jeetje simone dat schiet ook niet op he.. vervelend zeg dat esmee de nacht niet meer goed slaapt. Hoop dat het een fase is en snel voorbij
weer terug van babyzwemmen, Rob was mee om foto's te maken, nou het zijn er nogal wat. Ik ga ze zo maar eens bekijken We hadden ook een jarige in het midden, is alweer 1 jaar Het is maar een heel klein manneke net zo klein als Damian alleen kun je aan zijn toetje zien dat ie ouder is. Vandaag is het een jaar geleden dat we positief teste, gek is dat hè Ga maar even wat eten en de was in de wasmachine mikken en dan foto's bekijken, het zijn er maar 161 Simone, Balen voor je nachten *knuf* Ook voor de andere weinig slapers
Goedemorgen, Nou ik ben ook weer terug van mijn weekendje Volendam.. Het was echt heel leuk. Heb erg genoten.. Vond het vooral erg leuk, om alle mensen van het gastenboek en forum weer te zien.. Soort van reunie leek het wel. Het optreden van de jees, in de kermistent was ook grandioos.. Ruim 1 uur optreden. Maar ooow wat was de tent vol en warm.. Maarja.. Ik heb me verder netjes gedragen.. Heb maar 4 glazen wijn gehad, en 2 colaatjes.. We hadden een hele mooie hotelkamer. We zaten bij v/d Valk, nou daar is niets mis mee.. Ook het ontbijtbuffet gistermorgen was errug lekker... Het enige jammere eraan, is dat ik dit weekend heb ontdekt dat mijn vriendin zich heel anders gedraagt, naar mij toe als er een andere vriendin van haar bij is.. Ik voelde me af en toe het vijfde wiel aan de wagen. Viel er soms een beetje buiten. En ze kwamen zaterdag een uur te laat aankakken, dan de afspraak was.. Ik was echt pissed.. Kijk, kwa tijd maakt het niks uit. We hadden tijd zat, maar als je belooft om er om kwart over een te zijn, dan moet je er ook zijn. En als je merkt dat het later wordt, moet je gewoon ff bellen. Maar ze had allerlei smoesjes klaar, dat het hectisch was, en dat hun een gezin hadden, blablabla.. BEn ook lichtelijk uit mijn slof geschoten, dat ik ook een gezin heb nu! Maar goed.. Zoals ik zei, ik was blij dat ik in Volendam de anderen, die ik van het 3js forum ken zag. Had ik er tenminste ook wat aan.. Maar ik doe het nooit meer met 3 personen weg.. Nou ja.. EN nu lekker bijkomen en uitrusten.. Ben nubij mijn ouders, met Wayne, omdat ze vandaag de ventilatiekanalen van ons cv systeem kwamen schoonmaken, en dat zou een uur duren.. EN kon nogal wat lawaai maken. Nou dat lijkt mij voor Wayne niet echt goed.. Dus ben ik maar naar mijn ouders gegaan.. Alleen moest mijn moeder ff naar het ziekenhuis, maar dat geeft niet.. Wayne ligt hier nu lekker in bedje. En als het goed is gaan wij rond 13u weer naar huis.. Trouwens, heb vanmorgen bij trekpleister een loopstoeltje besteld voor 35 euro. Groetjes!
