Ík heb het eten alweer op en jullie? Zo ff badkamer kuisen en strijken. Of misschien laat ik manlief wel kuisen. Ff bekijken.
Cristel fijne vakantie, maar dat zal vast wel gezellig worden met de familie Sab. Alle overige meiden ook fijne vakantie, maar dat zouden ze denk ik niet meer lezen. Simone wat sneu zeg dat Esmee helemaal overstuur wakker wordt. Ik kan je helaas geen tips geven, maar hoop voor je dat het niet te lang duurt want die gebroken nachten lijken me idd echt slopend. Chelleke fijn dat het babyzwemmen weer zo leuk was. Ja als je terug kijkt is het jaar toch snel gegaan he. Maar toen ik zwanger was, vond ik het juist helemaal niet snel gaan. Ingrid ik kom ook altijd te laat. Ik ben niet zo'n type die me gaat haasten om vervolgens ergens oververhit aan te komen, dan maar wat later. En als er toch tijd zat is.... Astrid ook succes met de kijkers. Booky kan me voorstellen zeg dat je de schrik even goed in je benen hebt zitten. Gelukkig dat je er op tijd bij was. Bri wat zielig zeg dat Deane zo verkouden is. Misschien een allergie ofzo. Ik was ook altijd verkouden en liep altijd met neusspray. Maar ik ben er laatst achter gekomen dat ik na mijn bevalling niet meer verkouden ben geweest en dat er sinds die tijd ook niet meer gerookt wordt in huis , helemaal happy! Ik vind ook dat er geen slechte moeders zijn. Iedereen doet het op zijn manier, en wat de een goed of slecht vind, daar kijkt de ander weer heel anders tegen aan. Vermanen begrijp ik goed dat jullie ook snel voor nummertje 2 gaan. Jeetje zeg die april mama's zijn wel erg vlot. Boni idd, we lullen het even naar de 2000 toe, vinden jullie ook niet hihi. Simone wat super zeg zoveel kijkers? Jullie waren toch ook over gestapt op een andere makelaar? Hadden wij toen ook gedaan. Eerst 8 maanden via de enen makelaar geen kijker niks gehad, vervolgens over naar een andere binnen 1 week 3 kijkers en aan de 1ste kijkers verkocht. HOop voor jullie dat jullie het nu ook echt gaan verkoopen, toch wel een rust minder. Nou nog niet alles bijgelezen, maar mijn kleine man werd wakker en ga nu eten koken. Misschien nog tot vanavond.
Hoi Isra, ja wij gaan ook voor de 2e. Bij mij begon het al vrij snel te kriebelen. Maar klussen zonder cyclus heeft geen zin he. Nu de 1e ongi. Ben zó benieuwd! Bij Hannah was ik ook na 1 ongi zwanger, dus wie weet nu weer!
Ja, de aprilmama's zijn zeker vlot met een volgende baby! Wie waren er nu nog meer bezig? Best veel toch? Tearke, Nikita? en Vermanen dus. Vergeet ik nu nog andere mensen? Sab en Femmigje zijn natuurlijk al zwanger.
Toppie dat alles goed ging en is. Wij hebben volgens mij ook zo'n poppetje, is dat zoiets ongeveer: http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... y=Knuffels
Oja, nog ff iets grappigs. Ik werd vanmiddag gebeld door iemand van de Wij Jonge Ouders.. Ik schijn weer een prijs gewonnen te hebben, met het bel en win spel. Ze moesten mijn adresgegevens hebben, zodat ze de prijs toe konden sturen.. Maar ik kon me niet herinneren, dat ik een smsje had gehad, dat ik gewonnen had, laat staan dat ik antwoord gegeven had, zoals de vorige keer.. Maar goed.. Zij zei dat ik dus echt op de lijst van de winnaarst sta, en dus de prijs toegestuurd krijg.. Het is de 7-delige Dick Bruna Boerderij luxe kinderset. De set bestaat uit, een 3 delig besteksetje, glaasje, mok, papbord, en kunststof tray. Wel leuk. En ja ik kan me herinneren dat ik erop gesmst had, maar ik heb echt geen reactie gehad dat ik gewonnen had. Maarja.. Ik vind het goed hoor...
Ik vond het zwanger zijn ook niet super hoor.. Niet dat ik er niet van genoten heb, maar om nou te zeggen dat ik meteen weer wil. Nee dank je..
volgens mij is het deze en die hebben wij ook (ook van de vk; er zitten allerlei kortingsbonnen aan vast, ook van bedrijven uit de achterhoek) http://www.babyknuffelactie.nl/webshop? ... =21&pId=23
ik vond het zwanger zijn wel super mooi en leuk. En ja ze worden wel heel snel groot... Maar wij wachten hier nog even met een tweede. Eerst een beetje m'n lichaam de tijd geven. Maar wil ook niet al te lang wachten hoor. Als het lukt hoeft er wat ons betreft niet een heel groot leeftijdsverschil tussen te zitten. Wel super leuk dat er al 2 meiden zwanger zijn en er al een aantal weer voor het echie gaan!
Nou kga er ff van tussen even onder de zonnebank en in bad . Lief is bij Matseman . Kom vanavond nog wel even spieken...