dames ik taai af, morgen n lange dag voor de boeg, werken van 8 tot 20.15u en zaterdag op mn verjaardag naar Kernwasser Wunderland D'land en zondag mn verjaardag vieren
Dank je Isra, zo hangt ze er regelmatig bij. Ze kruipt de hele box door om maar zo'n goed mogelijk uitzicht te krijgen op wat Annika aan het doen is.
Druk schema Simone: alvast gefeliciteerd met je verjaardag (voor ik het vergeet) en geniet zaterdag lekker van je uitje. Truste.
Hihi, toevallig zelfde woordkeuze. Mijn schattig is voor jouw foto bedoeld. Zo lief die 2 handjes die naar papa grijpen.
Isra: Wat een schattige foto! Heel leuk. Astrid: Ook ontzettend leuke foto's! Verder nog veel meer leuke foto's voorbij zien komen, en idd: Luna heeft wel wat van je weg Simone!
Leuke foto's Ik ga er ook vandoor, hondjes uitlaten en naar bedje toe. Morgen naar Fire Experience in Weeze. Voor het eerst Damian een hele dag achter laten bij mijn ouders. Weltrusten allemaal.
Nathalie: Ik denk nog steeds veel aan je, ik zou het zo onwerkelijk vinden als ik zonder man verder zou moeten...