April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En ik mn 1000ste!

Corina, alsnog van harte dan!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben goed bezig, want net een hele wasmand weggestreken. Nu alleen een wasmand met kleertjes en beddegoed nog...

Er ligt er eentje te kletsen in bed dus ik ga haar eruit halen en voeden. Tot later!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn dat het beter gaat Ingrid!

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Corina wat fijn dat jullie ff een goed gesprek hebben gehad en dat hij zijn tijd wat beter in gaat delen. En met dat kantoorwerk hoef je vast niet om kwart over 5 op, lekker!

Simone ik zal ook voor je duimen vanavond! 159 is helemaal niet duur inderdaadn, maar dat is natuurlijk per regio ook verschillend. Hier vind je ook niks meer onder de 2 ton (tenzij je een flat in een hele slechte buurt wil).

Ja leuk pakje he van Ben, is maat 62 maar valt groot, maar het was er steeds te warm voor (had hem tijdens de zwangerschap al van mijn zus gehad). Maar vanochtend was het best fris in huis dus kon hij hem eindelijk aan dus meteen foto's gemaakt, vond het zo stoer staan.

Boni fijn dat Jasmijn weer zo goed gegroeid is!

Corina nog gefeliciteerd met nummer 2400!

Ingrid wat fijn dat het beter gaat! Hebben ze dan trouwens niet goed in je dossier gekeken dat je de verkeerde antibiotica hebt gekregen?

En nu is het weer tijd voor een fles.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Pff meiden......

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    hij is af

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    4 word pagina's lang

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    misschien niet zo goed als anders ;)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Samenvatting 1730 – 1749

Voor 1e en laatste keer een samenvatting van de laatste 20 pagina’s. :evil:

Pagina 1730 super samenvatting met dank aan Esjuh :D :whistle:

Booky is het schooljaar goed begonnen met een stel draken :evil:

Met Luna gaat het wat minder. Ze is al 1,5 week erg benauwd. Ze heeft een puffer gekregen en Simone moet donderdag (vandaag) weer terug. Simone is vanochtend naar de ha terug geweest en de puffer lijkt te helpen.
    Luna is verder wel vrolijk, alleen het slapen gaat wat minder…
    Ben weer terug vd dokter(en boodschappen)
    Nou de dokter vond wel dat de ruis op Luna dr longetjes ver weg was, dus het puffertje heeft wel gewerkt.
    Ze heeft heel veel last van slijm wat dus los moet komen.
    Moet het puffertje blijven gebruiken tot na t weekend, bedje bovenin hoger zetten, stomen en dan kijken of t beter gaat,zij denkt van wel.
    Dus daar hopen we maar op.
    Als ik t niet vertrouw mag ik gewoon bellen en weer langskomen. En anders dinsdag even telefonisch kontakt

Danio heeft femmigje verrast met een heerlijke rugpoepluier.. Daarna heeft ie mogen genieten van een heerlijk badje. :)

Sab heeft d’r eersteb rijles erop zitten, ze vond het erg leuk en mocht alles al doen! :whistle:
    Ze heeft gereden in een DIKKE Lexus.

4cats was druk dus wat minder te vinden op het forum. Bruiloft gehad en een 2daags festival en nog meer gekkigheid.
    Ze heeft een nieuwe spiegelreflexcamera gekocht. Dus binnenkort veel spam :D:D

Witte reus, een mei mama, komt een vraag stellen.
    nou. ik ben nu een beetje aant expirimenteren met het fruithapje.. nu had ik zondag 2 uurtjes voor de volgende fles een fruit hapje gegeven ( half potje ) en toen melde hij zich netjes 2 uurtjes later voor de fles,

nu wilde ik dat vandaag ook doen. maar meneer is inslaap gevallen en slaapt nog steeds.. hij moest eigenlijk om half 8 zijn fles hebben.. zouden jullie hem laten slapen. en kijken wanneer hij zich meldt? of rond 22 uur wakker maken en het flesje geven..

ben een beetje bang dat hij nu uit zijn ritme raakt

Sab zou gewoon het normale schema aanhouden..
    Witte reus bedankt de april mama’s voor de tips. Ze heeft de fles slapende gegeven en de kleine slaapt alweer..

http://www.cameraexpress.nl/ zijn de goedkoopste met camera’s en als je met ideaal betaalt heb je hem binnen 24 uur in huis.. (tip van 4cats)

Noelle kijkt graag naar Brummm

Nathalie heeft even een flinke dip huilen huilen huilen gelukkig kom ze hier dan ff lezen en dan lach ze tussen de tranen door dus das altijd goed
    Haar woorden
    weet eigenlijk even niet meer wat ik vertellen moet en elke keer hetzelfde vertellen gaat ook vervelen natuurlijk

Nee meid dit gaat absoluut NIET vervelen. Als je het kwijt wilt kan dat hier ALTIJD. En als je 100.000 keer hetzelfde kwijt wilt dan dat ook. Daar zijn we voor!
    Dikke knuffel van iedereen!

