April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou ben nog maar op pagina 1730 maar ben kapot. Ga even kijken of ik morgen nog even langs komt.

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Damian mog er ook nog niet in van de therapeut, vooral niet door zijn "probleem" maar ze vind dat baby's er te vroeg in mogen.

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja zo gaat dat ook met CB's :rolleyes:

Nee hoor geen belediging, ze zijn ook niet echt mooi nee en ze lijken inderdaad op potjes :)

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi hier idem ;)

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Damian spam
    Damian en zijn danoontje

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :rolleyes:

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Geweldig hè :D
    Damian kan dat ook zo goed.
    Toppie filmpje :D

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Sjonge, ben weer bij gelezen. Wij moeten ook niet zo lang wegblijven van ons forum he;) Verslavend is het!

En toch, flink wat werk verzet vandaag. Ben nog steeds niet klaar met het schoonspuiten van de doeken van de caravan. Zijn er heel wat en te bedenken dat ie een half jaar op de camping in weer en wind heet doorgebracht... Heel wat vuil om af te spuiten. Gelukkig zit het weer nog mee hier. Nog 1 dagje en dan ben ik er klaar mee! JOEPIE!
    Heb ondertussen ook wat andere dingen schoongespoten. Als je zo'n hogedrukspuit in je handen hebt zie je ineens allemaal dingen die ook wel gespoten kunnen worden. 2 muurtjes in de tuin zaten onder de alg, nu zijn ze schoner dan ze ooit geweest zijn. Bijna dan. De grijze container is nu ook weer spik en span. De groene wordt volgende week door de gemeente gedaan. Dus daar ga ik mijn vingers niet aan vuilmaken. En er waren nog wat tegels groen. Allemaal weer schoon. Is wel bevredigend werk dan. Maar heb nu dus last van mijn schouder.

Heb net nog ff de keuken geboend. Ben met Hannah onder de douche geweest. Maar ik doe dr morgenochtend nog in bad. Had baby-olie in dr haar gesmeerd tegen de berg. Onder de douche wou het er niet helemaal uit. Dus morgen ff met balneumsopje;) Maar die berg kam je er dus wel zo uit. Super ideetje dus.

De strijk staat er helaas nog, maar ja heb last van mijn schouder he! Werken ging ook als vanzelf vandaag. De neefjes hebben zich goed gedragen en mochten van mij zelfs sesamstraat kijken ;) Zuslief was helemaal content dat ze al klaar stonden. Normaal zijn we nl net klaar met eten en moeten ze nog plassen, schoenen en jas aan etc...

Hannah heeft ook dr best gedaan vandaag. Maar sliep nog niet zoveel als normaal. Nu was ze vanavond zó op dat ze niet kón slapen. Maar ff aangelegd en binnen no-time was ze in slaap.

Nou heel ego verhaal over mezelf. Nu ff wat anders.
    Ingrid, fijn dat je je beter voelt. Is idd wel stom dat ze er niet op letten dat je de goede pillen meekrijgt. Je vertrouwt toch op hun kennis he.. Hopenlijk gaat het met deze kuur wel goed!

Voor al de happers, eigenlijk kan ik niet wachten om te beginnen met hapjes voor Hannah. Ik ga ze ook zelf maken. Heb nog wel een keur aan groentehapjes in de kast staan. Allemaal gekregen. Ik begin toch met de fruithap. En daar heb ik niks van. Is idd, zoals nathalie zei, heel makkelijk. En als zij het niet eet, ik wel. Vind ik wat lekkerder dan die potjes :p Maar ivm allergie, nog ff wachten. Zoals mijn mams zei: je moet niet alles te snel willen. Geniet van de momenten als ze erzijn... Ja mama :oops:

Heb hele leuke spam voorbij zien komen. Wat zijn die kids toch een leuk foto-object he! Vooral digitale foto's zijn heel handig. Net gemaakt en de hele wereld kan ze al zien. Is het niks dan mik je dr zonder schuldgevoel 20 weg. Wij hebben onze camera ook bij cameraexpres vandaan.

