goedemorgen dames.. leuek spam chelleke en buddy.. ooh envermanen is echt p[recies jou zeg! nou hou t kort yorgos heeft genoeg van ebox geloof ik uhm wie vroeg over de 6 maande sprong daar is yyorgos nu wel uit denk ik; hij is nog steeds wel hangerig maarja dat zal al wel allemaal erbij horen.. gister ook naar de kermis geweest was leuk zal strax effe spammen uhm verder.. tandjes ze zitten er wle je kan ze zien maar ze komen niet door
en da sms ik em dat, weetje wattie terugstuurd? ik heb het echt nie tgemerkt, sorry. NIET GEMERKT kind stinkt een uur in de wind!
Cynthia, volgens mij doen die mannen het er soms om hoor! Hier gebeurt het ook nogal eens, dat hij dan ineens wat moet doen Arme Tygho. Jochem heeft soms wel eens dat je het bijna niet ruikt. Zit hij een hele poos met een keutel tussen zn billen, zonder dat ik er erg in heb. Op den duur word hij dan wel wat jengelig. Niet gek he? Cristel, vervelend dat zn tnadjes nog niet doorkomen. Hier ook nog niet. Voel wel wat karteltjes. MAr komen nog niet door
Jeetje, krijg die rot huisarts weer eens niet te pakken Wat een gedoe. Kan ook maar tot 10 uur bellen