Zo, ben weer bij. Gisteravond dus feestje gehad van mn schoonzus, was erg gezellig. We zaten met de hele familie aan een lange tafel, heb zelf veel met onze neefjes gekletst. Omdat Boniman de jongste broer van 7 is heeft Jasmijn alleen oudere neefjes en nichtjes. Zijn echt een paar "lichtingen": de vier oudsten zijn 20+ en hebben allemaal een vriend(in). Daarna een hele groep tussen de 14 en 7. En dan komt Jasmijn pas. Maar wel gezellig altijd! Vandaag was mijn moeder nog op bezoek. Ze had gisteravond opgepast en was blijven slapen (ze woont hier 70 km vandaan en heeft geen rijbewijs..). We hebben ff gewinkeld vandaag en wat kleertjes gekocht... voor Jasmijn natuurlijk...
Boniman had nog een leuke verrassing gisteren. Zijn broer had kaartjes voor The Dutch Eagles, een coverband die dus alleen muziek van The Eagles speelt. En wij gaan dus gezellig mee volgende week zaterdag. Heb er nu al zin in! Alleen nog ff oppas regelen dus...
Pap en mam kwamen toch geen bakkie doen en Ray is ook niet thuis dus dan maar even gezellig op het forum. Vermanen nou nou druk daagje hoor met al die kids. Simone idd onwijs goed zeg al 5 kilo eraf, motiveert je wel he als je ziet dat de kilo's eraf gaan. Ik ben er nu in totaal al 4 kwijt, nog 5 te gaan. Volgens mij gaat het hier ook straks onweren, hagelen en regenen. De hond doet ook al zo zenuwachtig arm beest. Ingrid leuke zwem spam Heb niks meer gehoord over de foto trouwens. Mijn collega van het andere filiaal belde nog wel alleen toen had ik klanten en heb haar daarna niet meer gesproken. Ben benieuwd. Boni wat gezellig dat je moeder is blijven slapen. En idd zo maak je er maar gelijk hele dagen van. Ziet ze Jasmijn wel regelmatig?
heb echt zin om even ouderwets gezellig veel te kletsen, maar ik denk dat het veel kletsen in me eigen wordt want zie geen een april mama!
Normaal gesproken wel, we proberen om er tenminste een keer per week naartoe te gaan (of op zondag samen, of ik ga op donderdag alleen, of ze komt hier). Maar de afgelopen weken was ze zelf erg druk met een rommelmarkt bij de kerk en is het er minder van gekomen. Dus was wel leuk dat ze hier was! En ze vond het oppassen wel erg leuk geloof ik...
Leuk hoor dat jullie elkaar dan toch vrij regelmatig zien. Ja die oma's vinden dat oppassen helemaal geweldig
WE KREGEN VANDAAG TELEFOON, DE MAKELAAR. DIE VROUW DIE DINSDAG IS GEWEEST HAD EEN BOD GEDAAN! WIJ TEGENBOD GEDAAN........ EN................ WE ZIJN HET EENS GEWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOEHOE GEFELICITEERD, wat moeten jullie blij zijn zeg. Nou heerlijk hoor! Zit je toch wat rustiger he!
ja goed he! gewoon n nieuwe makelaar genomen en binnen 2 weken is het gewoon gebeurt! Ja wel weer er op moeten laten vallen maar goed, we zijn er vanaf! Althans, echt geloven doe ik t pas als ik de sleutel kan overdragen maar goed..... daar gaan we maar vanuit!
Aangezien Sab er niet is die normaal de plaatsjes spamt heb ik deze taak maar even over genomen. Simone we drinken er een borrel op.