April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

eens: booky, dank je wel!

inderdaad, gelukkig lieten ze hem doorgaan (brandon, toch?)
    en wat een idioten verder... je snapt ze gewoon niet, wat bezielt die mensen?!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dames ik ga morgen al jullie geklets bijlezen, jullie hebben flink je best gedaan zag ik wel!
    ben zooo moe, heb vandaag alles weer uitgepakt en gewassen enz enz. wat een gedoe! ;)
    (had ook bijna niets bij me natuurlijk :) )

tot morgen !

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben ook zo suf...vergeet haast dat ik nog een filmpje aan het uploaden ben, die zal ik zo eerst nog even plaatsen!

4. Bri

Bri Niet meer actief

nikita: ik ben niet zo bang voor een burnout, hooguit 'oververmoeidheid'.... en de kwaal van iedere werkende mama: schuldgevoel dat je of je werk, of je kind, of je vent tekort doet.
    (en in plaats van dat ik nú in mijn bed ga liggen, zit ik nog te forummen... nou ja: morgen écht weekend, ga lekker rustig aan doen, beetje bijslapen)

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik ben ook al druk over het 6 maanden sprongetje aan het lezen want morgen is Ben 23 weken uitgaande van uitgerekende datum dus dan kan het beginnen.

Goeie koop booky die flesjes!

Esjuh wat raar dat die vrouw dat niet gewoon gezegd heeft.

Bri dat klinkt inderdaad wel heel druk allemaal! Is ook niet zo makkelijk anders in te delen natuurlijk. MOet je inderdaad maar eens goed over gaan denken en met Briman praten.

Isra ben ook net lekker in bad geweest, heerlijk!

Bri dat was Ben die vanmiddag een half uurtje bij me op de borst heeft geslapen, gebeurt ook nooit mee heb er ook ontzettend van genoten. Deane zat nog wel hoog op die foto, wel leuk zeg!

Booky bij jou was je buik al wel laag he. Zo leuk om die foto's te zien!

Sab leuke spam wel een beetje veel hahaha. Zitten echt super lieve foto's tussen zeg! Lekker zeg dat zwembad alleen voor jullie.

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    echt hema :D

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha ja maar dat je nu aan het forummen bent is logisch: Je kunt je forummers ook niet tekort doen he? Want dan ga je je daar weer schuldig over voelen (terecht ;) )

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sab: Hoe voel je je eigenlijk? Je eerste vakantie met je twee kids haha. Lachen man!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja Bri, Brandon heette hij. Leuk joch toch?

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja wel goed! Ik merk eigenlijk helemaal niet dat ik zwanger ben, ben alleen wat sneller moe , maar verder niet misselijk ofzo helemaal niets.
    Maarja misschien komt dat nog, ik kreeg dat bij daimy ook pas met een week of 6-7. Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk allemaal!

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Leuk filmpje

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en ik heb me nog wel zo ingehouden :) had er echt nog veel meer ;)

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja, ik kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is voor je! Maar wel heeeel gaaf hoor! Bij Jari voelde ik me ook pas rond de 6/7 weken moeier en misselijker.

Ik was heel erg bezig met zwanger worden maar nu mijn opleiding weer begonnen is raakt het wat meer naar de achtergrond. Ik ben overgestapt naar een andere studie en daarvan doe ik nu de verkorte variant (eerste twee jaar in één jaar) Nadeel is dat ik, ook met bijzondere omstandigheden, niet verder mag wanneer ik dit eerste jaar niet in één keer haal. Dat betekent dat in mei bevallen voor mij niet zo handig is. (Wel zeer welkom hoor, dus als het zo is dan ben ik evengoed blij hoor!) Als het deze ronde niet raak is gaan we een maandje condooms gebruiken, zodat ik op z'n vroegst pas in juli uitgerekend kan zijn. Dan zit het eerste jaar erop en hangt er niks meer vanaf. Als ik dan iets van dat derde jaar mis (eerste twee jaar zitten dus al in één jaar) geeft dat niks, dan krijg ik geen negatief Bindend Studie Advies.

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Dus misschien wordt je geduld nog even op de proef gesteld....zou anders inderdaad erg zonde zijn van je studie!
    Maar het zou natuurlijk ook wel erg leuk zijn als het nu raak is, wanneer is je NOD?

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het was zeker leuk!
    wij zaten bij de eemhof(centerparcs) in de buurt van harderwijk is dat.

ben er nog ffies, feestje was gezellig, wel jammer dat ik zo vroeg weg moest :( maargoed dat is he nadeel van een hele jonge oppas he.
    morgenochtend de diepvries en koelkast poetsen(heb ik ontdooit vanavond) en dan weer boodschappen doen om die weer aan te vullen hahaha.

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik denk de 14e, maar volgens mij is mijn cyclus nog flink ontregeld. Het zou leuk zijn maar echt handig is het nu niet, en dat had het wel geweest als ik mijn oude studie gewoon vervolgd had. Maar ik blijf erbij dat ik graag wil dat m'n kinderen niet te veel schelen dus over twee maandjes gaan we er zeker weer voor!

MissC: Oh lekker klusje zeg, blegh. Maar het voelt altijd wel weer goed wanneer het weer gedaan is he? Ik heb het vorige week gedaan en het frist wel weer lekker op.

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh ik zie nu net Tinypic in de balk staan! Das waar ook, ik was een foto van mijn buik tijdens de weeen aan het uploaden (Nav Bri en Booky):

Hij stond ook erg gespannen zeg!

(lelijk litteken van m'n navelpiercing trouwens...)

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ga lekker slapen meiden, ik blijf weer veel te lang beneden hangen! Sweet dreams!

20. Bri

Bri Niet meer actief

hehehehe, da's helemaal lekker!

LaDi: inderdaad, 't was Ben die zo lekker tegen jou aan in slaap was gevallen (hoop zo dat Deane 't ook nog weer 's gaat doen). Heeeeerlijk...
    Hij is inderdaad tot het eind toe enorm hoog blijven zitten. En toch al helemaal ingedaald. Nou ja, ik droeg ook erg 'puntig' en smal, dus hij moest toch ergens zitten. Snap wel dat ik het zó benauwd had, normaal zitten m'n longen daar! (gek genoeg (en gelukkig!) nooit last gehad van maagzuur.)

Deel Deze Pagina