April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zou Tygho inderdaad ook niet wakker maken voor een late fles. Het kan veel onrust brengen. Ik vind het wel heel raar dat ze zeggen dat je hem nog een late voeding moet geven op het CB. Roel krijgt meestal zn laatste voeding rond een uur of 9 (of iets eerder) en dan slaapt hij tot half 9 of 9 uur. Ik maak hem dan bijna altijd wakker. Heb nooit gehoord dat dat niet goed is.

Ik wil nog wel meer afvallen hoor. 60 kilo is mn streefgewicht dus er moet nog 5 kilo af. Moet wel lukken. Als het blijft steken op 62 kilo is dat ook oke.

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Samenvatting 1750 – 1760

Op pagina 1750 een supersamenvatting van Booky. Wát een end! :confused:

Ingrid: dankzij dr nieuwe huisarts heeft ze antibiotica voorgeschreven gekregen waar ze alergisch voor was! :confused: Ze had de fut niet om uit dr slof te schieten. :x Heeft nu een nieuwe voor 4 dagen en daar reageert ze goed op. :) Wayne heeft zijn stemmetje ontdekt, hij kraait nu in de box steeds de hele boel bij elkaar. :) Resultaat: filmpje op 1755. Ook is ze met Wayne naar de ha geweest. Hij heeft een schimmelexceemplekje op zijn wang. :) Met een zalfje moet het overgaan. Ze is druk met inpakken omdat ze het weekend naar Volendam gaat. En Wayne gaat logeren bij opa en oma. :)

Chelleke: dr schouder heeft kuren lees reumapijn. :( Damian zijn site is weer ge-updated www.damianhendriks.babysite.nl

Kwebbeltje: kan de negatieven van dr trouwreportdage voor een klein bedragje kopen. Hoort van anderen dat die ze gratis hebben gekregen. :idea: Ff onderhandelen dus. Inzake niet goed slapende kinderen adviseert ze voor het slapen gaan even de dag door te nemen. Na wat verwarring kwam erbij dat dit met zelfsprekende kinderen kan. :)

Booky: vrienden van haar hebben een dochtertje gekregen: Nana. Gefeliciteerd! Bij Mats is de tandenfee langs gekomen. Resultaat: een klein stipje op z’n tandvlees. :D

Simone: Luna heeft goed geslapen met dr puffertje. Hopelijk komt er dus vooruitgang in. Luna heeft worteltjes geproefd en vond ze echt geweldig. =P~ Resultaat: leuke spam op 1752. Luna heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen ondanks dat ze 60 cc had laten staan van de laatste fles. Esmee heeft minder goed geslapen, die lag weer te dromen. Als Simone-man thuiskomt gaan ze naar de kermis! :whistle:

Marleen: Als Roel in zijn Bumbo zit zakt hij met zijn hele kant naar links. Er wordt geopperd dat hij er miss niet sterk genoeg voor is. Er zijn cb’s die het afraden en die het aanraden. :rolleyes: Maar zolang ze er niet te lang in zitten zal het niet veel kwaad kunnen. Ingrid vind die dingen foeilelijk, net potjes. 8) Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar ze zijn wel handig. Marleen is ondertussen al goed onderweg met afvallen. Ze weegt nu 65 kg bij een lengte van 175. :) Vermanen is jaloers, weegt 72 bij een lengte van 173 en heeft een blubberbuik.

MissC: Is lekker wezen koffieleuten op de chreche. Heeft nu dr haar geverfd. Waar is de spam? :) Wel Tygho spam. Hij heeft in de kinderstoel van zijn vriendje geoefend en dat was leuk, te zien aan de foto. Zijn papa en mama gaan er een halen bij opa en oma. Ook drinkt hij nu zelf de fles dankzij handvaten. :thumup: Het potje worteltjes heeft hij helemaal verorberd. Tygho had ook een goede nacht, ondanks dat hij 60 cc had laten staan. Verder nog een vraag of het verstandig is hem savonds wakker te maken voor de laatste fles. Hij wordt dan waarschijnlijk uit zijn diepe slaap gehaald. Volgens cb moet hij die fles nog hebben ivm bloedsuikerspiegel. Volgens nikita is dat alleen de eerste 3 maanden en mag je ze nu niet langer dan 12 uur laten slapen. We komen overeen dat je naar het gedrag van je kindje moet kijken, die geeft wel aan wat wel of niet nodig is.

