Tegen een plankje. Ik had net het licht in de verschoningsruimte uit gedaan (op mn werk dus) en toen bedacht ik me dat ik nog even iets in de was moest doen. Liep dus erg gehaast richting wasbak (waar een plank boven hangt). Ik liep in volle vaart met mn voorhoofd tegen die plank. Is nu dus open Aan de zijkant. Was echt even een klap!
hey meiden @esjuh bedankt erg lief van je er zijn momenten dat ik ook denk ik ga eraan onderdoor hoe moet ik verder maar het moet ik heb 5 kinderkoppies die me heel verliefd aankijken, en het fruithapje is zeer voedzaam wat ik zelf maak en nog eens superlekker ook hahaha (al zeg ik het zelf) @corina zullen we even ruilen van was haha je wilt niet weten wat een was ik op een dag heb @ingrid fijn dat de koorts weg is hoop dat je lekker kan gaan genieten @esjuhhh dani is echt een schatjeeeeeeeeeee, en het handje van papa zoooo lief he kan je nagaan wat een klauwen grote mannen hebben he hahahaha, en dat legerpakje die blijven toch zoooo stoer he voor jongens heb voor nagéamo ook legerbroekjes gekocht moest gewoon, intelegente knul hoor nu al boekjes lezen dat word wat met school @kwebbel ook zo een lekker kindje maar uhnm de allermooooiste haha die heb ik hahah (nenenenee) maar je meissie is ook een poppetje om te zien hoor @marleen roel ook al zo een stoere vent, vind nu trouwens dat de meisjes écht meisjes worden en de jongens écht jongens grappig he en dat in een paar maanden tijd, leuke foto van papa en roep al moet ik bekennen dat het ook wel een beetje steekt (niet negatief naar jou bedoelt natuurlijk) @jontenfemigje danio lekkere bolle wangetjes hahaha, ooooooo die laatste foto met zijn hoofdoekje aaaaaaa ben verlieeeeeeefd hahaa @vermanen gelukkig maar dat je er zelf ook ervaring in heb moet eerlijk bekennen dat ik bij angélina op een gegeven moment wel zoiets had van halloooo helemaal niets doen luilak haha @ladi ja dat bedoelde ik ook te zeggen weg baby helloo peuter hahaha ze zijn natuurlijk nog wel baby maar je tilt ze al anders doet al anders met ze en ze brabbelen zelfs al terug @booky mag toch hopen dat dat geen foto van jezelf was he hahahaha (grapje) maar wist niet dat ze ook bikini's hadden in die maat hoor moet je wel lef voor hebben @simone het maakt niet zoveel uit als ze weinig aangekomen is zolang ze maar niet afvalt ik zou niet zo naar de curve kijken nu maar meer naar luna zelf kindjes die niet lekker zijn die eten gewoon wat minder knuffel voor jou @oomisscoo ik moet eerlijk zeggen het staat je geweldig lekker vrouwelijk houden zo @esjuh houd de kleine maar goed in de gaten ik heb je ook een pbtje gestuurd zou niet te snel zijn met paracetamol want de koorts heeft ook een fuctie maar te lang koorts is weer niet goed en persoonlijk vind ik 5 dagen écht te lang @marleen ooo jee je moet wel oppassen hoor ben je ervoor naar het ziekenhuis geweest even een knuffel voor jou zooo ben geloof ik weer een beetje bij, hier gaat het nog steeds hetzelfde vraag me eigenlijk af of ik ooit nog mezelf word dit weekend ga ik bij me vriendin logeren want ik word een beetje depresief merk ik dus even eruit dan kunnen we er hopenlijk maandag weer tegenaan ga nu ff douchen knuffel nathalie
@nathalie: Kan me voorstellen dat het wel steekt toen je de foto van mijn man met Roel zag.. Is wel confronterend denk ik. Bij dat soort dingen denk je er vast nog sterker aan. Het is allemaal ook nog zo vers en je hebt zoveel te verwerken. Ik blijf me verbazen hoe je zoveel kracht hebt en hier voor iedereen ook nog een lief woord... Je bent een topper en je kids zijn vast trots op zo'n bijzondere mama! En om op je andere vraag antwoord te geven; nee, ik ben niet met mn hoofd naar het ziekenhuis geweest. Het is geen diepe wond. Heb er een beetje sterilon op gedaan om het te ontsmetten en dan moet het wel weer gaan! Is ook een bult geworden, maar dat gaat wel weer over.
Ben er weer vandoor. Film kijken met vriendlief. Morgen naar de familiedag op de vliegbasis en zondag naar 112 spektakel in E'hoven Fijne avond nog. Lieve groetjes van ons
@marleen ja het is erg confronterend maar nog vind ik persoonlijk en stiekem denk ik elke vrouw een man met zijn baby gewoon geweldig om te zien zoooo ubercute een stoere kerel met zo een teer poppetje blijft mooi dus vooral blijven spammen hoor ik moet er toch aan wennen, en je hoofd jeetje hoop dat het gauw over is knuffie van mij @chelleke jaa moet er even lekker uit anders eet ik mezelf nog op haha meiden ben popstars aan het kijken was eruug leuk met we are going to ibiza hahaha, net nog wel even flink potje gehuild kwam een foto tegen van de kerst en opeens denk ik tja kerst dat word van nu af aan kerst alleen met de kinderen maar ja is nog ver weg gelukkig, normaal ben ik echt een kerstpersoon maar nu geloof ik niet meer knuffie nathalie
Zit hier ook popstars te kijken, lachen! Dat lijkt me idd erg moeilijk Nathalie, van die typische familiedagen. Dikke knuffel!