April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    volgens mij begint het te dagen...heb net een keer gewonnen :D

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Beterschap [​IMG]

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Die van mij doet nooit de luiers, dat moet ik altijd doen :rolleyes:

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Leuke foto's Cynthia :thumup:
    Wij gaan volgende week een midweek naar CP, ik heb er zin in \:D/

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    He bah... dat is ook niet lekker nee die onbereikbare huisartsen.

Hannah zit vandaag iets beter in dr vel. Maar van slapen komt nog niks. Ze is niet meer zo warm. En de rode wangetjes zijn ook weg, maar ze is nog wel hangerig en huilerig.

Vandaag 4 zakken kleren gekregen van oppasouders. Een beetje mt 80 en 86 en veel 92. Maar ben benieuwd of het allemaal uitkomt. We zullen zien. Ze is nu 65 cm dus past er nog niks van. Maar alles wát ze past is mooi meegenomen toch?

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Moet nu wel ff een doos zoeken waar het allemaal inpast... ;)

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    goedemorgen haha inmiddels al goedemiddag!

Zo weer een lekker weekend gehad.

Ook hier last van zijn sprongetje. Heb hetzelfde als jou Corina als ik maar uit zijn gezichtsveld verdwijn begint hij heel hard te huilen. Hij slaapt ook minder en onrustiger.

Mooi spam weer voorbij zien komen.

Ladi nee helaas geen tapas maar wel overheerlijke carpaccio, daarvan moet ik de schade natuurlijk ook inhalen :)

Tearke je ego berichtje maakt niet uit hoor. Ik weet hoe het voelt, maar ook dit went. Nooit gedacht dit IK dit zou zeggen.

Alle zieke kindjes en mama beterschap

8. Goedemiddag

Zo hier een lekker weekendje achter de rug.. Druk, en toch lekker relaxed..

Zaterdag is Ingman naar Maastricht geweest, voor een meeting met zijn voetbalvrienden in de kroeg. Hij is fan van Manchester United, en de nederlandse supportersvereniging, de Dutch Mancunians, die geven een paar keer per seizoen een meeting. Dan wordt er met zijn alleen live een wedstrijd van Man-Utd gekeken, en bier gedronken. Of iets anders.. En lekker kleppen met elkaar..

En ik ben zaterdag gezellig bij mijn ouders geweest. Ze hadden in hun wijk, een wijkfeest, dus lekker langs de kraampjes van de braderei gelopen. Wayne in de wagen, die lag lekker om zich heen te kijken..

Gister was mijn zwager jarig, dus wij op visite, ja die bij mijn schoonouders inwoont, en jahoor. Komen we daar. Heeft hij hoofdpijn, dus wij, en mijn andere zwager en schoonzus waren daar, maar mijn jarige zwager lag op bed. Mijn schoonouders wilden wel de visite door laten gaan, want mss kwam mijn zwager dan wel van bed af.. Nou niet dus... Zelfs zijn vriendinnetje is de hele middag boven gebleven.. Die heeft zich niet laten zien. Maarja.. Mijn zwager is een verhaal apart.. Is duidelijk een zoon van mijn schoonmoeder...

Verder lekker rustig hier..

Ik ga zo ook es kijken of ik dat spel Catan? kan gaan spelen.. Ben nieuwschierig gemaakt..

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Even spammen, in de wandelwagen

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En met papa samen onder de babygym

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee leuk, Ryan in de wandelwagen. Hij zit er goed in he? Toevallig hebben wij vandaag ook dat ding van zolder gehaald zodat de wagen nu wandelwagen kan worden. Ik ga vanmiddag met mn moeder en Roel en weg en dan ga ik testen of het wat is. Lekker in de voetenzak. Dan krijgt hij het niet koud.

Echt veel kindjes ziek op het moment he... Het heerst ook wel volgens mij. Hier is ook iedereen (wij, en alle opa's en oma's) verkouden geweest behalve Roel dus dat was dan wel weer erg fijn!

