April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    natalie meid,ik ook sluit me aan bij de woorden hierboven....
    hoop dat je je vlug iets beter mag voelen,als het je een beetje moed kan geven,....je blijft je niet altijd zo slecht voelen.vergeten doe je zeker nooit maar ooit kun je het een plaatjse geven.
    ik kan het natuurlijk niet verwoorden hier maar meid,ik weet hoe je je nu voelt.leef echt met je mee....

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    goedemorgen trouwens

even melden dat ik er vanaf nu wss iets minder ga zijn ....
    moet vanaf morgen weer werken :( zie het voorlopig echt niet zitten...echt niet
    maar ik zal wel moeten he hihi
    moet werken van 12-8

ga ons nu klaarmaken we gaan dadelijk naar de martk

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Goede morgen

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook goedemorgen! (en de rest ook natuurlijk!)

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Lieve Nathalie, geef toch niks een egoberichtje! En ja helaas is er geen makkelijke oplossing, het kost tijd, heel veel tijd. Dat zal je vast al wel vaker gehoord hebben, maar cliches zijn natuurlijk niet voor niks cliches. Hoeveel tijd dat weet niemand natuurlijk. Het is ook niet iets wat je kunt versnellen ofzo, je moet het gewoon doorstaan. Toen ik 14 was is een vriend van mij aangereden door een vrachtwagen en overleden, inmiddels ben ik 14 jaar verder maar je vergeet zoiets nooit. Als ik iets dergelijks in de krant lees steekt het nog altijd, maar het is al lange tijd niet iets waar ik dagelijks aan denk. Natuurlijk is jouw situatie niet vergelijkbaar, ik denk ook dat dit altijd uniek is, iedereen is anders natuurlijk. Blijf in ieder geval praten! Met je kids, je familie, vrienden, zij weten wat je doormaakt en jullie kunnen elkaar steunen. Veel meer dan dat kun je niet doen denk ik.

Vermanen, Bri en Kwebbel mooie woorden! Denk idd wat Bri ook zegt, 1 dag tegelijk.

Isra mooie banner! Goed gedaan!

Tearke vervelend dat je zo tegen het weer werken op ziet! Lijkt me ook erg zwaar fulltime.

6. Goeiemorgen dames,

ben ik ook weer..
    had gister avond geen fut meer, was helemaal gebroken.
    Had 2 dagen van 8 tot 18.15 gewerkt, dinsdag avond nog gezwommen en van di op woe nacht weer de halve nacht wakker geweest met Esmee dus was ff gesloopt.
    Heb lekker tot 9u buitengezeten savonds en ben toen lekker naar bed gegaan.
    Vanacht maar 1 keer eruit gehoeven voor esmee!

We hebben gister avond nix meer vd makelaar vernomen, dus die zal zometeen nog wel bellen.
    hij had al gezegd dat hij na ons nog bij 2 huizen een bezichtiging had dus dan kon t weleens laat worden.
    Dus we wachten(on)geduldig af...

Verder heb ik niet zo heel veel te melden.
    Ow ja nog 1 ding:
    ER IS AL 5 KILO AF!

Heb nu net Esmee naar school gebracht en Luna is nu in de wagen in slaap gevallen, dus ik ga zo ff een wasje draaien, kan hij lekker buiten zometeen!
    En dan vanaaf maar aan de strijk...

7. Lieve Nathalie,

die echo berichtjes van jou vinden wij totaal niet erg hoor, het is heel begrijpelijk dat je het moeilijk hebt en zo kan je t mss een beetje van je af schrijven.
    Verder zijn er hele mooie woorden gezegd en ik kan nix anders als me er bij aansluiten!

Dikke knufffffff voor jou!

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Lieve Nathalie,

Ik vind je een KANJER! Ben juist blij dat je af en toe hier je gevoelens een beetje van je af kunt schrijven....
    Verder sluit ik me aan bij alle mooie woorden van de andere meiden. Idd 1 dag tegelijk........

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Isra, banner is zeker goed gelukt! Erg mooi!

Tearke succes morgen met werken! Zal wel even wennen zijn...

10. Ik kreeg nog een smsje van Cynthia,

De vakantie bevalt prima, zijn wezen zwemmen met Tygho. ze zijn naar de kinderboerderij geweest en de jachthaven.
    En Cynthia ging samen met Harmen naar de sauna.

Iemand nog wat van Sabje of Cristel gehoord?

Tearke: Succes morgen meid!
    Kan t me goed voorstellen dat je er tegenop ziet.
    Waar blijft Jurre als je werkt?

Isra: mooie banner ook!

Tis hier inene noodweer joh, het komt met bakken uit de lucht vallen!

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Huh Simone, noodweer? :rolleyes: Hier schijnt de zon :)
    Ben jaloers Simone op die 5 kilo. ;)
    Vind het knap dat je dat in zo'n korte tijd al voor elkaar hebt.
    Mijn complimenten!
    Nee nog niets van Cristel en Sab gehoord.

Kwebbel mooi gedicht, idd van toepassing op Nathalie.

Isra, mooie banner!
    Heb je het zelf nog voor elkaar gekregen om met hulp van?

Tearke succes met werken! Zal wel tegenvallen na zo lang thuis geweest te zijn.

