ook sinds maart met 2 hypotheken e.d. en ook geen zicht op kopers. Misschien ook maar andere makelaar zoeken? Vervelend dat Luna nog zo'n last heeft van dat slijm. Corina: fijn dat Peter meer tijd gaat vrijmaken voor jullie 3-tjes. Hier gaat het net andersom. 1 van de 2 medewerksters van Wim neemt per 1 oktober ontslag, dus hij zal weer meer moeten werken . (Moeten tenslotte ook 2 hypotheken betalen). Bri: gefeliciteerd met Deane z'n 5 maandjes. Hier zit de werkweek er gelukkig weer op. Het was wel weer wennen om 3 volle dagen achter elkaar te werken, vooral om 's ochtends op tijd de kids op het kdv te krijgen en dan om half 9 op school te zijn. Benthe heeft het gisteren heel goed gedaan op het kdv, maar ze slaapt niet veel daar. Gelukkig kan ze vandaag alles weer inhalen.