Zo ik moest echt ff bijlezen vanaf 1790. Zal eerst eens ff reageren... Marleen, beterschap met je bekken! Hoop dat de fysio toch helpt.. Esjuh, mooie spam van Dani! Leuk die spiegels bij het aankleedkussen. Simone, ik duim voor je dat het wat wordt met die kijkers! Bloempje, leuk dat je er weer bent. Ladi, wat een enorm mooie banner heb je, echt super. En Isra ook al zo'n mooie banner... Kwebbel, beterschap met de verkouden kids! En geweldig een tandje! Isra, vervelend dat er zo'n gedoe is over zo'n foto. Als haar één datum beter uitkomt, moet ze die gewoon alleen vragen en jou niet de keus laten (en daarna gaan zieken erover...) Ladi gefeliciteerd met je 1700 ste berichtje! En Isra met je 1500 ste! Ga zo weer verder met reageren...
Vermanen: die vakantie komt vast nog wel en met kids is een veilige tuin ook belangrijk. (Wij hebben hier nu grind in de tuin, niet ideaal, maar bij ons nieuwe huis is de tuin bijna helemaal betegeld, dus geweldig speelplein voor de kinderen). Ingrid: leuke foto's, lekker he, dat babyzwemmen. Ik zou ook graag met Benthe gaan, maar wil het Annika ook niet afnemen, en 2x meedoen heb ik geen tijd voor en wordt wel erg duur. Dus maar af en toe gewoon naar het zwembad met Benthe.(is voor haar gratis).
En de laatste.. Gemaakt met mijn telefoon.. Vind hem zelf errrug mooi geworden! Lag hij bij mijn ouders op de tafel..
Hee lieve Nathalie, Ik kan me alleen maar indenken hoe je je moet voelen en wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop ook dat je in je omgeving genoeg steun kunt vinden. Ben ervan overtuigd dat Angélo ergens over jullie waakt. En als je je hart hier wilt luchten, gewoon doen! Daar zijn wij voor, in goede en slechte tijden! Groeten en heel veel knuffels, Yvonne & Jasmijn
Nou ja.. Das vreemd, die laatste 2 foto's zijn hier groter afgebeeld, dan dat ze er bij photobucket instaan.. Edit: Naaajaah.. Nu zijn ze wel goed.. Snap er niets van..
Tearke, succes met het werken! En we zullen je missen hier... Simone, 5 kilo eraf al! Super.. En mooie spam.. Vermanen, sterkte nog met je ongi! En ook voor Vermanen-man dan maar... Ook hier mooie spam.. Ingrid, leuke foto's van het zwemmen!