Zo, dat waren ze voor nu (iemand moet toch spammen als Sab er niet is!) Ga ff bezig met de samenvatting...
Ik kon het niet laten een ticker te maken. En dat parfum is juist heel handig. Bij mij heeft het virus geen kans, want zodra ik in Hannah dr kamer komt loopt mijn neus weer leeg
Jeetje daar word je ook niet vrolijk van. Arm manneke (en jullie ook) knuf voor jullie Goed zeg =D> Suc6 We duimen dat er eenk koper bij zit Hier het zelfde
SAMENVATTING 1760 - 1780 Vorige samenvatting op 1760 van Vermanen, super! Marleen wil nog 5 kilo afvallen, maar 3 is ook goed. Er wordt nog overlegd over schema's, tijden voor de laatste fles e.d. Cynthia heeft haar haar geverfd, spam volgt nog (steeds) Dani is weer wat beter, temp is niet meer hoger geweest als 37,8 gelukkig! Men verwacht een rustig weekje nu Cynthia, Sab, Cristel en Esjuh op vakantie gaan Allemaal mooie nieuwe banners Marleen heeft haar hoofd gestoten op het werk. Er wordt gegokt hoeveel kids Sab krijgt, zie voor foto's 1764 Berichtje van Nathalie, ze gaat dit weekend bij een vriendin logeren want ze is een beetje down. Even er lekker tussenuit. Ze ziet wel op tegen de feestdagen..Ze krijgt een knuf van iedereen! Chelleke is naar een familiedag geweest en naar het 112 spektakel in Eindhoven, verslag zie hieronder. Marleen zag het volgende op tv: Ik zit net Hart van Nederland te kijken. Een vrouw heeft twee paar schoenen gestolen en vergeet haar baby in de winkel! Ze was zo geschrokken dat het alarm af ging en ze rende weg. Baby van vier maanden stond nog in de winkel... Tjonge jonge, daar heb je toch geen woorden voor.. Vermanen is met Hannah naar de dierentuin geweest op kosten van baas van Vermanen - man - lief Vriendinnetje van zus van Ladi is bevallen! Ze heet May en weegt 6 pond. Via een ks geboren. Ladi heeft haar 1-jarig jubileum op ZP! H25 heeft voor het eerst gewerkt. Oppas was geregeld door moeder, schoonmoeder met zwager en één dag mee naar het kdv. Het werken viel 100% mee. Discussie of je wel of niet de adviezen van het CB opvolgt.. Ingrid gaat naar Volendam, verslag hieronder. Danio van Femmigje is af en toe een nacht ff wakker, erg sneu. Haar mannetje is een week weg en mamsie is logeren. Jasmijn is ook al ´s nachts wakker geworden, last van windjes en verkouden. Er komen vanaf 1767 weer wat schema´s langs. Meldt dat pampers én pampers billendoekjes in de aanbieding zijn bij de Etos! Er wordt druk ingepakt door de vakantiegangers! Sab meldt: mijn gevoel zegt een jongetje, de chinese kalender zegt een meisje Alles gaat verder goed! Corina kan weer een beetje normale kleren aan en heeft lekker geshopt bij esprit. Kijk allemaal ff op Jochem's site voor het vakantieverslag! Sab had ook bij esprit geshopt, maar daar kan ze niet lang meer van genieten, haha! Simone is naar de kermis geweest. Ook nog ff geshopt. Luna is weer wat opgeknapt. Haar pa is weer thuis uit het zkh, maar er is ingebroken in zijn woning... Sab meldt dat Belgski de pc bijna voor elkaar heeft... Discussie over wanneer de kindjes op de fiets kunnen/mogen. Booky en Mats zijn beide ziek geweest... Isra's vakantie was tegengevallen, want Ryan was ziek... Lees op 1770 voor het uitgebreide verhaal... Jari van Nikita slaapt al twee dagen heel veel overdag. Hij is echt heel verkouden en is steeds na een uurtje weer doodop om vervolgens weer twee uur te slapen. Isra heeft de wagen omgebouwd. Corina heeft lekker gewandeld op de boulevard Hannah is ook erg verkouden. Was leuk in de dierentuin, maar de hele familie was gesloopt naderhand. Ze heeft de fietskar van haar zusje te leen. Jasmijn's opa is geopereerd aan zijn heup (de tweede al). Update: de pijn die hij had en de reden was om te opereren was in ieder geval weg! Corina heeft een nieuwe camera, de Nikon P80! Deane is al drie dagen uit zijn hum...Hij heeft last van zijn buikje (tijdje niet gepoept) of zijn huidje (uitslag en krabben). Chelleke had ruzie op de familiedag met schoonmama (pag 1772). Wij geven Chelleke allemaal gelijk! Ook was ze het melkpoeder