12. Snap geen drol van dat rare spel...

13. MAar ik gaat ff Wayne zijn fruit en fles geven...

Es kijken of hij vandaag wat meer zin in fruit heeft. de afgelopen 2 dagen wilde hij amper wat hebben.. Wel zijn flessen, maar fruit. Niet.

Raar kindje..

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ cynthia leuke spam, en beterschap!

@ corina en? heb je de huisarts nog te pakken gekregen? balen zeg, dat hij zo slecht bereikbaar is!

@ isra ook leuke spam. wat lijkt Ryan al een grote jongen in de buggy zeg! Welk sprongetje is dat? Mika slaapt sinds een paar dagen echt veel korter dan dat hij eerder altijd deed. Huilen als ik wegga deed hij gisteren wel een keer maar verder nog niet opgevallen.

goed, hoog tijd om hem weer uit bed te halen want hij is alweer een half uur af en aan wakker.....

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zijn 23 tot 26 (uit mijn hoofd) sprong.

Ja het lijkt idd al een heel mannetje zo he in de wandelwagen. Hij vind het ook echt super leuk.

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En meiden ik moet jullie iets bekennen haha. Nee ik ben niet zwanger. :)

Maarre ik ga ook mijn GVB halen. Ik dacht dat ik er niks aan vond en vond het ook echt een sport voor kakkers, maar na onze vakantie in Frankrijk ben ik toch wel een beetje omgeslagen. Ray heeft daar een paar dagen gegolfd en heb af en toe is een klein stukje mee gewandeld en toen had ik eigenlijk zoiets van het is toch best wel heel leuk en ik baalde toen ook eigenlijk dat ik het niet kon. Dus ik heb besloten om het ook te gaan halen. Heb net al gebeld met de golfbaan en ik ga het weekend van 10 11 en 12 oktober.

Als er iemand zo veranderlijk als het weer is dan ben ik dat haha.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hmmmm 23 tot26 weken is Mika nog niet dus dan zal het wel iets anders zijn

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    leuk isra om je gvb te halen.....is toch gezellig om dat samen te doen? succes in elk geval :D

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra leuke foto's. In de wandelwagen met zn all stars is helemaal geweldig! :)
    Leuk dat je ook je GVB wilt halen. Ach, iedereen verandert weleens van gedachte joh. ;)

Minelle, is een beetje een richtlijn 23-26 weken.
    Verschilt per kind.

Jochem had het vandaag ook op kdv.
    Niets was goed, continu jengelen en alleen maar bij de leidsters willen zitten. Heeft ook wel een beetje met zn verkoudheid te maken.
    Maar vind het best lastig. Hij kan niet continu bij iemand zitten.
    Vooral 's ochtends zijn het hazeslaapjes, gelukkig slaapt ie 's middags wel ruim 2 uur. Maar idd is hij ook erg onrustig.
    Hoe ga jij daar mee om Isra?

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina ik heb eigenlijk nog nooit iets gemerkt van sprongetjes, dus ik weet ook niet of dit er eentje is.
    Mika sliep altijd 's morgens minimaal een uur tussen 9 en 10, tussen de middag minimaal 2 uur en 's middags vaak nog een half uur.
    De laatste paar dagen is hij 's morgens al na een half uur wakker, tussen de middag na een uur en 's middags slaapt hij een minuut of 10. Ik probeer hem toch zo lang mogelijk te laten liggen. 's middags leg ik hem niet in bed, dan ga ik meestal een stuk met hem wandelen.
    Hij doet sinds gisteren - naast heh-heh-heh-heh - ook een beetje gillen. Echt zijn stem aan het ontdekken. Doet Jochem dat ook?

En gisteren zat hij dus heerlijk in zijn wipstoeltje te babbelen en te kraaien en te lachen, totdat ik de kamer uitliep om zijn bad klaar te maken. Toen zette hij het toch op een janken!

Deel Deze Pagina