zo...de strijk is weer gedaan, alleen nog opruimen. Maar Luna was al weer wakker! Zometeen om 12u Luna flesje, Esmee eten en dan Esmee naar school brengen
Hoi, vanaf m'n werk aan het bijlezen. Al hele weekend geen tijd gehad. Isra: wat een ellendige vakantie. Hoop dat jullie ook snel opknappen. Hier ook allemaal zieken, maar gelukkig aan de beterende hand. En iedereen die ziek is: beterschap (zou het met het slechte weer te maken hebben?) Simone: wat een drama voor je vader. En vervelend dat Esmee nu niet doorslaapt. Misschien toch wat Cristel zegt, een periode waar ze doorheen moet. Sterkte ermee. Ik begrijp dat deze week de halve club op vakantie is? Gelukkig dat de voorspellingen redelijk zijn, geniet ervan. Bri: zielig voor Deane, hopelijk is de jeuk snel weg. Tearke: WELKOM TERUG (beetje laat, maar ja). Esjuh, gave banner heb je. Chelleke, ben benieuwd naar de foto's van het babyzwemmen. Ingrid: fijn dat het weer een gezellig weekend was, wel raar van je vriendin haar gedrag. Ik zag dat de 3j's hier volgende week in de buurt ook optreden, maar ik ben niet zo'n feestbeest, dus ik blijf lekker thuis. Simone: jammer dat jullie (nog) niets gehoord hebben over het huis. Heel toevallig kregen wij vrijdagmiddag een telefoontje van de makelaar dat er a.s. dinsdag weer kijkers komen (voor het eerst sinds 4,5 maand). Dus gelijk het hele weekend aan het opruimen geweest. Dozen en overbodige meubels naar ons nieuwe huis gebracht, zodat het in ons huidige huis wat leger lijkt. En nu maar duimen dat het morgen resultaat opleverd. Hier dus ook allemaal ziekjes. Heel erg verkouden en licht in m'n hoofd. Ben wel aan het werk, maar heb vandaag veel t tussenuren en nog geen nakijkwerk, dus verveel me een beetje. Moet nog wel erg wennen aan het andere ritme. Benthe heeft net weer een sprongetje gehad, is ineens heel vrolijk, slaapt overdag nauwelijks een uur achter elkaar, drinkt goed, slaapt 's nachts lekker door.
@Cristel: Ik vind je absoluut géén slechte moeder! Dat heb ik nooit gezegd dat bedoelde ik ook helemaal niet. Ik wilde met mijn opmering over het fietsen ook niemand kwetsen. Iedereen moet zelf weten wat ie doet. Ik weet ook dat Yorgos ouder is dan de meeste kindjes hier. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om snel te gaan fietsen en ik wilde alleen maar aangeven dat het gevaarlijk kan zijn om te snel te gaan fietsen. Was niet specifiek op jou of op Corina gericht.
Pff ik schrok met net kapot. Had Mats in z'n bedje gelegd en hij was een beetje aan het jengelen. Ik dacht ik hoor het even aan en kga wel even achter de computer boven zitten. Opeens hoor ik geproest (is normaal want hij is een beetje verkouden) en hij leek zich te verslikken (vreem geluid). Toen ben ik maar even gaan kijken (gelukkig). Ik had hem zo'n tut gegeven (een bolletje met een puntmuts, een driehoekig doekje eraan aan als 'handjes' ook een bolletje). Nou had ie zo'n bolletje in z'n mond gestopt tot achter in z'n keel . Dus toen ik eraan kwam heb ik snel dat ding eruit getrokken en toen kwam er een grote aanteug en een hoop kwijl. Gatver zeg heb er nog buikpijn van. Gelukkig was ie zelf snel getroost. Hij is daarna aan de borst in slaap gevallen en ligt nu weer lekker in z'n bedje en die tut in de prullenbak..
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent Booky! Gelukkig ben je gaan kijken. Roel heeft ook zo'n poppetje denk ik (van Difrax of niet?).
Dit poppetje had ik van de verloskundige gekregen. Maar tis idd hetzelfde idee als dat van difrax. Nou die ligt hier dus in de prullenbak
jeetje booky das echt schrikken! met cailynn welles gehad met iets dan weet je echt niet wta je moet doen maar doe je maar wat en ben ej zo 2 dagen ven slag zeg :S nou meis ales is goed gekomen gelukkig.. lekker popje dan trouewns ne nog wel van de vk marleen je hebt ene pb
Ja schrok me idd de pl**r*s . Toen ik hem op de schouder had begon ie hard te hoesten en kwam er een lading slijm uit. Naja gelukkig is alles goed met de Matseman . Mooi is dat die kleintje hebben er gelijk geen 'last'meer van (en moeder maar schrikken )
Buddy ik ben onderweg hoor het word wel 3 uur we zijn zo volgeladen we komen haast niet vooruit als je mij zo belt wil je dan ff de paspoortnummers doorgeven vul ik het vast in dat scheelt weer tijd bij inchecken he