Mijn pa heeft onze trouwreportage gemaakt. De laatste die hij met rolletjes deed. We hebben dan ook de negatieven. Puur omdat mijn mam vind dat hij er toch niks mee deed ;) Maar normaliter moest hij ze altijd afdrukken voor hij wist welke goed waren en welke niet. Dan gooide hij soms wel 500 afdrukken weg :oops: nu niet, tel maar uit je winst.

Van die stoeltjes ala potje. Ik vind ze wel grappig. Maar Hannah blijft hier ook gewoon in de kinderstoel zitten. Zakt ze ook naar 1 kant. Maar ze wil er zelf al niet langer dn 15 min inzitten.

En las ik nu ergens dat bij Emmetje eindelijk de nieuwe vloer komt? Je was zeker al helemaal gewend aan de betonlook ;)

Sportende meiden. Ik vind het echt top hoor. Maar ik heb de discipline er niet voor om te gaan... Dus ik doe nu, als ik er aan denk, buikspieroefeningen op de grond. Benen omhoog, sit-ups etc. Heb het nu een week volgehouden en ik voel mijn buikspieren al. Nu moet dat buikje nog weg...

Sjonge ik l*l wel veel in mezelf zeg. Miss handig als ik voortaan gewoon ff langskom en meepraat. Scheelt typen aan het einde van de dag.

Manlief heeft avonddienst, dus kan ik lekker vroeg in mijn mandje. Hij is om half elf thuis denkt ie, dan heb ik lekker al een uurtje geslapen. Dus toedels meiden!

16. Truste dames, kga naar bed!
    tot morgen

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Goedemorgen! Ik ben de eerste. Sta op het punt om te gaan werken.

Ik ben inmiddels goed op weg met afvallen en ben helemaal blij. Ik heb de grote koeken geschrapt en ben dus weer aan het sporten en het gaat best hard qua gewicht. Ik merk het ook echt aan mn buik. Die is strakker aan het worden en ook wat overtollge bobbels zijn er aan het af gaan. Ik weeg nu 65,5 kilo (ben ook vrij lang, 1,75).

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Heel onbeschoft, I know, maar ik heb eigenlijk alleen maar langs de spam gescrold en een paar dingetjes gelezen. Keuken is overstroomd (allemaal water en bagger in de keuken :rolleyes: ) en ik voel me niet zo lekker. Opgezette klieren in m'n nek enz, rauwe keel dus ben verkouden aan het worden.

Wat een leuke foto's allemaal! Helemaal die bumbofoto's, dat ziet er helemaal wijs uit! Wat een leuk koppie heeft Tygho in die kinderstoel! En Luna, ook een prachtje. Damian, tja die kuiltjes winnen het wel he? Heerlijk smoeltje! En Ben, dat blijft toch wel echt een schatje om te zien he? Wat een leuk pakkie heeft ie aan! Wayne, ook hele leuke foto's! Volgens mij heb ik nog meer voorbij zien komen, ik heb er met veel plezier naar gekeken!

Verder ben ik Deane helemaal vergeten te feliciteren: Deane, van harte man! Nog een maandje, dan ben je alweer een half jaar! (Wat gaat dat hard he mama?)

Verder weinig te melden eigenlijk. We gaan een andere fietskar kopen, ik ben nogal lang en de kidcar die ik heb (iemand interesse? is echt een supergoed ding en mag weg voor een leuk prijsje) is te laag voor mij om mee te wandelen en dat wil ik er eigenlijk ook mee doen. Daarbij past ie niet door de poort bij mij (dies ook maar 75 cm). We gaan een Croozer kopen. http://www.net-shop.nl/shop/product.php ... =23&page=1
    Vanmiddag gaan we bij een tweedehandse kijken (andere kleuren dan de link) maar Henk wil eigenlijk sowieso voor een nieuwe gaan. Maar of ik nou tweehonderd kwijt ben met alles erbij of in totaal vierhonderd.

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Dr is dr hier eentje jaloeeeers! Ik woog 65 voor mijn zwangerschap. En
    ik ben 173... Weeg nu 72 en heb een flubberbuikje... :rolleyes:

Deel Deze Pagina