April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo...Esmee is weer op de psz...
    Was net voor de regen weer thuis denk ik, want t wordt me in ene donker zeg!
    Hopelijk is het om kwart over 3 weer droog!

2. jeetje booky dat was idd wel ff schrikken denk.
    Wij hebben ook zo'n kroel ding..
    Maar dat ligt in de box, en bij Esmee ligt er 1 in bed!

3. Bri

Bri Niet meer actief

he jakkes booky, dat was schrikken! gelukkig goed afgelopen en dat ding zou ik inderdaad maar niet meer geven.

Hier weer een k**nacht gehad... deane werd om 23 uur wakker (wij lagen net 5 minuten te slapen toen hij ging gillen). even gedronken en toen weer slapen. en daarna hoorde ik hem om 2 uur, om 3 uur en om 5 uur. gewoon laten liggen, want hij ging binnen een minuut weer slapen, maar ik was toch weer ff wakker... vanochtend kon hij niet drinken, omdat z'n neus zo dicht zat. heb zoutoplossing gesprayd en met de 'peer' en een zakdoek ziijn neus leeg proberen te maken, maar het was geen succes. Zo zielig: dan heeft hij honger maar kan maar 3 keer zuig-slik doen en moet dan echt happen naar adem.
    ik snap het wel dat hij zich rot voelt: ik heb ook een snotneus en een heel zere keel.
    Verder gaan we vanmiddag even naar de HA, voor die rode vlekken en zijn jeuk. Hopelijk kunnen ze hem wat geven wat gaat helpen.

Enne,.... ik geloof niet dat hier slechte moeders rondlopen (en heb nog niemand gezien die hier iets anders over zegt). Iedereen doet het toch op haar eigen manier. Ik vind het zelf wel prettig om af en toe te lezen hoe jullie dingen doen, daar haal ik echt goede tips uit, over wat wel en juist niet te doen met de kleine. En uiteindelijk maak ook ik m'n eigen keuzes.
    Wel een leuke boekentip: Handboek voor Slechte Moeders. Ik vond 'm in elk geval hilarisch èn ontroerend. :D

4. ahh die arme Deane...
    Hopelijk is hij snel opgeknapt.
    Mss helpt t om een opengesneden ui naast zn bedje te zetten

5. Ik weet ook wel zeker dat er geen slechte moders zijn hier hoor, het is idd zo dat je alles op je eigen manier doet, je eigen gevoel is toch altijd wel een goed gevoel lijkt me.
    Wat ik bjv typte over t fietsen en kinderstoel is voor mij weer heel persoonlijk.
    En zo kan iedereen er een andere mening overhebben toch?!

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach arme Deane. Geef hem van ons een MEGA dikke knuffel. Wat sneu zeg voor het mannetje :(. Hopen dat ie snel weer een beetje opknapt...

Zo Simone heb je idd mazzel! Beetje jammer heh een nat pak ;).

Nee er zijn hier absoluut geen slechte moeder. Wat jullie ook al zeggen. Tis leuk om eens te horen hoe een ander het doet. En de tips die je ook wat lijken gebruik je en de rest niet...

@ Marleen. Mats krijgt vandaag de 3e prikjes :(. Vorige keer hebben we niks aan hem gemerkt. Dus ik hoop voor het mannetje dat het nu ook weer zo makkelijk gaat...

**PRIMEUR** en jawel (al dan niet toevallig) Mats draaide zich net van rug naar buik. Hihi wat ben ik trots :D

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier ligt er weer eentje te mekkeren. Is nog wel een beetje uit ritme die Hannah, maar verder gaat het goed. Gister heeft ze aardig wat slaap ingehaald die ze zaterdag gemist heeft. Al is ze nu ook weer snel moe.

Hier zijn trouwens de rode duiveltjes geland. Wel een beetje vroeg. Officieus hoefde ik pas vrijdag ongi te worden. Maar ja, de 1e keer is altijd anders he. Heb ook geen ernstige ongipijnen gelukkig, maar alleen een zeurend gevoel. Ik ben zo blij, kan wel een gat in de lucht springen. Wie weet doe ik dat wel met die vleugels :) Ik ben vooral blij omdat ik geen pijn heb. Maar moet niet te vroeg juichen, wat niet is kan nog komen.
    Ik had het al wel zien aankomen, had natuurlijk 1,5 wk geleden mijn ovu. En getuige de puistjes was het onderweg. Pff, en nu op naar de volgende ovu en lekker klussen ;) voor nummertje 2.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    :idea: Bri: hoop dat Deane snel weer een beetje opknapt

:idea: Chelleke: gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Waar bemoeien mensen zich toch altijd mee. Als je dat nou elke dag zou doen, ok, maar voor een keertje moet toch kunnen!
    En ben benieuwd naar je spam van het babyzwemmen!

