Wat leuk om jou eens met je tanden bloot te zien! Ziet er spontaan uit! Leuke foto's hoor, ziet er als een geslaagde vakantie uit! Bri: Kan me goed voorstellen dat 'gas geven' op je werk niet handig is met een kleine man erbij. Klinkt ook allemaal erg hectisch. Je moet ook wel aan jezelf denken hoor, een burnout zit je vast niet op te wachten. Hopelijk brengen gesprekken met Briman je gedachten weer een beetje op orde. Corina: Wat goed dat je hulp gaat zoeken! Beter te vroeg dan te laat hoor. Postnatale depressies kunnen lang na de bevalling doorsluimeren of de kop op steken. Of misschien is het wel een gebrek aan het één of ander. zoals ijzer, maar dan kom je daar bij de huisarts ook wel achter. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Esjuh: He dat is ook vervelend. Hopelijk krijg je een beetje duidelijkheid bij de woningbouwvereniging. Mooie buiken meiden! Ik ga er ook even eentje opzoeken van tijdens de weeen momentje...
Booky: Supersamenvatting weer! Ik was net popstars aan het kijken, mijn hemel wat een rare mensen af en toe Die ene met die gitaar, ik riep gewoon nee hier in m'n eentje toen ze die af wilden wijzen. Gelukkig mocht ie toch nog door...
zit nu het moment van de waarheid te kijken.. LEUK zeg haha.. Ohh die mensen krijgen vragen zo schaamteloos.
dank je (ben nog niet weg, zit nog even andere topics te lezen....) ben net wéér verkouden geweest (lekker hoor, kindje op het kdv ) en nu slaat het blijkbaar op m'n keel.
kga hier ook maar eens m'n bedje opzoeken. Lief is denk ik voorlopig niet thuis. Tis plakweekend de corsowagen moet zondag af zijn dus dat wordt plakken de aankomende dagen.... Truste allemaal!