April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

LaDi: da's gezellig, kun je meer kraambezoekjes tegelijk afleggen in het zkh... Leuk he, die nieuwe babietjes!
    al is zo'n wat grotere baby die z'n eigen bovenlip opeet en samen met mama kan schateren misschien nog wel veel leuker! :D

2. Bri

Bri Niet meer actief

Oja.... ik heb vandaag mijn jubileum: 1 jaar op ZP!

3. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Bri gefeliciteerd met je jubileum! Ze wonen allemaal niet echt om de hoek, maar het weekend van de 20ste zitten we weer daar dus dan gaan we denk ik wel ff langs als dat bij hun ook uitkomt. Mijn zus had al foto's gemaild van May, echt een schatje! Maar inderdaad het is ook wel erg leuk nu je zo lekker contact met ze kan maken en qua formaat is Ben inderdaad gewoon een grote baby hihi.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben er weer ff snel in de lunchpauze, dus zal ff snel reageren (we moeten tenslotte flink doorkletsen nu!)

Corina: raar he dat die hormonen nog zo'n invloed hebben. Had hier niet meer last dan normaal van de ongi maar wel van de eisprong. Vroeger nooit gevoeld en nu wel duidelijk! En mooie foto's!

Isra: ook mooie foto's!

Vind die spam altijd zo leuk, lekker babies kijken, haha!

Nikita: succes met je studie. Moet je nog lang?

Sab kan ons niet missen, zelfs op vakantie nog forummen!

Astrid, balen dat de kijkers hebben afgezegd... Leuk dat Benthe echt zo merkbaar haar sprongetje heeft gehad, ook met het eten.

Bri, hoop dat de zalf snel helpt.

Hier gaat alles verder prima! Jasmijn is goed te pas. Begint nu zo leuk te schaterlachen. Vooral als je een beetje aan haar voetjes schudt of haar kusjes in haar gezicht geeft, echt grappig.

Verder las ik nog mensen over hun zwangerschap. Ik vond het geweldig, behalve de laatste dag. Toen was ik het écht zat (41wk 6dg). Heb dan ook weinig kwalen gehad, alleen heel erg moe geweest (rond drie maanden en laatste weken vd zs). Maar niet misselijk en ook geen andere rare dingen.

Zag bij iemand aardappeltjes uit de oven voorbij komen, mmmmmm. Dat is wel een idee voor deze week, moet alleen nog ff aardappels halen.

Verder leuke week voor de boeg, morgenavond een feestje van mijn schoonzus (50 jaar). Mijn moeder komt oppassen en blijft meteen logeren tot donderdag. Dan lekker ff winkelen denk ik.

Nou, ik moet zo weer naar het werk, vandaag een lange dag. Dus weet niet of ik vanavond nog langs kom piepen. Tot later in ieder geval!

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik bedoelde 'klussen' zonder cyclus heeft geen zin. Dus met klussen écht zwanger willen worden. Zucht... :)

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Isra is super trots *smelt* dank je voor het compliment :)

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Gisterenavond weer een rampenavond hier. Ryan helemaal overstuur hij had zo'n pijn in zijn buikje. Ik ben op een gegeven moment met hem op het grote bed gaan liggen en continu over zijn buikje heen gewreven. Zo is hij op een gegeven moment toch in slaap gevallen. IK had zo met mijn kleine mannetje te doen, dat ik vanochtend om 8 uur al de HA had gebeld en ik kon gelukkig al om 11.10 terecht. De HA vertelde dat hij nog wel 10 dagen aan de diaree kon blijven en de krampjes horen daar helaas bij, ik hoop zo voor Ryan dat het geen 10 dagen duurt, het is zo zielig. Moest er gisteren ook helemaal van huilen, die K*T vakantie!

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Boni gezellig zo'n 50ste verjaardag! Hebben jullie nog wat leuks gepland ervoor? Pop gemaakt enzo?

Ah Isra wat zielig dat hij er nog steeds zo'n last van heeft! Hoop inderdaad voor jullie dat dat niet nog 10 dagen gaat duren. Kon de HA jullie er niks voor geven?

