Je kan wel merken dat de grootste kletskousen op vakantie gaan he, het valt meteen stil hier. Hoewel ik hier thuis ook een grote kletskous heb. Hannah is niet stil te krijgen
hier ook weer een gebroken nacht, maar dan met Esmee....zoals gewoonlijk de laatste tijd! Echt om gek van te worden hoor, ze krijdt alles aan elkaar en is niet stil te krijgen, met als gevolg dat Luna er ook wakker van wordt. Ik weet echt niet wat je er aan kan doen. De tip van kwebbel helpt helaas ook niet, we nemen de hele dag met haar door en doen dat boven rustig op bed, zelfs zonder Luna er bij. En gister hebben we toch helemaal nix bijzonders gedaan.... erg vreemd hoor. Vandaag als t weer t toelaat gaan we nog ff naar de kermis, maar zie dan al wel op tegen de nacht...zal weer wel hectishc zijn. Maar we hebben t haar beloofd en we hebben nog muntjes over... Luna werd om half 6 ff wakker, tutje gegeven en toen sliep ze tot 7u. half 8 flesje gehad, ze wordt echt niet wakker vd honger. We geven Luna toch voorlopig de laatste maar pas om half 10. Ze red t echt niet om tot half 9 wakker te blijven, dus nu gaat ze half 8 naar bed en half 10 flesje, dat werkt wel goed! fijne dag allemaal
ik doe mn best wat vaker te komen om te kletsen hoor! ben vandaag nog vrij en hoef alleen maar te strijken. Heb gister beneden en boven alles gepoetst!
Ik dacht dat Mats groot was.... Reuzenbaby gebaard in Colombia Maar liefst 6 kilo weegt een baby uit Colombia. Vergeleken met een normale baby is het alsof Goliath naast David ligt.
booky: kun je begrijpen waarom mijn oma na mn vader gestopt is... hij was 7 kilo en rond de 60 cm bij de geboorte...
hier is het al een maand of 3 nu, en het breekt me echt enorm op zeg maar... maar ja kan er ook weinig aan doen denk ik
simone.. cailynn heeft t ook gehad een paar maand het werd dan tot vorige week heel erg en nu slaapt z egewoon weer lekker door. misschien komt t dppr hun broertjes of zusjes omdat die snachtrs ook wakker werden en aandacht krijgen
ja ik weet t ook niet. Luna wordt juist wakker van haar... Ik zal maar hopen dan dat t snel over is .....
' ja an het me voorstellen En dan de combi voor 2 kindjes zorgen en werken... Nog wat gehoord van de kijkers?/ ("zal nog wel niet heh ) We hebben hier wel zitten duimen hoor!