Tijn zit nu 10 minuten in de wipstoel tegen Eva aan te praten. Hij zegt het volgende.. **lees 10 min lang** "huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh...en...huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh huh"
Hannah heeft al sinds wek 16 een puntje door van haar eerste tandje. Tot nu toe niet veel last van gehad. Zeker nu ze amper 5 min aan elke borst drinkt per voeding. Dat is ff aanleggen, wachten op tsr en na 2 min weer afkoppelen. Dat houd ik nog wel vol hoor Maar wie weet krijgt Tijn meteen en hele scherpe. Je weet het niet. Ik hoop van niet natuurlijk
Als ik niet uitkijk heb ik straks een uur film alleen maar van dat gebrabbel, maar het is zo komisch en schattig
Wayne doet als hij brabbelt vooral hummmmmmmhummmmmm.. Net of hij mediteert.. Oja, en als het hem niet naar zijn zin gaat, dus als hij huilt, en je pakt hem dan op is het: aiai ai ai
@Corina: Wat doet een osteopaat dan precies? Ik heb nu al 14 behandelingen fysio gehad en ik heb gezegd door mn behandelingen heen te zijn en dat is nu wil stoppen ermee.
Goede middag, Heb heel vluchtig bijgelezen dus even snel uit m'n hoofd... Kwebbel beterschap met de 3 snottertjes! En gefeliciteerd met Tijns tandje. Die van Mats is sinds vorige week donderdag zichtbaar en vrijdag had ie een koortsdagje... Isra, wat een dom gel*l zeg met die foto's! Ligt echt niet aan jou hoor! Wat een gezanik met die data. Beetje vreemd dat ze vragen wat jou uitkomt en daarna gaan mauwen . uhmm o ja Ladi wat een mooi onderschrift zeg! (had ik nog niet gezien volgens mij erg mooi!) Zo vrijdag nog een ochtennd werken en alweer weekend . Leerlingen waren wel ok vandaag . We gaan nu snel Matseman ophalen tot strakssss
Ja kwebbel ik werk op een reisbureau. Booky fijn om te lezen dat de leerlingen al een beetje ok zijn Lief he die kleintjes die zo lekker aan het brabbelen zijn. Nu Ryan in de wandelwagen/buggy zit, is hij ook hele verhalen aan het kletsen tegen mij echt zo lief. Au borstvoeding met tantjes lijkt mij ook niet zo'n pretje.
Ik maak m met Picture It en dan uploaden via Photobucket. Mocht het nou niet lukken dan wil ik er ook wel één voor je maken hoor. Dan moet je maar doorgeven welke kleuren en zo en even wat foto;s doorsturen.
Ga zelf is even knippen en plakken en kijken of het lukt. Zoniet dan mail ik je even wat foto's daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien hihi
Ja, gewoon proberen, dan leer je het het snelst en misschien zijn we straks wel allemaal hartstikke jaloers op je eigen gefabriekte onderschrift! Had jij nou Photoshop gekocht? Of was iemand anders dat?