Ik neem aan dat dat vooral zo is als je ze er voor een langere tijd in laat zitten... Mats zit er nooit heel erg lang in. Las laatst ergens dat het juist weer wordt aangeraden door fysiotherapeuten
Roel zit er ook niet lang in. Maar hij vindt het wel erg leuk. Ik kan me ook niet voorstellen dat het erg is als hij er soms een kwartiertje in zit achter elkaar. Uren is een ander verhaal natuurlijk.
Nee, langere tijd lijkt mij idd niet goed. Haha, de ene adviseert dit, de andere zegt weer dat. Gaat goed zo... Hihi... Maarja maakt mij ook eigenlijk niks uit.. Nu ga ik ff eerlijk zijn.. Ik vind die dingen foeilelijk.. Vind ze een beetje op potjes lijken.. (nu maar hopen dat ik niemand beledig)
ja daar lijken ze idd ook op. Was ook mijn 1e indruk. Maar Mats vindt het leuk dus.. En als we ermee klaar zijn gaat ie gewoon terug op marktplaats. (maar dat duurt denk ik nog een paar jaar )
Ben ik weer... Heb net Luna een beetje worteltjes laten proeven... Ze vond het niet echt geweldig volgens mij... maar ja tis ook ff hel wat anders he. Zal ff spammen
Het interesseert me eigenlijk niet of die Bumbo's nou mooi of lelijk gevonden worden. Roel vindt het erg leuk om erin te zitten en daar gaat het om.
Zo wij hebben hier net gegeten, wel makkelijk want Ingman was erg laat. Dus ik heb soep met brood gemaakt. Smaakte prima. En.. Net gelijk de 1e tablet van de nieuwe antibiotica ingenomen. Dus nu maar afwachten wat er gebeurt, hoe ik erop ga reargeren.. Maar deze hoeft in elk geval niet op een lege maag, maar direct na het eten..
zooo daar ben ik ook weer ffies vanmorgen wezen koffieleuten op de creche (lees, bij een vriendin die de hele speelgoedberg tevoorschijn had getoverd omdat tygho en nog een vriendin met kindje zouden komen) en vanmiddag ff het dorp in geweest. nu heb ik de verf in mn haren zitten. Ik weet niet of ik er vanavond nog aan toe kom om te spammen want kheb meidenavond vanavond lekker filmpje kijken