Nee hoor, je zegt helemaal geen rare dingen. Ik ben het met je eens! Iedereen moet het voor zich weten, maar ik vind het ook al zo hard gaan. Heb geen haast met al die dingen zoals kinderstoelen, eten en fietsen. Ik geniet nu ook van de babytijd en besef dat het zo snel gaat en dat deze tijd nooit meer terug komt.
Zooo ben ik weer even. Mats en ik waren vrijdag ziek . Mats had 38.8 en ik 38.2 . Lekker gezellig dus. Gelukkig allebei maar 1 dagje ziek. Nu alleen snotverkouden . Eerste werkweek zit erop weer op, tis me niet tegen gevallen, gelukkig. ... kga zo ff bijlezen...
wij hebben Esmee met 8 mnd op de fiets gedaan en ook toen pas in de kinderstoel. ook ivm het rugje, dat is gewoon naar mijn idee nog niet stevig genoeg. En je hebt nog zoveel jaren dat je kan fietsen met ze... En in de kinderstoel kunnen ze ook nog lang genoeg zitten hoor als je wilt... Nee hier blijft alles voorlopig nog lekker op zolder hoor!
Lees goed in mijn berichtje: Jochem heeft ff in een fietsstoeltje gezeten!! Misschien 2 minuten, alleen om te kijken of hij er al goed in kan zitten.
Hier nu ook weer regen Was net een poos droog. We dachten nog even te gaan lopen. volgens buienradar is het na half 3 hier weer droog. Dus we wachten maar af
Hi meiden, Eerst even een ego berichtje en ga straks alles even terug lezen. Ben weer terug van weg geweest, maar de vakantie is helaas niet gegaan zoals wij hadden gehoopt en verwacht. Dinsdagavond rond 23.00 uur begon Ryan een beetje te piepen dus Ray haalde hem uit zijn bedje en een spuugde alles onder, echt zo zielig. Maar 23.00 is ook weer de tijd van zijn volgende flesje, dus die wilde ik toch proberen te geven, maar zijn maagje was zo van slag, dat hij onder het drinken weer alles uit spuugde. De volgende ochtend wilde hij niet meer drinken, dus toen kregen wij al wel een beetje de kriebels. Uiteindelijk toch gedronken, maar ook deze fles kwam er weer uit. Gelijk maar begonnen met ORS, maar dit vond hij zo vies dat we dit ook bijna niet naar binnen kregen . De hele dag heeft hij alle flesjes uitgespuugd die wij hem gaven. Uiteindelijk hebben wij de dokter laten komen, want we wisten ook niet meer zo goed wat we moesten doen. De dokter vertelde ons om hem steeds hele kleine beetjes te laten drinken, dus dit hebben we gedaan, de ene x bleef het wel binnen de andere keer niet. Donderdag ochtend dronk hij eindelijk weer zijn flesje, maar terwijl hij dronk kwam alles er nu aan de onderkant uit. Pfff dan wordt je toch wel een beetje bang, maar hij dronk gelukkig nu wel dus ook maar weer het ORS proberen en dit dronk hij gelukkig nu wel. En vanaf vrijdag ging het gelukkig alweer wat beter met Ryan, alleen met papa en mama ging het nu wat minder goed want die waren vervolgens ziek. Mama overgeven en papa aan de diarree. Er bleek een griepvirus in het hotel te zijn en helaas zijn we er NIET gespaard door gebleven. Vrijdag waren we er dan ook helemaal klaar mee en besloten we de volgende dag al lekker huis waards te keren. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo blij ben geweest om van een vakantie terug te komen. Maar gelukkig gaat met Ryan alles goed en wij komen er wel en wij weten ook dat we moeten drinken, maar zo'n klein hulpeloos mannetje snapt dat niet. Wat is het toch verschrikkelijk om je kleine mannetje zo ziek te zien.
Jeetje isra wat een verhaal wat een pech allemaal, kan me voorstellen dat je je dan enorm zorgen maakt. Is Ryan weer helemaal beter? geef hem maar een dikke knuffel! Wel ontzettend balen van je vakantie, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het goed gaat met je kleine ventje. Heb je nog wel even vrij van je werk ? dat je thuis nog effe kan genieten met zijn 3tjes?
Buddy wat een leuke spam! ook druk aan het inpakken nu zeker? wij moeten zo nog effe snel boodschappen doen en dan de rest inpakken ben nu al 2 dagen bezig haha maar het is zo lastig want heel veel dingen heb je tot op het laatste moment nog hier nodig
Jeetje simone het zit je vader ook al niet mee zeg wat een lef om zomaar in te breken! zouden ze geweten hebben dat hij er niet was? anders is het wel heel toevallig toch. ook een knuff voor jullie!
Wat een pechweek voor iedereen zo te horen! jullie ook al ziekjes... OOk maar een knuffel voor jullie! en fijn dat je eerste werkweek goed is gegaan en meeviel!
Meid, mijn reactie was helemaal niet op jouw Jochem bedoelt maar op de vraag van Marleen hoe anderen dat zien en doen! Hoe gaat het inmiddels met je? Na het gesprek met Peter?
Jeetje Isra zo stel je je vakantie toch ook niet voor! Gelukkig gaat het alweer iets beter, maar ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit! Wat rot dat jullie de ORS ook niet toegedient kregen. Bah. Ik kan me voorstellen dat jullie blij zijn om weer thuis te zijn.
Booky: He getsie! Gelukkig is het bij een dagje gebleven... Sab: Heel erg veel plezier tijdens jullie weekje weg. Jari slaapt al twee dagen heel veel overdag. Hij is echt heel verkouden en is steeds na een uurtje weer doodop om vervolgens weer twee uur te slapen. Hij is verder wel supervrolijk gelukkig.
