April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Booky en zoon ook al ziek geweest lees ik.. Wat vervelend toch allemaal!

@Sab: Dus jullie gaan morgen nu naar dat huisje met Cristel en familie? Veel plezier! Inderdaad maar hopen op goed weer, want dit is ook niet echt leuk zo..

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hallohallo!

meld me ook maar weer ff.

Cristel, leuke foto's :D

Tygho gaat ook lekker mee op de fiets, in de maxicosi drager :D
    In de kinderstoel mag hij best in zitten, maar zodra hij scheef zakt, dan gaatie er per direct uit.

Sab, hier ook al een hele poos aant inpakken.
    Had vorige week de kleren al ingepakt. alles wat we niet dragen wordt ook niet vies en hoeft dus ook niet gewassen te worden ;)
    Maar ik vind het echt meevallen hoeveel er staat eigelijk :( ben daarom dus ook bang dat ik heeel wat vergeet.
    maargoed zijn natuurlijk heel veel dingen die we morgen pas kunnen pakken he :rolleyes:

Isra, he bah zeg, wat een schijtvakantie! :confused:
    Gelukkig nog wel ffies met zn drietjes thuis, probeer daar maar van te genieten!(en goed beter te worden natuurlijk!)

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    He Isra, vervelend dat Ryan zo ziek was (en jullie ook). Dan is het idd ook gewoon het lekkerste om thuis te zijn. Ben blij dat ie nu een beetje is opgeknapt.

Booky: ook hier beterschap!

Cristel, mooie foto's!

Hier zit Jasmijn heeeel erg af en toe even vijf minuutjes in de kinderstoel. Maar nog niet op de fiets (we hebben niet eens een fietszitje, alleen de fietskar met de babyschaal).

Ladi: gefeliciteerd met je jubileum op ZP!

Nagéamo: gefeliciteerd! Een half jaar al, wat gaat het snel.. Nathalie, hoop dat je een beetje een goed weekend hebt bij je vriendin... dikke knuf!

Net een zwanger dinnetje op bezoek gehad. En ga nu ff lekker relaxen achter de laptop. Tis nu weer droog weer maar het kwam hier straks met bakken uit de lucht...

Sab, Cristel, Cynthia: fijne vakantie (hoop dat ik nu niemand vergeet?)

edit: Esjuh: ook een fijne vakantie!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    esjuh gaat morgen ook ;)

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sorry voor misverstand dan Nikita! :oops:
    Gaat hartstikke goed hier na het gesprek met Peter.
    Alleen afwachten hoe het met mij gaat als ik weer volop aan het werk ben. :( Das nog afwachten.

Jetje Isra wat een rotvakantie! :( Das niet bepaald het idee wat je van een leuke vakantie hebt. :( Gaat het nu weer wat beter met hem?

Voor degenen die met vakantie gaan, vnaaf dinsdag word het weer weer wat beter! :)

Gefeliciteerd Ladi, kan je leuke meisjesdingen gaan kopen!
    En gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum op zw.pagina! :)

We zijn net terug van een wandeling over de boulevard.
    Ff lekker uitwaaien, wat een wind zeg! Kon er bijna niet tegen in met de buggy.

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier ook snertweer. En zieken. Hannah is snotverkouden dus we gaan weer aan de luuf, zoutoplossing en doorgesneden ui.. Ruikt wel grappig die combo trouwens.

Gister zijn we met Hannah in de wandelwagen naar de dierentuin geweest. Ze heeft haar ogen uitgekeken. Helaas was het voor haar de eerste keer zo lang in de wagen dus slapen kwam er amper van. Wel op de weg naar huis, maar we waren binnen 30 min thuis. Ze was echt helemaal gesloopt en wij trouwens ook. Was even vergeten hoeveel je slentert in zo'n park. Wel mooi hoor, was ondertussen ook wel 8 jr geleden dat ik in Blijdorp ben geweest en er is weer een hoop veranderd.

Ik heb nu de fietskar van mijn zus te leen. Wel lekker, als ik eens wat boodschapjes wil doen kan dat nu ook op de fiets, weer of geen weer. Want ik heb een regenpak ;)

Hier zit Hannah ook af en toe in de kinderstoel. Kan ze ons lekker in de gaten houden. Maar zodra ze moe is gaat ze er weer uit en lekker naar bedje. Ze kan er idd niet goed in zitten, maar dat is opgelost met een stoelverkleiner en extra kussentje in dr rug. Zo zit ze net zo klem als in de Bumbo. En het is maar voor even.