:idea: Kwebbel: fijn weekend :-D Een grote mensenneus, hoe verzint Eva het!

:idea: Tearke, je bent erweer! Amai, we hebben u wel gemist! En heeel veel succes deze maand!

:idea: Esjuh: mooie nieuwe banner! Wat lief met die hartjes..

:idea: Simone: hoop voor jullie dat Esmee snel weer de hele nacht doorslaapt, helaas geen tips hier (nog geen ervaring, hihi!)

:idea: Brrr, allemaal berichtjes over baby's van 6 en 7 kilo, moest er niet aan denken!

:idea: Ingrid, Leuk! Maar kan helemaal begrijpen wat je schrijft over met anderen op stap. Als je een tijd afspreekt moet je je er gewoon aan houden of ff bellen idd.

:idea: Booky, wat een eng verhaal! Gelukkig ging je op tijd kijken (je moederinstinct liet je niet in de steek gelukkig!). Veel succes op het CB straks!

Jasmijn heeft zich gisteren ook van rug naar buik omgedraaid.. wel met een beetje hulp van de matras. Ze lag nog even na de voeding bij ons op bed te gymnastieken en rolde richting Boniman. Normaal blijft ze op haar zij liggen en lukt het haar niet om verder te rollen, maar er was een kuil waar boniman lag en dus rolde ze vanzelf verder. Grappig, ze had echt zoiets van: hoe deed ik dat nou?

Vanmorgen lekker gewerkt en nu de middag weer vrij. Heerlijk, heb niets te doen dus lekker relaxen. Eindelijk weer eens tijd om lekker te forummen. We zullen die vakantiegangers eens wat laten zien, of niet! =D>

9. Joehoeeeeeee

weer 3 kijkers deze week!
    Makelaar belde net....
    morgen-woensdag en donderdag

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Was trouwens gisteren helemaal klaar voor een "fotosessie" met Jasmijn, was de batterij van de camera leeg....
    Boniman had het toestel meegenomen naar een afscheidsfeestje bij hem op het werk.. grrrrr. Hij had 106 foto's gemaakt en ik dus maar eentje...
    Straks maar eens een nieuwe poging.

11. Bri

Bri Niet meer actief

da's goed nieuws simone! nu maar hopen dat de kopers erbij zitten.

jasmijn en mats: gefeliciteerd met het omrollen! knap hoor.

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Simone, we zijn benieuwd!

Boni, hier zelfde probleem... zucht je moet ook overal zelf aan denken he.

13. Bri

Bri Niet meer actief

die halve ui bij het bedje ga ik inderdaad ook maar weer proberen. heb ook Luuf Baby gekocht, een soort Vicks/Dampo voor baby's, maar nu zijn huid zo geïrriteerd is durf ik hem er niet mee in te smeren.

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Simone, das wel goed nieuws zeg! :) er zit er vast wel eentje tussen!

Boni, knap hoor van Jasmijn! Grappig om dat koppie na die tijd te zien heh, huh... ;)

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Spannend! En je weet het, je hebt er maar 1 nodig die toehapt! Succes!
    Weet nog hoe spannend het was, ons huis stond 7 maanden te koop en dat vond ik al zo lang, gelukkig was het verkocht voor ons nieuwbouwhuis klaar was...

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Welcome back Tearske :) :)

Vakantiegangers have fun.

Simone jammer dat de tip niet helpt. Hopelijk duurt het niet lang meer.

Hier vandaag een relaxdagje. Ben lui! Even telefonisch overleg gehad met Ka van Eva. Ik merkte dat eva steeds vaker een droge kuch had,is verkouden en rochelt/piept iets. Toch weer start ventolin.....nu twee pufjes gehad en kuchen lijkt minder te zijn gelukkig. Nu maar weer aanzien.

Meiden zijn nu beiden aan het opmaken , tijn slaapt dus ik ga even lekker luieren op de bank :)

Kwebbel

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo, heb meteen ff nieuwe ticker gemaakt.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Simone: Zo! Drie kijkers! Dat is hoopgevend! Gaat wel goed he, met die nieuwe makelaar!

@Booky: Hopelijk heeft Mats dan nu ook niet teveel last van zn prikjes. Bij Roel viel het ook elke keer erg mee. Kon niet zoveel aan hem merken.

@Bri: Wat sneu dat Deane zo verkouden is en niet lekker slaapt.. Hoop dat het snel over is dan!

Hier nog steeds niet om gerold uit zichzelf. Hij doet wel pogingen, maar komt niet veel verder dan zn zij. Op zn buik liggen doe ik niet zo lang, want dat vindt Roel niet leuk. Hij gaat dan huilen.

19. luuf hielp hier ook niet, maar die ui wel..al stinkt t wel enorm

20. ja t gaat idd stukken beter met deze makelaar!

Deel Deze Pagina