da's een goeie kwebbel! heerlijk geredeneerd van Eva... welkom terug tearke angèl, nou zal die helemaal mooi worden met je schoonmoeder. zelfs al vindt ze het vreemd dat je damian wakker maakt voor een foto, dat is toch jouw beslissing! jij weet of hij daar tegen kan of niet. alle vakantiegangers: veel plezier gewenst ! (ik tel af: nog 3 weken...) vanavond is deane na véél gehuil in slaap gevallen. hij liet nog even een keiharde wind, waarna hij even opgelucht leek (vrolijk lachen) maar dat was van korte duur. gelukkig wilde hij nog wel rustig drinken, en viel hij aan de borst in slaap. hopelijk slaapt hij vannacht weer eens door, ik begin érg moe van te worden van die nachtelijke avonturen.
over het vergeten van melkpoeder... je zou denken dat je dat niet kan gebeuren met BV, maar dit kan ook: ik heb een keer bij het kdv gestaan, met deane maar zonder flesjes gekolfde melk.... Gelukkig kon Briman die nog komen brengen!
Dag dames, ik ga maar 's naar bed. Misschien gaat vannacht de wekker weer af... dan kun je er maar beter op tijd inliggen! trusten dus!
dag bri dankje bri slaapwel bri haha dag marleen hihi ik kan echt niet alles bijlezen hoor!sorry!teeeeeveeeeel sab en jorntfemmigje!proficiat! wij doen mee vanaf deze maand!
Ja maandag had ik je een berichtje gestuurd, nadat ik er een van jou had gekregen en idd toen Ryan ziek was, maar meestal stuur je idd wel terug en nu kreeg ik niks dus toen dacht ik al dat je hem waarschijnlijk niet gehad had. En Tearke wat lees ik, gaan jullie nu ook voor het echte werk, niet meer wachten tot januari. Nou al 2 april mama's zwanger, dus hopelijk mag jij snel volgen.
ja isra,we doen het lekker rustig aan hoor...niet zitten rekenen van dan wel dan niet haha nee gewoon als we er zin in hebben..... maar wil het wel heeeeeeeel graag...maar blijf er kalm onder hihi
Belgski! welkom back en suc6 leuk voor jullie zeg Isra jeetje wat een horror vakantie.. echt niet de eerste gezinsvakantie welke je van te voren had bedacht. Wel fijn dat de kleine man nu beter is.. nu jullie nog. Uhmm dames.. hoe zit het de 16e?
tearke, welkom terug! en succes vanaf komende maand he ik kom ffies afscheid nemen voor de komende week. Morgenochtend om 8 uur ff snel brokken halen voor de hond, en haar dan naar het oppasadres brenge. Ff koffie drinken daar en dan naar huis de auto inpakken...de hoeveelheid spul is nog best bescheiden vind ik zo En dan gaan we rond half 11 lekker onderweg naar centerparcs heb er zooooooooooo veel zin in!
TE GEZELLIG! Resultaat: barstende koppijn zaterdag haha en pas tegen 6en niet meer misselijk hahahaha Jullie ook een fijne vakantie he! en Sab, jij en je gezinnetje(en Cristel+family) natuurlijk ook!
Ik ga jullie ook verlaten meiden! Beetje op tijd naar bed morgen op tijd de bus volproppen Niet teveel kwebbelen allemaal he! zal jullie wel lastig vallen met een berg spam als ik terug ben *zwaait* doei! (hopelijk een paar nieuwe zwangere april mama's als ik terug ben , ik zal duimen! )
hey dames goede mrogen ik be nog effe een wasje aan t draaien vor ik ga en moet nog in pakken en nog boodschappen doen maar t is niet zo ver vor mij isra: jeetje zeg das ook niet bisk kan me vorostellen dat je blij bent thuis geweest te zijn.. je kindje ziek is id dhet ergste dat er is... tearke welcome back esjuh en cynthia ook fijne vakantie simone inbreken heb ej al aangifte gedaan ? verder over dat fietstoeltje ten erste yorgos is dik ene maand ouder dan de meeste hij is nu al over 6 maanden inmiddels... wij hebben ook maar 5 min gefiets alleen naar de winkel en terug gewoon m te laten wennen verder geen kuilen of drempels ofzo... hij zit ook al goed hij kan zelfs al staan ( getuige is mn buddy) ik wete dat je nog altij dkan fietsen maar ik dnek zelf dat ie er wel aan toe is... hij vind t trouwens nog leuk ook.. en om mn slechte moeder gehalte op peil te houden.. hij krijgt nu 2 potjes per dag.. ofja ppotje 2 ker vast voedsel smiddag ene geprakte banaan en savonds een groente met rijst hapje
Dames die op vakantie gaan vandaag: HEEL VEEL PLEZIER! Geniet er maar lekker van! Tearke: welkom back en suc6 met klussen!