Sab is helemaal zwanger, lekker misselijk en al een familie puisten op d’r kin ;)

Booky is bezig met het foto album van de kleine man. (schiet niet echt :(

4cats is bezig met een album van de bruiloft waar ze laatst is geweest. 4cats heeft de foto's gemaakt..

Marleen heeft weer gesport, ze heeft wel wat last van d’r bekken. Roel poept alles onder als Marleen naar het werk is :)

Astrid is eigenlijk te moe om achter de computer te zitten. Ze is weer begonnen met werken. Is mentor van een havo 2 klas. Zit in ieder geval al 1 leuke leerling in de klas. http://www.gooieneemlander.nl/.....575755.ece.
    Benthe ging voor het eerst een hele dag naar het kdv. Ging niet super, niet goed gedronken en geslapen.

Lengte van Hannah gaat goed gewicht zit even in een dalletje volgens groeicurve van het cb. Daarom mag Vermanen eventueel beginnen met fruithapje. Dit doet ze niet want ze wil het risico op allergieën zoveel mogelijk beperken…
    Volgens de borstvoedingscurve valt het dalletje wel mee… (tip van de meiden op het forum om daar eens op te kijken). http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ (m.d.a. Marleen)

Simone heeft weer gesport.

Missc is achter Tygho aan aan’t vangen. Hij draait steeds op z’n buik maar vergeet dat ie zich ook weer terug kan draaien :)

Ingrid is zo ziek als een hond :( . Zo erg zelf dat ze niet weet of ze een weekendje Volendam gaat redden…
    BETERSCHAP!

Ladi is bij Madonna geweest. Was GEWELDIG! :whistle:

Bij Esjuh vertelde ze het volgende op het cb.. (terug komend op de vraag van witte reus).
    Wat ik maandag van het cb hoorde is dat je beter kan beginnen met groente. Hier zitten wel voedingstoffen in en in fruit niet.. Fruithapjes hebben ze dus niks aan en is echt een tussendoortje. Ik zou hem dus na fruithapje om de gewone tijd wakker maken en hem de fles aanbieden. maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Leuk dat je al aan het proberen bent

Fruithapjes recept van Nathalie..

komt ie recept fruithapjeeeee

een halve liga kruimelen
    jus de orange
    halve banaan of geraspte appel of geprakte peer (kortom wat je wilt)

Esjuhh zit nu thuis in overleg met haar leidinggevende. Dani had gisteravond 38.8 koorts en vanmorgen ook nog verhoging. En maar huilen huilen huilen. Wel goed gegeten gelukkig. Ze heeft gewoon mee zitten huilen ze vindt het zo zielig voor hem. Hij ligt nu lekker te slapen en Esjuh gaAT zo maar wat doen.. hopen dat het snel beter gaat want vrijdagmiddag hebben ze 2 weken vakantie. :D

Ingrid was echt ziek. Lees dit:
    Ingman schrok er gister ook van. Hij had voor mij de nieuwe cd van Jan Smit gekocht en de nieuwe singel van de jeetjes. Ipv een bloemetje. Omdat ik zo ziek was. Maar ik was zo beroerd dat ik niet eens de behoefte voelde om ze te beluisteren.. En dan ben ik echt ziek hoor...

BV lijkt bij kwebbeltje wat terug te lopen. Ze legt nu extra aan en kolft extra..

Ben maakt scheetgeluidjes met z´n lippen!:)

Waarschijnlijk krijgt Danio wel het kapsel van z'n pappie. Ze zeggen namelijk wanneer baby's lang kaal zijn, ze krullen krijgen. Femmigje is benieuwd

Ladi gaat kast op meten en plastic dozen halen. Hebben namelijk weinig opbergruimte in huis.

Vermanen heeft het zelfde probleem. Dus heeft ze een grote kast daarin passen precies die clipboxen in van de Xenos. . Aan het eind van de dag het speelgoed er weer in en je merkt er niks van dat ze thuis werkt, als gastouder.

Deane kan SUPER goed omrollen en rolt steeds heen en weer :whistle:

Dani heeft nu 39 graden koorts. Ze heeft de ha gebeld. bij zulke kleintjes als dani wordt het 5 dagen aangekeken. Mocht het vrijdag nog zo zijn moet ik even langs gaan. Verder was hij nog te jong voor paracetamol en kon ik dus niet veel doen. Wel even opletten op het eten en dat hij niet gaat braken en aan de dunne gaat.

Meiden vinden het vreemd dat ie geen paracetamol mag. Er zijn pijnstillers voor baby´s in de vorm van zetpillen. Eventueel geven om de koorts naar beneden te halen.

Deane zit nu ongeveer op 5 voedingen per dag. Tenzij Bri er de hele dag is dan wil ie meer van mammie ;).

Sommige dames vragen zich af waar de samenvatting is/blijft…….

Missc heeft IEUEUW bovenburen. Eten 3 – 4 keer per week pizza en 2 keer per week friet :confused:. Buurvrouw is MEGA vet en buurman iets zwaarder dan missc (dun mannetje dus).

Missc heeft d´r privé kapster langs gehad en heeft een stuk van d´r haar af (zie spam).