H25: Met Alyshia gaat het steeds wat beter. Ze is nog wat snotterig en heeft af een toe een vervelend schraperig hoestje. Verder is ze wel vrolijk.

Vermanen: een heel puk!verhaal van mezelf op 1755, ga ik niks over zeggen. Maagpijn is over, was allergische reactie op pillen. Maar welke van de 3 nieuwe… Heeft dr broeken van Hannah smaller gemaakt, ze zakken van dr kont af.

Nikita: Haar keuken is overstroomd :cry: (allemaal water en bagger in de keuken ) en ze voelt zich niet zo lekker. Opgezette klieren in dr nek enz, rauwe keel dus is verkouden aan het worden. :cry: Ze gaan een andere fietskar kopen, de huidige is te laag en te breed. De nieuwe is te bewonderen op http://www.net-shop.nl/shop/pr.....amp;page=1 Alleen dan wel ineen andere kleur. De vraag is nog of het een tweedehands of nieuwe wordt.

Sab: kwam ook nog ff binnenstormen. Is nét zwanger en begint nu al met het excuus zwangerschapsdementie! Maar is het nu nogsteeds of alweer. Bij Ingrid is het blijven hangen.

En waren het nou wel of niet rellen, over de bumbo, de avondfles en wel of niet luisteren naar het cb. Ieder het zijne en respect voor jouw keuze. Verder nog een opsomming van de ritmes van aprilbaby’s en avondroutines. En nog even een :thumup: voor Nathalie door H25 waar we het roerend mee eens zijn.

Spam:
    Luna 1752
    Tyhgo 1753, 1754
    Wayne 1754, filmpje op 1755
    Damian 1755 en twee filmpjes.

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    pff dat was ff een kwartiertje samenvatten nu hannah in bed leggen en de shoarma klaar zetten
    lekker!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik weet uit ervaring dat als ik tygho eerder de fles geef, dat hij dan de nacht niet red(hij komt nu stipt half 7 steeds...half 6 zie ik niet zitten)
    en als ik hem later uit bed zou halen is die diepe slaap al ingetreden en gaat het ook mis... vandaar.

kwebbel, die laatste fles moet echt, want als je goed telt zijn het er maar 4 :rolleyes:
    maar ik stel die uit d.m.v de groentehap anders zou hij om 7 uur de laatste krijgen en dat is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    in principe kan ik die fles makkelijk eerder geven, maar ik geef hem bewust later zodat er nog wat tijd tussen de groenten en de fles zit.

als je kijkt naar wanneer de fles daarvoor is... dat is rond half 3....van half 3 naar half 10 is 7 uur, dat is natuurlijk niet nodig. maar met het potje groenten erbij redt hij dat makkelijk!
    dus ik haal hem om half 9 uit bed, dan ff badderen of met mama mee onder de douche, ff spelen en tutten nog en dan de fles en hoplakee naar bed.

misschien wat duidelijker

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik vind het duidelijk. En als hij maar 4 flessen krijgt zou ik niet zomaar eentje er af halen. Tenzij hij al een tijdje groente krijgt en daar genoeg aan zou hebben. Maar wat ik al zei, hij geeft het zelf wel aan.

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Vermanen - man - lief is thuis, dus we gaan lekker broodje shoarma smikkelen op de bank. Ff kijken of er wat te zappen valt.

8. je moet t natuurlijk gewoon doe hoe jij je er prettig bij voelt hoor Cynthia!
    Je voelt zelf je mannetje t beste aan he.
    Maar t viel me op dat er zo'n lange tijd tussen die flessen zat, half 3 en half 10.
    Kan je niet overdag er wat langer tussen laten dan?!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mooie samenvatting vermanen! =D> =D> =D>

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat probeer ik wel, maar dat wil meneer niet :(
    die krijst na 4 uur de kop van zn romp zeg maar :confused:

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    spam van mn haar komt nog!
    mn camera zit in de luiertas en die is bij mn ouders(net als tygho nu...)
    we hebben dalijk een feestje van harmens werk!

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    pssst ik ben er weer is ;)

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    wat heb ik gemist?

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    goeie samenvating vermanen!

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ben ik nou alleen?

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nou ja..

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik zal eens vertellen hoe het met dani is..

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    HIJ IS BETER! z'n temp is vandaag nog niet hoger geweest dan 37.8.. wat ben ik blij zeg.. vond het zo zielig.. gister was het nog 38.4 scheeld de helft zeg..

hij is ook weer wat vrolijker en wil spelen :D:D

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben er ook stiekem

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047