April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Daimy als Fatima ;)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Cailynn bij het huisje op de trap

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
  4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Daimy vond het best vermoeiend

5. Bri

Bri Niet meer actief

zeg meiden, ik ga zo maar naar bed. ben errug moe (gek he...), voel hoofd- en keelpijn opkomen... de rest van de berg foto's kom ik nog wel bekijken!

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Yorgos in de kinderstoel

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Daimy vond het wel gezellig

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    samenvatting

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    bij de palmboom

10. Bri

Bri Niet meer actief

hahahaha, al die 'petjes' staan Daimy goed! (wow, waar heb je die roze vandaan?)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Cailynn aan het klimmen

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    SAMENVATTING 1820-1830

1820 Super samenvatting met dank aan Isra :D:D

Ingrid gaat friet met een eierbal(?) en een kaassoufflee eten.

Ladi eet wraps met tartaar, spinazie en geraspte kaas en zelf gemaakte magere knoflooksaus

Missc eet een pizza

Ben heeft heerlijk tegen Ladi aan geslapen. Lekker genieten zo’n warm hoofdje tegen je aan :D

Corina eet bloemkool met blinde winken (of vinken ;))
    Isra eet zelf gemaakte patatjes

Marleen eet ook friet, uit de vriezer....

Corina zit niet zo lekker in d’r vel ze zegt hierover het volgende...
    Vind het wel moeilijk toegeven dat ik niet zo lekker in mn vel zit. Heb er heel de week over getobt wel of niet naar de ha te gaan. Zelfs Peter heb ik er niet over verteld. Vandaag gelukkig wel. Lucht wel erg op.
    Maar schaam me er een beetje voor

Meid hier hoef je je absoluut niet voor te schamen! Blijf er met Peter over praten en je mag hier ALTIJD komen praten!

Harmen en Cynthia hebben een feestje vanavond :whistle:

Ladi ging een poepluier verschonen bij Ben. Toen ze met een doekje in z’n lies kwam begon ie te schaterlachen. Wat een schatje :D

Ladi eet donderdag tapas en volgende week vrijdag zelfgemaakte patatjes met drumsticks en salade bij mams.

Isra kreeg een krabbel op d’r hyves van 4cats. Ze heeft het erg druk maar komt snel weer een keertje langs.

Vermanen is foto albums aan het doorpluizen bij d’r ouders en aan het scannen, scannen en nog eens scannen. D’r ouders zijn dit jaar 30 jaar getrouwd.

Marleen vraagt zich af wanneer het volgende sprongetje is. Boni dacht met een half jaar, begint rond de 23 weken.

Mielen kwam nog even langs. Met Mika alles goed hij slaapt nu van 19u tot 7u en eet al een paar soorten groenten en fruit. Vooral worteltjes en banaan is hij gek op. En lekker babbelen natuurlijk en schaterlachen...

Jochem is op het moment nogal snotterig, niest continu :(

Booky heeft bij de Timco difrax flesjes op de kop getikt voor 25 cent :D. Flesje sterilisren zichzelf in de magnetron. Het was de difrac innovatie v/h jaar.

Ejuh had pech met een woning.
    Ik heb net trouwens onverwachts een woning gekeken. Zag er heel leuk en knus uit. We waren er goed te spreken over. (eventuele woningruil)
    Ga ik net google gaan ze verbouwen en renoveren/slopen daar vind het echt jammer zeg..snap ook niet dat dat vrouwtje het niet even zegt zeg.. zag het echt al helemaal zitten.
    nee ik vind het zo oneerlijk.. en nu mail ik haar want ze zou morgen hier kijken en zegt ze.. ja dat is aan het begin van de straat duurt nog wel lang voordat ze hier zijn.. pff ja dat maakt me dan niet uit maar had het fijn gevonden als ze eerlijk was geweest. zit er niet op te wachten om uit een nete buurt te gaan waar alles op 5 min afstand is (me werk, creche, winkels) op te geven voor iets wat verder ligt.. moet dan toch een half uur fietsen als het niet langer is.

Isra heeft heerlijk een uurtje in bad gelegen.

Via www.woningruil.nl kun je eventueel woning ruil doen.

Bri schrijft het volgende
    Verder geen puf om overal op te reageren. Heb een vreselijk drukke werkweek gehad.. eigenlijk vandaag mijn vrije dag, maar ik moest eerst nog presenteren bij een klant (gaat om een opdracht van meer dan 6 ton, dus die willen we graag binnenhalen) en 's middags nog een andere offerte schrijven.. Ik zou niet zo veel willen werken, maar soms moet het wel in dit vak (ik ben consultant en doe ook veel in acquisitie en vooral dat brengt grote pieken en strakke deadlines met zich mee).
    Bovendien is het nog maar 2 weken voor we met vakantie gaan, en die laatste weken voor de vakantie is het altijd extra druk. Maar ja, 't is wel anders nu met Deane erbij... Dan kan (en wil!) ik niet zóveel uren draaien als ik vroeger deed. Nu ga ik dus nog even snel aan het werk als Deane slaapt.. kom zo niet meer aan m'n eigen rust (laat staan huishouden!) toe.

Kortom: in de vakantie maar eens heel goed nadenken hoe ik straks verder wil. Ik vind mijn werk vaak heel erg leuk, maar dan moet je af en toe vol gas kunnen geven en ik weet niet meer zo zeker of ik dat kan blijven opbrengen... Misschien wordt het tijd voor iets anders. pfffff, lastig hoor. gelukkig zometeen een maand de tijd om na te denken en met Briman te praten!

Bri is op kraamvisite geweest bij een 11 weken oud meisje. Toen ze bij d’r vader op de borst in slaap viel, smolt Bri helemaal.

Bri spamde een super mooie dikke buiken foto. De meeste meiden kunnen zich die dikke buik haast niet meer voorstellen. Wat blijft het toch bijzonder dat er zo’n klein mooi mensje in ons gegroeid is.

SPAM
    1820 Thygo op vakantie!
    1822 Vakantie Cristel & fam & Sab & fam
    1823 Vakantie Cristel & fam & Sab & fam
    1824 op wie lijkt Yorgos? En Caylinn in de regen
    1826 Bri met dikke buik
    1827 Dikke buik Booky
    1827 vakantie spam Sab & fam & Cristel en fam
    1828 vakantie spam Sab & fam & Cristel en fam
    1829 vakantie spam Sab & fam & Cristel en fam

13. sab85

sab85 VIP lid