Bri door de samenvatting heb ik jou verhaal even terug gelezen, heftige verhalen zeg. Kan me heel goed voorstellen dat deze verhalen niet uit je hoofd willen verdwijnen, inmiddels zijn we alweer een weekje verder, dus ik hood dat het een plekje gekregen heeft, veel sterkte ermee. En Sab ik zie aan je banner dat je zwanger bent, wat leuk zeg, van harte gefeliciteerd, zal straks in de overige samenvattingen wel het e.e.a. lezen. JAHA heb je foto gezien, wat goed zeg. Nou lekker genieten hoor! Booky dat is balen zeg dat je zo'n K*T klas hebt gekregen, hopelijk valt het mee nadat je ze wat beter leert kennen en zij jou! Beetje balen geen samenvatting op pagina 1740 heb die pagina's dus niet bijgelezen. Booky toppertje dat je er bent en dat je toch even een samenvatting gemaakt heb van 1730 tot 1749 zo blijf ik toch op de hoogte he Sab leuk om te lezen dat je 1ste rijles zo'n succes was, hopelijk heb je snel je roze papiertje op zak, is toch wel makkelijk hoor! En straks helemaal met 2 kleine purkies. Ik koop ook mijn camera's en accessoires bij cameraexpress echt een super winkel! Ben er ook al 2 x geweest, is niet zo heel ver bij ons vandaan. Nathalie, lees dat je een flinke dip hebt (gehad)! Dat is ook niet gek meid, na alles wat je mee maakt. Dikke knuf voor jou! Esjuh lees dat Dani ook ziek is geweest, zielig he. Ik heb ook zitten huilen toen Ryan zo ziek was. Corina fijn om te lezen dat er iets aan gedaan wordt. Dikke knuf. NIkita wat balen zeg van je overstroming, wat een bende geeft dat he. En wat betreft potjesvoeding, kinderzitjes, fietsstoeltjes etc ben ik het helemaal mee eens. Ik geniet ook zo van Ryan, en hij is maar 1 keer klein en deze tijd komt nooit meer terug dus waarom zou ik sneller willen gaan, dan nodig is. Alles op zijn tijd. Mats ook al ziek, het zit deze week niet mee met de april baby's. Esjuh lees dat Dani inmiddels weer beter is, gelukkig zeg. Lekker hoor vakantie, lekker genieten! Simone heb in de samenvattingen niks meer gelezen over die kijkers, hebben ze jullie huis nog gekocht of zijn jullie nog in onderhandeling. En Sab hoe voel je je, anders dan bij Daimy, wanneer ben je precies uitgerekend? Ladi wat spannend je vriendin die aan het bevallen is. Simone wat zielig voor je vader en dat die schoften dan ook nog is inbreken. Cristel woon je nog bij je vader of hebben jullie inmiddels al een eigen huisje? Sab we zijn alle 2 nog vrij tot woensdag dus ook nog even lekker thuis met zijn 3en. Met Ryan gaat het gelukkig beter, maar hij ziet nog wel pips en slaapt ook nog wel veel, maar gelukkig drinkt hij wel weer goed en is de diarree bijna over. Ik geef hem nog wel steeds ORS. Jullie ook een hele fijne vakantie. Ja nikita de schrik zat en zit er trouwens nog steeds in. Ik wilde in november nog een week weg, maarre we blijven lekker thuis. We weten wel dat dit vette pech is, maar ik ben er wel even klaar mee, een weekje thuis met zijn drieen is ook leuk! Heb me wagen vandaag trouwens omgebouwd, dat werd hoog tijd. Want het werd toch wel krap voor onze kleine grote man. Maar kan nu helaas niet wandelen door het slechte weer, dus hopelijk morgen.
Sab leuke spam! Simone wat vervelend dat er bij je vader ingebroken is! Dat is niet echt leuk thuis komen. Nagéamo gefeliciteerd met je half jaar alweer! Cristel leuke spam. Nikita ik ben het ook met je eens hoor. Ik heb Ben wel een keertje in de kinderstoel gedaan, maar de rugleuning kan vrij ver naar achter dus hij lag ipv zat , net zoals in de wipstoel zeg maar. Ik geniet ook nog echt van die baby periode, want als ik hem zie zie ik hem al zo groot worden gaat ook zo snel allemaal. Moet zeggen dat voor mij alles ook heel goed lopend te doen is, dus op de fiets is ook nog niet echt nodig ofzo, vind het lopend ook wat gezelliger. Booky vervelend dat je ziek bent. Hier ook snotverkouden, al een paar dagen maar vandaag is lief gelukkig vrij dus kon ik ff lekker nog terug in bed enzo. Jeetje Isra wat balen zeg! Gelukkig dat het inmiddels weer beter is, maar wel erg zonde van je vakantie! Iedereen die op vakantie gaat: veel plezier! Nou gister is het vriendinnetje van mijn zus bevallen van een meisje! Ze heet May en is 6 pond. Ze wilde thuis bevallen maar helaas lukte het niet, ze is erg lang bezig geweest maar het paste gewoon niet en het is dus een keizersnede geworden. Nu kan ik deze week eindelijk was meisjesspullen gaan kopen, hihi gaan mijn ogen toch nog steeds automatisch eerst naartoe in de winkel . Ik zit vandaag trouwens precies een jaar op ZP.
@Isra: Balen zeg, dat de vakantie wat anders is gegaan dan je verwacht had.. Wat zielig dat Ryan zo ziek was.. Dan zit je daar ook niet op je gemakje lijkt me. En dan zelf ook nog ziek worden. wat een ellende!