Oooh, Boni vergeet ik te zeggen dat ik het een TOP samenvatting vind! Wij eten witlof met ham en kaas in de oven. En een lekkere varkensschnitzel!
Ja of gewoon iedere 10 pagina's. Dat is wel goed te doen. Maar 20 pagina's moet je echt even de tijd voor nemen
Nou we zijn weer terug van het cb. Super aardige wijkverpleegkundige hebben we. Gelukkig niet zo'n horror cb als bij andere hier . Heb nog even verteld van het tut incident bij Mats. Schrok ze wel even van, zeker omdat er heel veel kindjes zijn die met die popjes slapen. Naja hier dus niet meer... En natuurlijk vol trots verteld dat ie zich (per ongeluk) omdraaide op de buik . De kleine dikke weegt nu 8475 g. En hij volgt daarmee strak de bovenste lijn (volgens de cb groeicurve). Was ze tevreden mee, ze verwacht dat ie nu minder hard gaat... Lengte is nu 64.3 en daarmee volgt hij netjes de middenlijn. Hoofdomtrek was ook op de middenlijn. En wat een KANJER onze grote vent . Geen kik bij de eerste prik . Er lag wat speelgoed en daar ging ik een beetje mee spelen met hem. De tweede was even een gilletje en meteen stil. Hihi wat een topper
Goeie samenvatting Yvonne! Ja om de 20 pagina's is teveel.. 10 is goed te doen. Maar 20? Das zowat een dagtaak om dat bij te houden.
Wij eten hier een macaroni ovenschotel (geloof van knorr). Kga er zo maar eens mee beginnen denk ik...
Heb even opgezocht. Toen Mats 3 weken was, woog ie 5160 gram en was ie 55,5cm edit... hihi ik had in m'n berichtje staan dat ie 8475 KG gram, maar das een beetje overdreven heh