vergeten, waardoor Damian iets langer moest wachten op de fles.. Kwebbel had het druk op haar werk, veel baby's geboren! Ze heeft nu weekend (op zondagavond!) Eva heeft weer een mooie opmerking! "Mama...." , "ik heb maar kleine tanden he?" Ik leg Eva uit dat ze nu nog een beetje klein zijn, maar als ze groter wordt de kleine tanden eruit gaan en ze dan grote mensen tanden terug krijgt. "Oja"..........maar mama....gaat mijn neus er dan ook af en krijg ik dan ook een grote mensenneus?" JAAAAAAAAAAAAAAAAAH Belgski is er weer! Isra heeft pannenkoeken gegeten bij schoonouders, yummie! Isra en Marleen's sms-verkeer ging niet helemaal goed in het buitenland.... Deane is na veel gehuil in slaap gevallen zondagavond.. Bri is al eens vergeten om flesjes gekolfde melk mee te nemen naar het kdv, gelukkig kon briman ze nog brengen. Tearke doet vanaf deze maand ook mee voor een tweede! Succes! De vakantiegangers nemen allemaal afscheid. Esmee slaapt nog steeds slecht, tip van Kwebbel om dag door te nemen helpt niet. Chelleke is wezen babyzwemmen, spam volgt! Ingrid heeft erg genoten in Volendam! Het enige jammere eraan, is dat ik dit weekend heb ontdekt dat mijn vriendin zich heel anders gedraagt, naar mij toe als er een andere vriendin van haar bij is.. Ik voelde me af en toe het vijfde wiel aan de wagen. Viel er soms een beetje buiten. Bij Astrid ook al allemaal ziekjes.. Benthe heeft net weer een sprongetje gehad. Booky meldt het volgende: Pff ik schrok met net kapot. Had Mats in z'n bedje gelegd en hij was een beetje aan het jengelen. Ik dacht ik hoor het even aan en kga wel even achter de computer boven zitten. Opeens hoor ik geproest (is normaal want hij is een beetje verkouden) en hij leek zich te verslikken (vreem geluid). Toen ben ik maar even gaan kijken (gelukkig). Ik had hem zo'n tut gegeven (een bolletje met een puntmuts, een driehoekig doekje eraan aan als 'handjes' ook een bolletje). Nou had ie zo'n bolletje in z'n mond gestopt tot achter in z'n keel . Dus toen ik eraan kwam heb ik snel dat ding eruit getrokken en toen kwam er een grote aanteug en een hoop kwijl. Gatver zeg heb er nog buikpijn van. Gelukkig was ie zelf snel getroost. Hij is daarna aan de borst in slaap gevallen en ligt nu weer lekker in z'n bedje en die tut in de prullenbak.. Het was ook nog een tutje dat ze van de vk heeft gekregen! Deane heeft weer een nacht slecht geslapen. Bri gaat vanmiddag naar de ha. Ze heeft een leuke boekentip: Handboek voor Slechte Moeders. Ik vond 'm in elk geval hilarisch èn ontroerend. **PRIMEUR** en jawel (al dan niet toevallig) Mats draaide zich net van rug naar buik. Hihi wat ben ik trots Vermanen heeft de rode duivels op bezoek! Gaat hierna ook klussen voor nummer 2, spannend! Jasmijn heeft zich gisteren op bed zelf van rug naar buik gedraaid. Simone krijgt deze week nog drie kijkers! Boniman had de camera meegehad en vergeten de batterij weer op te laden, dus gisteren maar 1 foto gemaakt. Nu een nieuwe poging.. Dit overkomt vermanen-man ook... Kwebbel heeft een relax-dag. Eva is weer aan de ventolin, het lijkt te helpen. tips voor verkouden beebs: luuf, doorgesneden ui en eucalyptusdruppels. Jasmijn kletst altijd zo lekker weg in bed, erg lief! Mats moet naar het cb, weer prikjes. Jasmijn en Luna hebben hetzelfde jurkje. Jasmijn heeft er een romper met lange mouwen onderaan. En na een poepbroek van Jasmijn is de samenvatting dan toch echt klaar! 1767: Daimy! 1769: Cristel op fiets! En Yorgos, Cailynn en Daimy spam 1778: Jasmijn op de bank 1779 en 1780: Jasmijn spam! Iemand moet het doen nu Sab er niet is....
Errug idd zon samenvatting maken. Misschien een alfabetische lijst opmaken. Zo komt iedereeen aan de beurt
Ach, had er nu wel ff tijd voor! was met name veel werk omdat het 20 pag was! Verwacht wel een groot bedankje van Cristel , die was m vergeten bij 1770!
Zal het aloude onderwerp "wat eten we vanavond" weer in het leven roepen! Hier denk ik nasi speciaal (met kip). Zag ook nog peultjes in de koelkast dus die kunnen er ook mooi bij in.