Jari en Nikita ook gefeliciteerd met de 5 maandjes. (komen er nog meer?????) en wat gaat het ineens snel hier, kan het zo niet bijhouden. Ga zo ook nog spammen.
Het schema van Esmee met 6 mnd was: 7u fles 10u half potje fruit 12u fles 14.30 half fruit 16u fles 17.30u groente 19.30u papfles
Nou ik wilde een ouderwetse gezellige avond en ik moet zeggen dat we die toch aardig voor elkaar aan krijgen/maken zijn. Nikita komt straks ook weer even terug, gezellig gezellig. Ons Belgske is weer terug, Chelleke is gearriveerd.
isra ons belgske is weer weg! en morgen zal ik er mss niet zijn want moet werken hoereehoeraa kant echt niet vatten dat ik terug moet werken..... ik snap het echt niet,heb geen 1zenuwken! slaapwel schatjes van een ander!
Nee dat wil ik idd ook niet. Zo af en toe dan heb ik mama's met kinderen in de winkel en die breken mijn halve tent af en die moeder zegt er helemaal niks van. Dat kan ik echt niet uitstaan. Of dat ze weg willen lopen en het speelgoed niet opruimen. Maar dan zeg ik altijd 'ruimen we het speelgoed nog op'
Jari en Dani gefeliciteerd was het ook vergeten hoor, het is nu dat die andere mama's zo allert zijn hihi