Alle zieken, beterschap. Allen die beter zijn, gelukkig maar weer. Een mens kan zich ellendig voelen en het vervelende is dat die kleintjes nog niet eens kunnen vertellen hóé vervelend!
    Vakantiegangers welkom terug en veel plezier!

Ik ga eten en nog ff gezellig bankhangen met liefje.
    Toedels!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik ga weer, mn schoonmoeder is op bezoek. Straks even op bezoek bij mn schoonvader, die heeft vrijdag een andere heup gekregen (was al nummer 2..). Dus even op ziekenbezoek met schoonmoeder en Jasmijn, dat fleurt hem vast wel op!
    Dat is het voordeel van een grote familie (mn man heeft 6 broers), zo kun je het nog een beetje verdelen!

Tot later!

8. jeetje Isra wat balen van je vakantie!
    Gelukkig dat Ryan wel weer beter is!
    Jullie ook al helemaal opgeknapt?

9. Bri

Bri Niet meer actief

Hallo, ben ik weer 'ns....
    't gaat hier niet zo denderend. Deane is al 3 dagen een beetje uit z'n hum. NIet echt ziek, maar gewoon niet 100%. Slaapt ook slecht, hij wordt 's nachts elke nacht wel een keer wakker. En nu lijkt hij ook ergens last van te hebben. Misschien z'n buikje, want hij heeft vrijdagavond voor het laatst gepoept. Misschien z'n huid, want hij zit zichzelf steeds te krabben en z'n hals ik ook helemaal rood. Morgen ga ik de HA even bellen, hopelijk kunnen ze een andere zalf voorschrijven want die creme die we nu hebben helpt niet genoeg. Ben bang dat-ie eczeem krijgt.

Verder geen nieuws hier.
    Las dat er wat zieken waren, beterschap!

10. Bri

Bri Niet meer actief

O ja, LaDi, gefeliciteerd met je 1-jarig ZP-jubileum! Ik ben over 2 dagen aan de beurt, zag ik. Is snel gegaan he...

11. Bri

Bri Niet meer actief

Corina, fijn dat jullie gesprek heeft geholpen! Pas je wel een beetje op dat je niet te veel van jezelf eist als je weer volop gaat werken?

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey hey

Heb leuke pics gezien :D

Wbt fietsen, nee dat durf ik nog niet. Dat mogen wij geloof ik nog niet.
    Maar met zo’n drager is dat natuurlijk ideaal.
    Ik fiets alleen bijna nooit want dan krijg ik last van mijn knieën, trouwens mijn conditie is ook 3x niks.
    Trouwens wat een vreselijk verhaal over die baby :(

Beterschap voor Mats

Isra wat vervelend van jullie vakantie zeg :( Daar word je ook niet vrolijk van.
    In ieder geval fijn dat het met Ryan weer goed gaat.

Ladi wat leuk voor de vriendin van je zus.
    Wel jammer dat het via een keizersnee moest. Maar als verder maar alles goed is.

Bri sterkte met Deane

-----------------------------------------------------------------------------------

De familiedag was best leuk. Alleen op het midden van de dag had ik een beetje ruzie met mijn schoonmoeder. (Robs ouders en mijn moeder waren ook mee)
    Je kon op de foto en dat wou ik graag met Rob en Damian. Damian sliep alleen net een half uurtje.
    Toen zei ze, je gaat ‘m toch niet wakker maken.
    Ik zo jawel dat doe ik wel.
    Ja maar hij slaapt net.
    Ik zo dat manneke valt zo weer in slaap.
    Riep ze kei hard dat ik egoïstisch ben :rolleyes:
    Ik zo: Nou dan ben ik maar egoïstisch :(
    Tssss net of ik dat elke dag doe. We hebben niet altijd een familiedag.
    Damian vind het allemaal wel best. Hij begint altijd gelijk te lachen :inlove:
    Maar ik was echt mega boos, net of ik een slechte moeder ben :rolleyes:

Vandaag bij de 112 dag was het ook wel oke. Beetje jammer van het slechte weer. Gelukkig miezerde het steeds en niet kei harde regen.
    Alleen toen ik wou voeden hadden we dus geen voeding bij, wel de flesjes en heet water maar geen poeder :(
    Ik dacht dat Rob het had gemaakt en Rob dacht dat ik het had gedaan :rolleyes:
    Dus dat laatste stuk zijn we maar met een sneltempo gegaan. Damian sliep gelukkig. En daarna keek hij nog vrolijk rond. Hij had nu een uur later zijn eten :oops: Maar hij heeft het overleefd ;)

Nu ben ik doodop
    Heb zere voeten en ben moe, lijk wel een oud wijf :D Ben een beetje de foto's aan het bekijken en bewerken en dan ga ik zo maar eens eten, van de chinees :D

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb maar een beetje terug gelezen. Druk werkweekend achter de rug.
    Lijkt wel of iedereen gister en vandaag moest bevallen. Pfff....heb geen benen meer over.

Beterschappies aan de zieken.
    Isra...sh*t zeg van je vakantie, gelukkig gaat het nu weer beter.

Bri...hopelijk is de jeuk / pijn bij de kleine snel weer weg en is het geen exceem.

Sab en Christel fijne vakantie en met veel zon.

Simone...zit je nu ook niet op te wachten he een inbraak. Als iedereen nu eens van andermans spullen afblijft!

Tijn gaat hier ook zo nu en dan in de kinderstoel. In de zitverkleiner en een extra kussen....

Ik ga nu Tijn even voeden..meneer wil snacken :) dus zal hem eens lekker verwennen.

Fijne avond allemaal enne...hihi..mijn weekend is begonnen :)

Kwebbel

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Oja..nog één leuke anekdote van Eva.

"Mama...." , "ik heb maar kleine tanden he?" Ik leg Eva uit dat ze nu nog een beetje klein zijn, maar als ze groter wordt de kleine tanden eruit gaan en ze dan grote mensen tanden terug krijgt.
    "Oja"..........maar mama....gaat mijn neus er dan ook af en krijg ik dan ook een grote mensenneus?" :) :) :)

Heerlijk he die kids.

Kwebbel

15. hihihihihihi

16. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    tadaaaaaaaaaaaaaaaaaam ik ben terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ga nu even negen uur teruglezen :)

17. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    fuckie nu moet jurre nog eten ook hihi
    eerst mijn lieve man ffkes helpen!tot dadelijk!

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He Tearke, welkom terug!

Hihi leuk Kwebbel :)

Das niet zo handig Angel, alles mee behalve de poeder ;)
    Is ons tot op heden één keer overkomen

He Bri wat vervelend! :(
    Hopelijk is het geen eczeem.
    Dikke knuffel voor Deane.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ladi wat leuk een meisje, nou je kan ook gaan uithuwelijken.

Marleen, had je nog gesmsd vanuit Frankrijk, maar denk niet dat je mijn berichtjes gehad heb?! Want ik kreeg niks terug :(

Voor alle meiden die op vakantie gaan heel veel plezier en lekker genieten met het gezinnetje!

Chelleke wat fijn dat Damian het zo goed heeft gedaan ondanks hij zijn melk een uurtje later kreeg.

Kwebbel, hij is leuk "krijg ik dan ook een grote mensenneus" echte kinderlogica.

Jammie jammie vanavond pannenkoeken gegeten bij mijn schoonouders. We gingen even gedag zeggen omdat we terug waren van vakantie en toen was schoonmoeders ze aan het bakken, dus hebben gelijk maar even mee gegeten.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Nee! Ik heb geen SMS gekregen! Gaat weleens vaker mis uit het buitenland he? Had je ge SMSt dat jullie ziek waren?

@Angel: Ik ben ook altijd zo bang dat ik de melkpoeder vergeet.. Het is me tot nu toe niet overkomen gelukkig. Een uurtje later is voor een keertje niet zo erg toch? En zeker niet als Damian niet heel hard huilt.

@Tearke: Hee weer terug!

@Kwebbeltje: Grappig verhaaltje over de tanden en de neus. Die kinderlogica is zo leuk he..

Deel Deze Pagina