mooie spam gezien! kom maar even spieken hoor amai zeg simon!al vijf kg?ik heb er net mijn laatste beurt bij infraligne op zitten RESULTAAT: -2kg -21cm toch wel een grote teleurstelling hoor zeg....al dat geld voor helemaal geen of weinig resultaat
hmmm sapjes?doen we hier niet aan mee geloof ik het enige dat ik hier ken is roosvicee(of hoe schrijf je het) en thee maar sap...geen idee hhihi
Isra...waar je ook mee gaat beginnen niets moet! Je schema ziet er goed uit, maar pin je niet te vast op de tijden. Afhankelijk van Ryans slaapje(s) zul je gaan experimenteren. Een sapje hoeft nog niet direct (slappe thee, water, diksap etc etc), maar als er een fles afgaat ga je daar op een gegeven moment mee beginnen. Waarschijnlijk vervang je dan de eerste of laatste flesvoeding voor een papmaaltijd.
ja 21cm klinkt veel maar ja het is wel verdeeld over borst,maag,taille,dijen,knieen en kuiten dussss... hihi och ja,gewoon wat op mijn eten blijven letten,binnenkort heb ik mss weer een dikke dikke buik hihi
Hey hey Gister heel de dag niet op internet gekund hier thuis. Hij lag er heel de dag uit en vraag me niet waarom. Hier alles zijn gangetje. Vandaag bij de manuele therapeut geweest met Damian en die heeft zijn nekwervel weer goed gedaan. Volgens hem moeten we snel verbetering zien, dus ik wacht met spanning af. Iedereen die het kan gebruiken dikke knuf Voor nathalie een extra knuf Iedereen waar het goed mee gaat, houden zo Heb leuke pics en banners voorbij zien komen Hier de babyzwemfotos. Het zijn er wat veel geworden (van de 160 zijn er 43 over) dus als je nieuwsgierig bent kun je even spieken op: http://www.damianhendriks.babysite.nl/f ... =Week%2019
Nou ja we zien idd wel hoe het loopt. Voorlopig nog eventjes genieten van zijn flesjes. Want ik vind zodra hij gaat eten is dat baby er echt van af.
Tja, wij zijn hier niet echt 'verwend' opgevoed. Dus de kids krijgen hier gewoon water, thee en melk. En 1 keer per dag water met een smaakje. Maar dat kan een wolkje sap erdoor zijn of wat aanmaaklimonade. En als het fruithapje genoeg voedingsstoffen bevat heeft je kindje het ook niet nodig. Daarnaast went ze niet aan iets wat ik haar straks niet meer geef. Vandaar.
o jeetje,dan zag je me niet meer lopen haha nee maar ik zou graag mijn buik wel wat meer kwijt geweest zijn...