Nou Ingrid wat belachelijk echt! Ik vind dat echt te slordig voor woorden! Wat als je reactie nog heftiger en ernstiger was dan het nu is geweest. Kan me om dat soort stomme fouten zo kwaad maken! Deane gefeliciteerd met je 5 maandjes! Ik had wat spam over het hoofd gezien (sorry ), maar leuk! Chelleke vervelend dat je weer zo'n last hebt!
Wow deane, 5 maanden ! Verder: was ik vereerd om de samenvatting te doen las ik ?( Ehm, tja, die had ik niet door) Sorry... BOOKY: JE hebt een geweldige samenvatting gemaakt ! Verder andy maar eens halen van het kdv ! Tot snel ! Liefs, Kili
Dank je wel, super attent van je! (en ik zie nog meer mooie felicitaties, dank jullie wel meiden) van het wegen komt niets meer: Deane heeft een beetje een slaapmiddagje en ik ga hem er echt niet voor wakker maken!
hahahahaha! ik vind Mats zo'n lekker ventje, ziet er goed uit hoor. (en Ben is ook een lekker ding, zag net een paar heel lieve foto's van hem. maar wel een ander formaatje he)
Bri...alweer 5 maanden.....waar blijft de tijd. Kili...hihi zou ik achteraf ook zeggen. Booky.. =D> =D> =D> ...in één woord GEWELDIG! Wordt ik net gebeld door de fotograaf die 6 jaar geleden onze huwelijksreportage heeft gemaakt...die is vanwege ruimtegebrek alle negatieven van de jaren door aan het opruimen. Nu kunnen wij ze tegen een mooi prijsje krijgen. kwebbel
Goh, in januari werden wij ook gebeld door de fotograaf van onze trouwreportage. En wij konden de negatieven gratis ophalen!
Ja tis ook te slordig.. Heb alleen de fut er nog niet voor om me er zo kwaad over te maken. Maar idd, het had wel gigantisch fout kunnen gaan. Ik denk ook dat het goed is geweest, dat ik op eigen gelegenheid gestopt ben ermee, terwijl zij zei dat ik had moeten overleggen. Nou niet dus.. Ik ken mijn lichaam het beste, en ik herkende de reactie nog wel van vroeger.. Normaal kan ik er ook woest om worden om dat soort idiote missers.. Maar zoals ik al zeg, daar heb ik de fut niet voor..
Dank u dames.. hihi hij is idd wel erg lng geworden zie ik.. Werd net gebeld door lief vrienden hebben een dochtertje gekregen ze heet: Nana...........
Gefeliciteerd Booky! Ingrid logisch dat je daar nu ff niet de fut voor hebt, ongeloofelijk dat ze dan ook nog zeggen dat je had moeten overleggen
Toppie samenvatting zeg! Deane van harte met je 5 maandjes! Wat vliegt de tijd toch he! Verder weinig nieuws, vanmiddag met Esmee zitten verven en spelen. Luna heeft lekker geslapen vandaag, zonder hoesten.... Ga strax proberen of ze wat groente wil, idd omdat er voedingsstoffen in zitten en dat kan ze wel gebruiken he!
en jawel de tandenfee is hier langs geweest. Mats heeft een heel klein stipje tand op z´n tandvlees..
Ja, dat zou ik maar doen. Bij de meeste fotografen kun je na een bepaald aantal jaren de negatieven zo ophalen zonder ervoor te betalen. Je hebt waarschijnlijk toch ook al grof betaald voor de reportage zelf.
Ja, tuurlijk. Onze fotograaf zei tegen ons, dat wij er in feite al voor betaald hadden, toen de reportage geschoten werd enzo.. Zijn argument was ook, als jullie ze niet willen hebben, gooien wij ze weg, en krijgen we er ook niks voor... Toch?
Nog even over de Bumbo.. Roel zit ook wel vast als je hem eruit wil tillen. Maar hij zakt met zn kontje steeds één kant op in de Bumbo en dan hangt ie met zn hele lijf naar links.
Hmm.. Vreemd.. Mss is hij er nog niet helemaal sterk genoeg voor? Hier op het CB worden die dingen niet echt bemoedigd ook. Het schijnt dat ze bij die kleintjes nog niet zo goed zijn voor het ruggetje.. Ze worden erin gefixeerd, in een houding gedwongen.. En dat schijnt nog niet goed te zijn.