April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Lekker weertje he vandaag, hier tenminste wel.

Idd goede vergelijkenissen met Hannah zeg! Van ieder wat dan he ;)

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja van ieder wat het is een leuke mix, maar toch meer van papa dan van mama ondertussen.
    Ga maar ff eten maken. Toedelss!

3. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nikita heel begrijpelijk dat je even een paar rondes overslaat. Zonde van je opleiding anders en als het toch raak is is het natuurlijk toch superleuk!

Simone nog gefeliciteerd!

Marleen, buddy en Vermanen gefeliciteerd met de 5 maandjes nog!

Jeetje wat een hoop spam! Allemaal weer super leuk!

Isra ben je aan de tapas gegaan of is het toch wat anders geworden?

Marleen wat goed dat Roel zich op zijn buik gedraaid heeft!

Corina fijn dat Jochem Meyer zo leuk was! Hier is de sprong ook begonnen (gister was ook 23 weken sinds uitgerekende datum). Het is tot nu toe vooral te merken aan slecht drinken.

Nathalie knuffel voor jou!

Kwebbel beterschap!

Vermanen grappig dat Hannah nu weer meer op je man lijkt! Ben was eerst mijn evenbeeld maar nu zie je dat hij bijvoorbeeld echt de ogen van zijn vader heeft. Ook wel zo leuk voor lief!

Ben heeft zich gister voor het eerst van buik naar rug teruggedraaid. Hopelijk gaat hij nu weer wat vaker rollen want de laatste tijd deed hij dat bijna niet meer.

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb weer een hoop leuke spam gezien!
    wat een lekkere lachebek is die Danio toch ook!

En ik vind hannah echt op jullie allebei lijken! vooral die foto op je hyves van jou zelf, dat haar! precies hannah! wel leuk om zo te zien

het was hier ook heeeeerlijk weer vandaag ! lekker buiten gezeten, zal nog even spammen

Daimy vanmiddag met mijn nichtje Vera

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    met mijn 3 nichtjes (ze kreeg genoeg aandacht ;) )

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ze wist niet waar ze moest kijken :)

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en nog 1 met vera

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    vera is trouwens daimy's allergrootste fan, dat is echt zooo schattig :D

die is ook zo bijdehand, ze dacht dat ze er vannacht niet van kon slapen dat ze Daimy had vastgehouden :)
    en ze zei net mama mama ik heb Daimy zien slapen! :)
    alles wat ze doet is dan ook aaaaah ieeeeeehh oeeeeehhhh
    wel heel lief om te zien

ze mocht in het vriendenboekje van een vriendinnetje schrijven en daar had ze ingevuld bij mijn allergrootste wens: Daimy zien opgroeien , zo lief!

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Super ze en hele leuke lieve foto's :D

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Heerlijk om ze zo te zien genieten.
    Hier ook zo'n favoriet. Timo is mijn oudste neefje en die kwam in het begin iedere keer een kusje brengen en zeggen ik vind jouw Hannah zoooo lief!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    ERg leuke foto's Sab!
    Ze heeft genoeg 'moedertjes' om zich heen gehad. :)

FF Off topic, is jullie tuin al een beetje op orde? :) ;)

13. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hallookes

hier een lekkere verkoudheid te pakken,hoerahoera

leuke spam gezien :)

wat een gedoe hier,net mijn hele auto ingeladen met speelgoed,wipper,kleertjes,....
    heb morgen vroegdienst en moet jurre om half zes al uit bedje halen...pfff legde hem daarnet in zijn bedje en stond met de tranen in mijn ogen omdat hij er zo vroeg uitmoet..
    gaat naar mijn schoonmoeder.achja alles went zeker?
    (lekker egobericht,sorry)

14. kili

kili Niet meer actief

Leuke spam gezien :)

Hihi, erg leuk net , Andy is net van zijn rug naar zijn buik gedraaid. Het lukte eerst niet, hij ging erg mopperen haha. Maar toen hij het gedaan had, tilde hij zijn hoofd op van, jullie hebben het toch wel gezien he ?

Liefs,

Kili

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    He Tearke, voor alles een eerste keer hé. En het zal vast wel wennen. Maar moet je die zooi elke keer meenemen dat Jurre naar oma gaat? Dat is wel een heel gedoe dan zeg.

Je zou de wipper bijv. ook achterwege kunnen laten. Als hij dan moet/wil zitten kan hij bijv. in de maxi cosi. Scheelt weer;) En in principe hoeft hij toch niet een heleboel speelgoed mee? Maar dat zal je ook wel niet gedaan hebben ;) Maar dan nog, je moet zoveel dingen bedenken he....

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    En dan vast die zelfvoldane blik in zijn ogen van kijk mij nou! Echt, ik zie het zo voor me :)

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ach die Hannah, helemaal niet lekker en niet in dr hum. De hele dag hangerig en huilerig. Als je dr ook maar even neerlegt of wegloopt bij dr begint ze te jammeren en huilen. Kan zich eigenlijk niet lang zelf vermaken. Rode wangetjes en een warm lijfje. Heb net getempt, maar 37,8 dus niet opzienbarend hoog. Maar om half 2 vanmiddag was het 37,4 dus het is wel omhoog.
    Heb dr maar een zetpil gegeven voor het slapen gaan.
    En ze wil ook al sinds gisteren meer drinken. Makkelijk zat, gewoon nog een keer aanleggen dus dat scheelt.

Ik gok dr op dat ze nog een tandje krijgt. Arme kind. Heb dr ook maar meteen chamodent gegeven.

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    mss is hannah heel anders dan jurre maar die heeft echt wel een hoop speelgoed nodig hoor om de dag door te komen...en dat wippertje heeft hij ook nodig want hij haat zijn maxi cosi.en bij zijn bobonneke en tante belleke(mijn ma en zus waar hij de andere dagen gaat)heeft hij van zichzelf veel speelgoed dat daar blijft dus daar hoef ik niet zoveel mee te nemen,maar zijn oma heeft helemaal niks....
    dus ja al die zooi moet elke maandag mee :(

ja alles went,maar denk dat dit eventjes nodig zal hebben hoor,die vroegdienst is voor mijzelf niks maar vind het zo zielig voor mijn kleine man

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik begrijp het. Hannah is dan inderdaad wel een makkelijk kind. Die vermaakt zich zelfs met alleen een spuugdoekje :) En verder ligt ze het liefst op dr buik, dus dat werkt niet in een wipper.
    Je hebt gelijk, totaal ander kind :) ;)

20. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    jurre ligt ook graag op zijn buikje maar dan nog moet hij speelgoed rondom hem hebben.als hij genoeg te doen heeft is hij altijd makkelijk.maar met alleen een doekje is hij echt niet content.
    in zijn wippertje kan hij zich wel bezighouden met een plastiekje van een fles ofzo(dat errond zit normaal met de naam op)
    tja,onze jurre is ook een klein adhd'ertje,net zijn mama hahaha
    tis een zeeeeeer braaf manneke maar hij moet zijn bezigheid hebben

Deel Deze Pagina