April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons huis staat al meer dan een jaar te koop.
    Ik weet wel dat je van te voren moet bedenken wat als mn huis niet verkocht is...
    maar wij hadden ook niet verwacht dat het ZO lang zou duren allemaal....

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    hmm balen is dat zeg. Ja tis idd een risico... Maar goed blijft sh*t natuurlijk. Maar deze mensen gaan het kopen hoor! Hebben jullie wel een beetje doorstroom met kijkers of schiet dat ook niet echt op?

3. ja de samenvatting blijft wel erg lang weg he!
    Ik denk dat Kili voor de 20 pagina;s gaat! haha

4. Nou we hebben t bij n nieuwe makelaar te koop gezet sinds gister staat het op hun site, en nu al een kijker...
    We hebben de prijs enorm verlaagd.
    Het is nu 159,000 voor een geschakelde hoekwoning(tis niet heel groot hoor)

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Balen is dat, als je met twee huizen zit.. 159.000? Dat is wel heel weinig of niet? De huizen hier zijn echt schrikbarend duur. Je kan hier echt bijna niks meer kopen als eenverdiener of wanneer je niet zoveel verdiend met zn tweeen. Onder de 2 ton is er niks.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mijn duimen draaien al :)

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Aha ok.. Spannend ja op een gegeven moment moet je wat heh.... Staat ie op funda ;)..

Iemand nog interesse in een huis in Lichtenvoorde? Huis van ons buurvrouwtje staat te koop (ze heeft er bijna 50 jaar gewoond)... Haar huis was nog van de woningbouwvereniging.. Is nog helemaal in orginele staat! :) (geen cv niks :( )Wel 5 slaapkamers boven (maar waarschijnlijk moet je er 1 opofferen voor de badkamer :p). Tis een 2 onder 1 kap en je krijgt er leuke buren bij ;). En een super super lief buurjongetje...

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even nog een vraagje aan de Bumbo-mama's. Zitten jullie kindjes er ook scheef in? Roel zakt steeds naar één kant toe. Ik moet hem steeds recht zetten.

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Is idd niet super duur nee... Huis hiernaast staat nu voor 155 te koop. Maar dan mag je er nog wel een ton tegen aangooien om het te moderniseren. Of zelf veel tijd hebben en erg handig zijn.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm nee Mats zit er altijd aardig recht in... Maar goed hij kan ook geen kant op want hij zit klem met z'n benen, haha. Als je hem eruit tilt blijft de bumbo plakken :)

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Esjuh, hoop dat het met Dani al wat beter gaat!

MissC: leuk, before and after! Ben benieuwd, zal het zo wel lezen/ zien, haha!
    Ja, ben hem ondertussen tegengekomen! Mooi geworden! Ben benieuwd wat voor kleur het nu wordt.

Simone: geef Luna maar een grote knuff! Hoop dat het snel weer wat beter gaat. En ook met je vader.
    Spannend, kijkers! Hopen dat ze "happen"!

Emmetje, wel ff spammen als het klaar is met de vloer! Ben benieuwd... hoop dat het dan nu eindelijk afkomt!

Booky: spannend! Laat je het weten als je wat hoort? En gefeliciteerd met je 1200ste berichtje..

Ladi: mooie foto's van Benjamin, stoer pakkie heeft ie aan!

Corina, fijn dat jullie het hebben doorgesproken en helemaal fijn dat het van twee kanten kwam!

Vanochtend ff naar het weeguurtje geweest. Jasmijn was in 2 weken 300 gram aangekomen en weegt nu 5490 gram. Netjes dus! Ze komt weer helemaal uit het dipje, kijk maar..

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    en nog ff spammen!

13. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Boni: Fijn dat het de goede kant weer opgaat met Jasmijn. (Ze kijkt alleen wel de verkeerde kant op in de foto). :)

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen, Jochem zit ook best recht in zn bumbo.
    En idd net als bij Mats als je hem er uit haalt, zit hij vast. :)
    Hij heeft nu wat nieuws ontdekt, hij rekt zich helemaal uit zodat hij een eind uit die bumbo komt :confused: (net als of hij er zelf uit wilt stappen)

Huizen zijn hier idd nog wat 'voordeliger' vergeleken bij de Randstad.

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    De nieuwe collectie van Lief is helemaal geweldig meiden!
    Ben geweest in een winkeltjes van Lief in Eindhoven, werd helemaal gek! :oops: Wist niet wat ik nou moest nemen.
    Op internet komt dat pas over ruim een maand geloof ik.

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He mn 2400 ste berichtje net gemist! :(

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Lief! is bedacht door mensen een dorp hier verderop. Daar is de eerste Lief! winkel begonnen. Is echt goed gaan lopen door heel Nederland heen!

18. Halloooo!

Dames.. Ik ben koortsvrij! Whoehoe!

Voel me stukken beter dan gister.. Ik reargeerde ontzettend heftig op de antibiotica die ik had gekregen.. Dus ik heb gisteravond niks meer ingenomen, en jahoor, mijn koorts zakte omlaag, en ik voelde met het half uur beter worden..
    Vannacht redelijk goed geslapen..

En vamorgen om half zeven gelijk getempt, toen stond ie nog op 38, maar acceptabel gezien de 40 graden die ik dinsdag had. En om half acht werd ik weer wakker, badend in het zweet, en toen dacht ik ohow.. Neehe. Dus ik weer tempen.. En tot mijn grote verbazing gaf hij maar 37.5 aan..

Om 10u voordat ik naar de huisarts ging weer getempt, en toen stond hij op 37.4.. Dus hij is heel langzaam aan het zakken..

Mijn eetlust komt ook weer terug, en ik voel me zo veel beter..

Om half elf moest ik bij de huisarts terug voor controle, heb het gezegd van de antibiotica, nu moet ik wel vertellen dat ik allergisch ben voor een bepaalde groep peniciline, en die ik dus had, viel onder die groep. Als kind ben ik daar echt doodziek van geweest.. Maar dat kwartje viel gistermiddag dus pas.. En nu heb ik dus mildere antibiotica.

Maar de ontsteking in mijn teen is weg, de rommel is eruit. En nu moet de wond gewoon genezen..

Maar wat nog beter is... Ik heb groen licht om zaterdag gewoon zoals gepland naar Volendam te gaan!

Whoehoeee!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat je weer wat beter bent Ingrid.
    Kan je lekker van het weekend naar Volendam! Veel plezier alvast! :)

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ze was druk aan het kijken naar onze hond! Haha, maar die had ik van de foto afgeknipt (stond er zo halfwat bij op..)

Deel Deze Pagina