April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou dat rustig werd alarmfase 3 ofzo.
    Joran was keihard op zijn hoofd gevallen op de stenen. Dus schaafwond op voorhoofd. neus en direct onder zijn neusgat. Leek net of hij een erge bloedneus had, dus ik schrok er wel van. Valt nu wel weer mee, ff schoongemaakt en hij wil niet eens een pleister :eek:

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik ga vrijdag met mijn foto-album naar mijn pa en ma. Ff foto's scannen. En dan zal ik de gelijkenissen meteen samenvoegen. Leuk voor in Hannah dr album. Maar nu wordt wel duidelijk dat ze écht een mixje is. In het begin was ze écht een kloon van mij:)

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Maar, dan ga ik nu maar ff opruimen. Het drinken is op en de brothers in crime zitten te knikkeren ;)

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

bedankt voor jullie lieve woorden

@bri je hebt gelijk ik praat gelukkig heel veel met mijn familie en vriendinnen en jullie over mijn verdriet omdat mijn kinderen hun eigen verdriet hebben even hard gezegd ik zou zo weer een man kunnen krijgen maar zij zullen nooit hun vader terugkrijgen

@vermanen hahaha zullen we eens ruilen van was en afwas enz haha nee maar serieus moet zeggen ik was elke dag 3 a 4 wasjes droog en vouw gelijk wat ik vouwen kan stofzuigen en dweilen doe ik sávonds dat heeft overdag écht geen zin boodschappen doe ik als de oudste op school zijn dus hoef er maar 2 mee te slepen

@kwebbel bedankt voor je gedichtje ik geloof ook zeker dat we elkaar eens zullen weerzien maar dat eens duurd zoo ongelooflijk lang in de tussentijd moet ik mijn lege leven vullen zonder hem, moet ik mijn kinderen uitleggen dat hun papa waar ze zo gek op zijn een engel is die over ons waakt het blijft moeilijk geloof wel dat het met de tijd beter zal gaan maar waneer

@isra jou banner is zooooooo stoer hahaha

@tearke bedankt lieverd ik snap wat je wilt zeggen

@bedankt lieverd ik blijf er ook over praten maar merk dat ik in herhaling val schijnbaar hoort dat erbij

@simone en booky jullie ook bedankt vind het ook heel fijn dat ik mijn gevoelens hier ook kan uiten ben ik echt heel blij mee

@simone geweldige spam van luna wat is het toch een mooi meisje

@vermanen ooooooooo wat lijkt hannah grooot zeg jeetje vind haar echt zo een peuter hahaha sorry bedoel het leuk hoor

zo ik ga aan de bloemkool beginnen met een papjuh vandaag een iets betere dag gelukkig want ik raak een beetje uitgeput van het deprisieve vandaag gaat het wel het luchte zowiezo op om gisteren even eruit te gooien hoe ik me voelde

sorry als jullie in de war raken van mij maar zit nog even in de goliath van emoties

knuffel aan jullie allemaal vandaag heb ik jullie bloemen pas weg kunnen doen ze waren gisteren al op maar vond ze nog zooo mooi totdat me vriendin zei uhm nat ik weet het niet hoor maar je bloemen die zijn niet meer :cry: :) heb nog wel de bamboestok eruit gehaald hahaha want die vind ik nog wel heel mooi staat nu op Angélo zijn kastje in een beker met i love you erop :p

groetjes nathalie

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey nat,

Gewoon weer een goede dag op je lijstje erbij. Zo kan je het ook zien.
    En ja, jij zal wel veel wassen idd ;)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuke spam Simone en Vermanen!

Kan niet echt zeggen dat Luna sprekend op je lijkt, maar zit wel wat van jou in.
    Vermanen, Hannah lijkt idd erg groot en een heel bos haar :)
    Die lijkt wel erg op jou he!

Jochem is hier ook een mix van ons allebei.
    WEl leuk om te zien hoor!

Net even in de stad geweest. Jeetje wat is het benauwd buiten.
    Zal wel weer onweer komen vrees ik :(

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja Hannah lijkt veel op mij. Ze is nu meer een mixje aan het worden. In het begin echt mijn kloon, maar nu begint ze meer op Freddy te lijken hoor.
    Ga ff eten verzinnen.

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi

Was ik ook nog even snel voordat ik naar huis ga JOEHOE, weer lekker kroelen met mijn mannen!

Vandaag een lekker druk daagje gehad op het werk. Wel lekker gaan de dagen tenminste een beetje snel voorbij. Morgen lekker vrij moet alleen zaterdag werken. Er is op het werk het e.e.a. verschoven in de planning. Een collega van mij en haar zus is heel ernstig ziek, dus mijn collega heeft verzorgingsverlof opgenomen, vandaar dat ik nu ook op donderdag werk ipv woensdag en dus ook zaterdag ipv vrijdag.

Ga de boel lekker afsluiten en naar huis.

Misschien nog tot vanavond, maar mijn papa en mam kwamen even bakkie doen, dus vandaar misschien :)

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heeft hier al flink geonweert en gehoost :confused:
    Nu regent het nog wel. Belooft wat voor morgen. :(

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
  11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik zit weer...