Ben volop aan de poets, bah! Maar ja hoort er nu eenmaal bij.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    ik ben ook verbaasd dat het noodweer is. Hier schijnt ook de zon volop! Stralend weer. Hoop wel dat het zo blijft. Wil nog gaan wandelen vandaag.

Goed van die 5 kilo Simone!

13. Nu schijnt hier ook de zon weer!
    Was echt maar even gelukkig.
    Het was van te voren ook al super lekker.
    Hopelijk blijft t droog, dan kan mn was naar buiten.
    Ga hem snel ophangen en dan Esmee weer gaan halen!

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier ook ineens noodweer. Dacht ik al want één van de jongens van mijn zus reageert dan altijd overdreven sjaggo en is huilerig. Zoiets als ik voel het aan mijn water maar dan anders ;)

Ik heb besloten hem even te negeren want om iedere scheet die dwarszit jankt ie.... En ik ben ongi dus super geïrriteerd.... Ga maar ff de keuken boenen zo, kan ik mijn frustratie kwijt.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Vermanen: Mn schoonmoeder woont dus ook in Dordt en zei dat het daar ineens heel donker werd. Nu zie ik dat jij typt dat het noodweer bij jullie was, dus dat had ze dan wel goed aangevoeld. Hier net ook even donker geweest, maar nu schijnt toch de zon weer.

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja het was hier ook snel weer over. Is meteen warm en benauwd maar de zon zie je niet.

17. met esmee van school halen had ik wéér een hoosbui!
    Kei hard regenen...en ikke was niet zo slim, had de regenhoes niet bij :(
    Nu schijnt weer de zon en is het lekker warm!

18. ik zal de nieuwe pagina maar gaan openen he!

19. Samenvatting 1790 t/m 1799:

*Vorige samenvatting op 1790 van Boni! Toppie gedaan :thumup:
    *Iedereen hoopt dat de Manuele Therapeut wat kan betekenen voor Damian
    *Spam neefje van Vermanen op 1791
    *Simone is wezen zwemmen en Marleen is wezen sporten
    *Spam Dani op 1791
    *Simone heeft de 1e kijker gehad van de 3 deze week, ze was enthousiast en zou er over nadenken, dus dat is afwachten.
    *Esmee heeft weer drama nachten achter de rug, als ik ze probeer te troosten gaat ze
    schoppen en slaan(ze slaapt gewoon) hoop dat het snel over gaat.
    *Marleen valt t op dat er steeds meer gewone banners komen als tickers(behalve dan bij Sab en vermanen)
    *Bloempje meld zich weer even, met Tijn gaat het heel goed, krijgt nog bv gekombineerd met 2 flesjes Friso.Tijn probeert al te gaan kruipen
    *Kwebbel meld dat bij hun echt te merken is dat de R weer in de maand zit, alle 3 de kids zijn hartstikke verkouden!
    *Isra verteld wat NERZIG betekend:
    haha, nerzig, kunnen jullie dat niet? Dat is hangerig, vervelend, uit zijn doen zijn eigenlijk!
    *Ladi moest noodgedwongen om een andere babyfoon, manlief had er andere batterijen in gedaan en Ladi had opgemerkt dat de babyfoon boven helemaal warm was en dat het klepje helemaal verbogen/gesmolten was. Ze heeft de hele stad door moeten zoeken naar een babyfoon!
    *Ingrid moest naar de Arbo, noodgedwongen moest Wayne mee en die vond het niet zo leuk en wilde slapen, hij zette het op een huilen. Die man wist te vertellen dat ze voortaan beter alleen kon komen, Ja lekker dan, je kan toch geen baby alleen thuis laten?!
    Nu moet ze voortaan naar UWV.
    *Kwebbel is toch maar naar de ha geweest met Isa en Tijn, hebben beide slijm in de longen.
    Voor Isa geldt hoestdrankje en bij Tijn moet ze een schrikwaterwashand
    Maken, dus een kouden washand op zn buikje leggen zodat hij goed inhaleerd!
    Succes Kwebbel!
    *Corina gaat as zaterdag naar Jochem Meijer
    *Tijn(van kwebbel) zn 1e tandje is in zicht!
    *1700e bericht voor Ladi! En een nieuwe banner
    *Ingrid wil een fysio bellen om toch eens naar Wayne zn hoofdje te laten kijken, 24 sept komen ze langs.
    *Isra is pissig, weer gezeur over foto maken voor t krantje van het reisburo waar ze werkt, het zelfde gezeur als vorig jaar….
    *1500e bericht voor Isra, en ook een nieuwe banner voor haar
    *Booky meld dat het erg goed is gegaan met Mats op kdv
    *Nathalie komt langs met wat zij noemt een “echo”berichtje, niemand ervaart dat zo en iedereen leeft met haar mee, ze heeft het erg moeilijk.
    En volgens mooie woorden van vermanen en een mooi gedicht van kwebbel.
    *tearke komt melden dat ze er vanaf morgen niet zo veel meer zal zijn, want dan moet ze weer aan het werk! SUCCES TEARKE!
    *Simone komt ff vertellen dat er al 5 kilo af is! Goed zo Simone ;) ;)
    ook verteld ze dat Cynthia had gesmst ze vermaken zich super op de vakantie!
    En het is 2 keer ineens Noodweer geweest, verders alleen ook bij Vermanen. Maar gelukkig is het nu weer lekker zonnig en warm.

Deze keer weinig spam!

20. ga maar ff spammen!

Deel Deze Pagina