Ben is trouwens de laatste dagen druk bezig om te gaan zitten, steeds dat koppie omhoog als hij ligt en de buikspieren aanspannen, maar erg ver komt hij nog niet hihi.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He balen Isra, hopelijk duurt het geen 10 dagen meer. En is hij er snel vanaf. Dikke knuffel voor Ryan!

LaDi, Jochem probeert ook steeds meer te gaan zitten.
    Ook als hij ligt, kost hem vele moeite, maar lukt wel.
    In de maxi cosi probeert hij ook zich ook steeds helemaal op te trekken.
    Wat een sterkte mannetjes krijgen wij al he :)

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    We zijn weer bij de therapeut geweest met de kleine man. Ze is niet tevreden over hoe hij zijn nekje houd. We en hij doet echt goed zijn best en hij wil wel, maar opzij kijken kost hem veel moeite en gaat bijna niet. Zij vermoed dat een nekwervel niet goed zit. Nu moeten we donderdag naar haar man, die is manuele therapeut. Ik hoop zo dat het dat is want dat kan snel verholpen worden. En dan kunnen we verder met zijn motorieke ontwikkelingen.
    Verder alles goed met Damian hoor :D

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi dat is nog eens een leuke verassing :D

Ow oke, we hebben er 2 :(
    Mhh even in de gaten houden dan

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nee vreselijk vond ik het, enigste wat leuk was was inderdaad je buik pronken omdat er iets moois in zat en de momenten dat ik hem voelde of zag. Maar verder had ik alleen maar last :oops:
    2 opnames ivm zware blaasontsteking en urineweg infectie en opname voor te hoge bloeddruk :rolleyes:
    Heftige zuurbranden heel de dag door en dat al vanaf het begin van de zwangerschap. De reuma zat super tegen. Nee ik vond het maar niks :)
    Maar vooruit ik heb er wel iets super moois voor gekregen :D en daarom ga ik het nog maar een keer doen ;)
    Maar nu nog even niet :)

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Achossie, dikke knuffel voor jullie :(

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ga weer even aan de gang hier.
    Doei doei

17. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vond het juist geweldig om zwanger te zijn! heb ook weinig klachten gehad, dat scheelt heel veel. alleen op het laatst werd het erg zwaar: 18 kilo extra meesjouwen, geen lucht meer, pijn in rug en heupen, daardoor niet meer kunnen slapen... Maar die fase heeft bij mij niet lang geduurd. Dus al met al was het voor mij een mooie tijd!

Angèl, ik hoop dat de manuele therapeut Damian goed kan helpen, zodat jullie verder kunnen. Vind het zo zielig klinken dat hij zo z'n best doet maar dat het maar niet lukt.. :sad:

Corina, wat is Jochem toch een stoer mannetje dat hij al zo gaat zitten! Het is wel een snelle met dat soort dingen, geloof ik. Leuk hoor!

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Corina wat goed dat Jochem het al lukt! Ben krijgt dat echt niet voor elkaar, hij doet heeeel hard zijn best maar komt zeg maar net met schouders enzo omhoog (als hij ligt), echt buikspieroefeningen hihi.

Angél hopelijk kan de manuele therapeut goed helpen!

Ik ga maar ff vast een paar dingen klaar maken voor het eten, dan kunnen we straks meteen eten, vind het altijd al laat genoeg. Wij eten altijd tussen 19.00 en 19.30 uur, lief is pas om 19.00 uur thuis elke dag dus ja.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee, ik had vanmorgen een stukje getypt voordat ik naar mn werk ging, maar dat is blijkbaar niet goed gegaan, want ik zie niks!

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik heb trouwens nog dagelijks dat als ik lekker met Ben zit te tutten en vooral als hij naar me aan het lachen is dat ik tranen in mijn ogen krijg. Ze stromen niet over mijn wangen ofzo, maar mijn ogen worden gewoon helemaal vochtig. Hebben jullie dat ook nog zo vaak?

Deel Deze Pagina