Bij dani is ook nog niks te zien. Hij sabbelt nu wel erg veel op zijn lipjes en gaat heel de tijd met zijn tong langs zijn tandvlees.. weet niet of dat iets betekend?
Ja je ziet ze al heel goed, zal er morgen is een foto van proberen te maken. Nee hij heeft er bijna geen last van gehad gelukkig.
Esjuh, zou kunnen. Ik heb toch maar even gekolfd en kreeg er toch nog 100 ml uit. Hoop wel dat het nu afgelopen is. Ben er wel klaar mee.
Ryan is nog wel uit zijn hummetje, maar dat kan ook komen doordat hij richting zijn sprongetje gaat. En wij zijn gelukkig weer de oude.
ohh gelukkig maar zeg.. moet je toch niet aan denken als je bv een virus had meegenomen of zo.. brrr.. vind dat wel een nadeel aan het buitenland maar goed jullie zijn weer gezond Astrid ging het nog niet het afbouwen?
Nou gelukkig wel ja. En jullie ook lekker aan het genieten van de vakantie en Dani ook weer helemaal beter.
ja heerlijk zeg.. elke dag lekker weg.. gewoon lekker lopen kijken neusen en doen.. heerlijk zeg.. het lekkerste vind ik na de ochtend fles lekker met z'n 3e in bed nog even liggen..
Ja wij hadden ook nog lekker een paar dagen thuis met zijn 3en en toen deden wij dat ook, gezellig met zijn 3en in het grote bed. Heerlijke knusse en gezellig momenten zijn dat. Ach ze komen vanzelf maar hopelijk heeft hij er geen last van dat is zo zielig.
ja he lijkt me ook.. hoorde wel dat me neefje van nu 9 maanden er goed last van had.. hij heeft nu ook net een maandje zijn eerste 2 ondertandjes.. het staat zo leuk bij die kleintjes.. Straks met wisselen is het helemaal leuk hihi (nou ja straks.. over een paar jaar)
Ja ik geef al 3 weken geen bv meer en vorige week maandag voor het laatst gekolfd. Maar ik voelde harde plekken in m'n borsten, dus toch noch maar weer leeggepompt.
Ja want dan mag hij zijn tandjes onder zijn kussen neer leggen en dan komt de tanden fee zijn tandje halen en dan ligt er een cadeautje of centjes onder zijn kussentje, aaahhh wat lief he
raar he astrid.. bij mij voelde ik het ook nog wel lang.. maar het is ook zomaar opeens weg.. vind nog steeds dat we een raar lichaam hebben maar ooohhhh zo mooi.. Hoop voor je dat dit nu de laatste keer was en je niet nog meer last van krijgt.