had gisteren trouwens nog een leuk koopje. Waren bij zo'n winkel bij m'n ouders van die difraxflesjes, die zichzelf kunnen sterileren in de magnetron. Kosten maar 25 cent . Ook ideaal om borstvoeding mee in te vriezen.. Heb er maar meteen 20 gehaald
nee ik vind het zo oneerlijk.. en nu mail ik haar want ze zou morgen hier kijken en zegt ze.. ja dat is aan het begin van de straat duurt nog wel lang voordat ze hier zijn.. pff ja dat maakt me dan niet uit maar had het fijn gevonden als ze eerlijk was geweest. zit er niet op te wachten om uit een nete buurt te gaan waar alles op 5 min afstand is (me werk, creche, winkels) op te geven voor iets wat verder ligt.. moet dan toch een half uur fietsen als het niet langer is.
Wat zijn dat voor flesje dan? Ken ik helemaal niet, die zichzelf kunnen steriliseren.. Bij wat voor winkel heb je dat gekocht dan? 25 cent is inderdaad geen geld!
Dit is het flesje De unieke Difrax steriliseerfles is hygiënisch, gemakkelijk en snel te reinigen. De fles wordt (op de kop met een laagje water in de dop) binnen anderhalve minuut gesteriliseerd in de magnetron. Een magnetron/sterilisator is dus niet nodig en uitkoken in een pannetje hoeft ook niet meer. Door de bijbehorende speenpincet te gebruiken hoeft geen van de onderdelen met de hand aangeraakt te worden, waardoor alles, ook de speen, bacterievrij blijft
Heb het flesje bij de timco vandaan?!?!?! Kende die winkel ook niet m'n moeder loopt er wel eens naar binnen. Kopen veel partijen op van winkel die over de kop gegaan zijn. Er zit zelfs nog een gratis bij speeltje bij . Haha kan daar zoveel lol om hebben Voor 5 euro had ik 20 flesjes (ga zo ook gebruiken om de bv in te vriezen )
Nou booky dat is idd een kooppie. Marleen ik heb ook het idee dat Ryan in zijn sprongetje zit. Als ik uit het oog ben dan begint hij me toch te gillen en dat is helemaal niks voor hem. En eigenlijk alles wat in het boek staat wat bij dit sprongetje behoort daar heeft Ryan last van. Esjuh wat raar zeg dat dat mens dat niet even gemeld heb. Is daar trouwens een site voor om van woningen te ruilen, heb daar namelijk nog nooit van gehoord. Cristel leuke spam en ik vind yorgos ook echt op jou lijken. Vind het zo grappig 2 kindjes de ene heel donker met bruine ogen de andere hardstikke blond met blauwe ogen.
Heb net heerlijk een uurtje in bad gelegen. Oh dat was me toch een tijd geleden. Maar wat lekker zeg. Toen ik zwanger was, lag ik gemiddeld 3 x per week in bad. Vooral in mijn verlof ik was dat bad niet uit te slaan.
Isra dat is via www.woningruil.nl We schrijven al zo lang maar nog staan we boven de 100ste plek hier in de buurt. Dus we proberen het nu zo.
Goedenavond! Simone: dubbele felicitaties voor jou, alvast voor je verjaardag én met het akkoord op de prijs voor jullie huis! gauw dat koopcontract en dan de overdracht. Heb veel leuke spam gezien (o.a. slapende yorgos, die z'n moeder ook nog ff een zuigzoen op de kin geeft ). Verder geen puf om overal op te reageren. Heb een vreselijk drukke werkweek gehad.. eigenlijk vandaag mijn vrije dag, maar ik moest eerst nog presenteren bij een klant (gaat om een opdracht van meer dan 6 ton, dus die willen we graag binnenhalen) en 's middags nog een andere offerte schrijven.. Ik zou niet zo veel willen werken, maar soms moet het wel in dit vak (ik ben consultant en doe ook veel in acquisitie en vooral dat brengt grote pieken en strakke deadlines met zich mee). Bovendien is het nog maar 2 weken voor we met vakantie gaan, en die laatste weken voor de vakantie is het altijd extra druk. Maar ja, 't is wel anders nu met Deane erbij... Dan kan (en wil!) ik niet zóveel uren draaien als ik vroeger deed. Nu ga ik dus nog even snel aan het werk als Deane slaapt.. kom zo niet meer aan m'n eigen rust (laat staan huishouden!) toe. Kortom: in de vakantie maar eens heel goed nadenken hoe ik straks verder wil. Ik vind mijn werk vaak heel erg leuk, maar dan moet je af en toe vol gas kunnen geven en ik weet niet meer zo zeker of ik dat kan blijven opbrengen... Misschien wordt het tijd voor iets anders. pfffff, lastig hoor. gelukkig zometeen een maand de tijd om na te denken en met Briman te praten!
booky, wat een handige flesjes! en geen geld.... ik heb 20 van die avent bakjes, en dat vind ik toch wel dure dingen.
hey isra, wat een goed idee om in bad te gaan.... nou ja, ik vind het er nu te laat voor, maar morgenavond misschien.. (zit nu popstars te kijken met laptop op schoot)
vanavond zijn we nog even op 'kraamvisite' geweest bij vrienden; zij hebben een dochtertje van 11 weken. wat een klein snoepie zeg... ze is ook nog echt klein voor haar leeftijd, dus Deane is een enorme reus naast haar. toen zij bij haar vader op de borst in slaap viel, terwijl wij allemaal nog op de bank zaten te kletsen, smolt ik helemaal. Deane doet dat dus eigenlijk ook nooit meer... (heb net gelezen van een ander kindje dat het net weer één keertje deed, was dat Ryan?) ik mis dat wel een beetje, vond het altijd zóóó fijn...
Pff Bri pittige baan heb je. Kan me voorstellen nu Deane er is dat je je afvraagd of je dat nog wel wilt. Naja straks lekker vakantie en dan maar eens goed na gaan denken
Ik kwam nog een foto tegen van minder dan 24 uur voor Deane's geboorte (weeën waren begonnen).... Heb 'm bewerkt zodat je alleen het silhouet ziet... mán wat een buik!
Nog even over het kwartjesflesje het was de difrax innovatie van het jaar haha en dat voor een kwartje