Vermanen wil ook wat anders met d´r haar, maar wat? Manlief houdt van lang haar!

Luna is niet heel veel aangekomen maar 150 gram in 3 weken. Zou ook wel aan d´r benauwdheid liggen…

Pa van Simone moet sowieso tot zaterdag in het ziekenhuis blijven. Er is een virus bijgekomen.

Vandaag en morgen komt eindelijk na 3 maanden de nieuwe vloer bij emmetje.

Simone was vanochtend de eerste die zich hier kwam melden…

Missc had een beroerde nacht.
    Tygho had het vanacht niet goed, schreeuwen krijssen en doen rond 4 uur.
    hele poos lopen tutten en sussen, maar geen succes. dus maar een fles gedaan..en toen duurde het nog een half uur voordat hij sliep
    pffff

Corina:
    Hier gisteravond een flink gesprek gehad. Was in het begin niet echt vrolijk. Allebei flink janken natuurlijk.
    Peter wilt meer tijd voor ons gaan maken.
    Hij heeft het zo naar zn zin gehad op vakantie en is er nogmaals achter gekomen hoeveel wij voor hem betekenen.
    Ik ga de maandag kantoorwerk doen, dus niet naar de winkel.
    Jochem brengen we dan wel naar kdv.
    Woensdag en vrijdag blijft hetzelfde. Zaterdag eventueel om en om vrij.
    Dus de eerste stappen zijn gelukkig gezet!

Booky zit in spanning te wachten. Vriendin gaat vandaag bevallen van haar 3e kindje :D

Simone krijgt vanavond kijkers voor het andere huis. ALLEMAAL DUIMEN :thumup: dat deze mensen het gaan kopen!

Jasmijn komt weer uit d´r dipje (zie pagina 1748) :D

Marleen vraagt of er meer kindjes zijn die scheef in de bumbo zitten. Mats zit aardig recht. Jochem wilt er stappen. (strekt zich uit)
    Jochem en Mats blijven in de bumbo plakken als ze eruit worden gehaald. :)

Corina heeft de nieuwe LIEF! Collectie gezien! Erg gaaf, moeilijk om een keus te maken! Volgende maand waarschijnlijk ook op internet…

Simone attendeert Booky op haar 1200e berichtje
    Corina mist 2400e berichtje
    Boni mist haar 1000 berichtje
    ALLEMAAL nog GEFELICITEERD

Ingrid voelt zich beter de koorts is aan het zakken :D. Ze heeft van de ha groen licht om zaterdag naar Volendam te gaan :whistle:.

Deane is vandaag 5 maanden!! (hint hint :wink)

SPAM

1737 stoere knappe Dani
    1737 knappe Tijn
    1738 Binkie Roel
    1738 DE mannen van Marleen
    1738 lekker ding Danio
    1739 mooie Danio!
    1740 Hannah in de kinderstoel!
    1744 Missc met lang haar..
    1745 het eindresultaat van MIssc
    1747 fotomodel Ben
    1748 Mats met z´n grote vriend
    1748 Mats in bumbo
    1748 Boni en Jasmijn

10. Nee, niet goed gekeken. Tis een nieuwe huisarts, ze zit er pas sinds juli bij. En ze had niet verder gekeken... Beetje dom vind ik. Maar ook bij de apotheek hebben ze niks gezegd. Want toen ik vanmorgen die andere kwam halen zeiden ze ook al van, ja we hebben bij u wel een melding staan dat u op deze groep niet goed reargeerd..
    GRrrrrrr zeg dat dat gelijk, had mij een hoop ellende bespaard.. Ik was echt een beetje pissed.. Maar ze hadden allemaal mazzel dat ik nog niet de puf had om flink uit te varen!

Maar goed, die nieuwe neem ik vanavond pas in bij het eten. Dan is Ingman erbij.. Mocht ik weer neit goed reargeren.... En deze is maar voor 4 dagen.. :)

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ziet er goed uit :D

Leuke spam :D

Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat de 1e stappen zijn gezet. ;)

Liefff :D

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Toppie :whistle:

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Pff sorry als ik dingen vergeten ben in de samenvatting! Ben blij dat wel normaal maar 10 pagina's doen scheelt weer een hoop. Ik dacht dat doe ik wel ff ;). Mats lag toch lekker te slapen.

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jeetje het is nog al, mooie samenvatting

Fijn dat bij Luna de puffer zijn werk doet

Bri gefeliciteerd met de 5 maanden

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ga er weer vandoor, kan niet te lang achter de pc, mijn rechterschouder heeft kuren :( (lees, reumapijn)
    Dus houd ik het niet zo lang vol.
    Ga maar eens op de koffie bij pa en ma.
    Iedereen een fijne dag.

ps staan weer nieuwe fotos op Damian zijn site ;)

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    hmm balen zeg.. Sterkte ermee!

Matseman is weer wakker. We gaan even boodschapjes doen...Doei doei

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Booky ik heb hem nog niet gelezen, maar wil alleen al ivm de lengte zeggen: GEWELDIG je samenvatting!

19. Booky! Je samenvatting is geweldig!

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Deel Deze Pagina