Joran was vlak voor het eten nog ff keihard op zijn gezicht gegaan. voor de tweede keer, maar nu een tand door zijn lip. Lekker als je nog moet eten.

Maar ja, alles meteen laaggezet. En weer voor zuster gespeeld. Heb hem een nat washandje gegeven wat hij tegen zijn mond kon houden. Regelmatig nat maken met koud water houd de zwelling tegen... Maar dan kan je niet eten. Uiteindelijk deed het niet meer zo zeer en was zijn macaroni (dat is het uiteindelijk geworden, wist niks anders te verzinnen) koud genoeg om direct naar binnen te schuiven.

Hannah ondertussenin bed gemikt en die zette het na een kwartier ook op een krijsen. Maar ja... ik kan niet alles tegelijk. Gelukkig kwamen mijn zus en freddy vrij snel thuis en die hebben wat kindjes gesust. Zuslief is naar huis met de kids (pff weer ff rustig) Manlief en ik hebben intussen ook gegeten, tussen de huilbuien van Hannah door. Maar ze moest echt ff wachten, ik verging van de trek. Nu uiteindelijk Hannah de borst gegeven was ze eindelijk stil. Heb dr met een washandje gewassen en in dr pj gehesen en dan mag papa dr zo in bed leggen....

12. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Simone bedankt voor de samenvatting en gefeliciteerd met de 5 kilo's. Gaat geweldig dat Sonja Bakkeren. Ook leuke foto's van de meiden.
    Al iets gehoord van eventuele kopers?

Vermanen ook leuke foto's. Hannah lijkt al een echt dreumesje met dat bos haar. Oei, kindjes en vallen, dat komt vast nog wel vaker voor.(Ja, dus lees ik in je laatste berichtje.) :) Ik schrok me ook wild toen Annika voor het eerst op haar knie viel en er een fikse schaafwond opzat. Zelf had ze er niet eens erg in. :(

Hier rustig dagje. Heb vanochtend lekker stukje gefietst met Annika voorop. Benthe lag te slapen en manlief werkte thuis, dus kon ik op stap. Ook nog op zoek geweest naar nieuwe schoenen voor haar, maar nog niet leuke kunnen vinden.
    Verder niet zoveel bijzonderheden. Ik was vandaag wel moe na 3 dagen werken. Het moet ook echt wel weer wennen. Morgen voor het eerst weer
    ouder en kind zwemmen met Annika. (Ik was vorige week al bij het zwembad, maar toen begonnen de lessen nog niet :( , dus maar gewoon gaan zwemmen met haar. Vond ze ook geweldig. ;)

13. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hier nog geen regen of onweer, gewoon nog lekker warm.

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier is het inmiddels al weer flink bewolkt geworden en het waait! Was ff het restand van de tuin aan het aanvegen. Lekker werken zo met dat droge zand en die wind. Maar het is weer klaar. Dus kunnen we er weer tegenaan. En die kids hebben niet zoveel zand aan handen en voeten ;)

Wij hebben vandaag van Friso een leuke slab gekregen met de tekst 'kom maar op met dat hapje' grappig hoor. Maar die bon voor een gratis fruithapje gaan we wel gebruiken. Heb zo ondertussen al een stuk of 12 gratis potjes in de kast staan. Ik was van plan om ze zelf te gaan maken, maar die zijn ook wel handig toch? En gratis is voor de nederlander superbelangrijk! ;)

Mijn ouders in Amerika weer gesproken op de msn. Ze komen meestal tussen 15 en 16 uur online. Als ze een camping hebben met draadloos internet of een internetcafe oid. Ze hebben meten een webalbum aangemaakt met allemaal mooie foto's. Ik baal dat we niet mee konden.... Maar ja moest kiezen tussen Amerika óf tuin aanleggen & nieuw bed. Dus we kozen voor de laatste twee. Aangezien ik oppaskinderen thuis heb is een aangelegde tuin wel handig. En ik was toen 20 wk zwanger en verging van de pijn in mijn rug op mijn matras...

15. Hallo,

Ik ben er nog ff snel, en kort...

Vandaag een lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst gezwommen met Wayne, en daarna bij mijn moeder geweest..

Mijn moeder is meegeweest zwemmen, nou ja, alleen om te kijken, en om foto's te maken.. En jahoor, ze heeft ook "maar" 46 foto's gemaakt. Hihi.. Een aantal hiervan zal ik zo ff spammen.. Ik vind ze wel leuk gewordne..

En vanmiddag heb ik zelf nog met mijn telefoon een hele mooie foto van Wayne gemaakt. Dat hij op zijn buikje ligt..

Zal ik zo ook nog ff spammen..

Nou ja. Verder weinig bijzonders.. Wayne ligt lekker te slapen..

Wij gaan zo lekker tv kijken!

Morgen babbel ik weer mee!

Ga nu eerst ff spammen..

16. [​IMG]

De juf pakt Wayne aan, zodat mama veilig het water in kan..

17. [​IMG]

18. [​IMG]

19. [​IMG]

20. [​IMG]

Op de rug!

Deel Deze Pagina