nou dat waren ze van mij kant.. mag ook wel na 15 fotos of zo he mn buddy heeft er veeeel meer en zal ook vast snel spammen..
Leuke foto's Cristel! Ah, die slapende in de kinderstoel is zo lief... En hij lijkt inderdaad erg op jou! Die ogen! Bij hoeveel weken is het volgende sprongetje ook alweer? Ik heb mn boel op Roel zn kamer liggen. Hij is niet in optimale vorm vandaag. Hij wil maar niet in slaap vallen.
Volgens mij wel bij zes maanden (dacht dat het begon bij 23 weken ofzo) maar mn boek ligt ook boven op de slaapkamer...
@ cristel wat een prachtige blauwe ogen hebben jullie allebei zeg! ik heb genoten van je spam hoor @ marleen mika had dat afgelopen weekend ook een paar dagen, nu gaat het weer prima hier nog steeds alles prima hoor, ik heb erg weinig tijd om bij te lezen. Ik werk nu weer 3 dagen en dat is echt super druk. Mika doet het hartstikke goed. Hij slaapt nu van 19u tot 7u en eet al een paar soorten groenten en fruit. Vooral worteltjes en banaan is hij gek op. En lekker babbelen natuurlijk en schaterlachen, echt genieten hoor! Nou ik probeer van het weekend nog wel bij te lezen. En voordat ik het vergeet : simone, vast gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag gewenst!
Mooie spam Cristel en Missc! Simone begrijp dat jullie huis verkocht is!?!?! HELEMAAL SUPER VAN HARTE GEFELICITEERD uhm en verderrrrr, ben ik alles alweer kwijt
Ja ons huis is verkocht! Althans we zijn het eens over de prijs... dus nu op naar t koopkontrakt! Missc, Sab en Cristel: welcome back! En mooie spam Cristel!
Cris, die van jullie 2en zijn erg lief! En Yorgos lijkt idd op jou. Sab kennende zal wel veel foto's hebben Ben benieuwd! Mag niets zeggen, heb er zelf op vakantie ook bijna 500 gemaakt geloof ik
Ga op het gemakje opruimen en zo naar bed. Morgen gaat de wekker weer om 5 uur. Hopelijk blijft Jochem tot die tijd slapen. Hij is op het moment nogal snotterig, niest continu Tot morgen of zondag, truste!
O ja Corina, op jou wilde ik ook nog reageren... Je hoeft je nergen voor te schamen ik vind je juist een topper. Vind het erg goed van je dat je naar de ha gaat en er gelijk wat aan wilt doen! Wanneer het ff tegen zit kun je hier altijd je verhaal kwijt! Dikke knuffel voor jou!
truste buddy en nog bedankt voor je sms.. had hem wel gelezen maar nog niks terug gestuurd sorry daarbij komt JE hoeft je niet te schamen hoor! en fijn dat je wel met peter heb gepraat al. Dat lucht lekker op he. Ik ben ook z'n binnenvetter hoor en snap je heel goed. Goed van je dat je naar de ha gaat. Simone fijne dag voor morgen! en alvast gefeliciteerd! Cristel en cynthia leuke spam zeg!
Ik heb net trouwens onverwachts een woning gekeken. Zag er heel leuk en knus uit. We waren er goed te spreken over. (eventuele woningruil) Ga ik net google gaan ze verbouwen en renoveren/slopen daar vind het echt jammer zeg..snap ook niet dat dat vrouwtje het niet even zegt zeg.. zag het echt al helemaal zitten