Wayne is woensdag ook 22 weken.. Maar hij is momenteel echt een engeltje, vergeleken met de afgelopen weken..
Hé, daar was ik ook weer! Gisteren wel ff wat gelezen, maar was ontzettend moe en had geen puf om te reageren. Vandaag na het werken dus maar eerst even lekker zelf ook op bed gelegen en nu gaat het wel weer. Zag allemaal mooie spam voorbij komen, super! Tearke hoop dat het vandaag een beetje meevalt! En een wipper is dus een mooi kado idee voor "oppasoma" (of via marktplaats), dat scheelt weer meeslepen.. Blij dat Hannah weer iets is opgeknapt! Cynthia, beterschap! Isra, succes met je GVB! Mielenl: was Mika soms te laat? Want ze rekenen in het oei ik groei boek vanaf de uitgerekende datum. Ga zo eerst maar eens voeden/kolven. Er wordt er eentje wakker boven, ze ligt nu op haar duimpje te zuigen. Heb nog een beetje tekort voor het middagflesje morgen en wil toch weer wat voorraad in de diepvries opbouwen. Dus dan ga ik op bed voeden, leg ik Jasmijn links aan en kolf ik tegelijkertijd rechts af... echt een melkkoe dus, haha! :-D
Zo hier ook weer ff achter de pc. Weet je wat helpt tegen deze forum verslaving? Je pc uit laten vallen... Niet uit het raam. Maar ik was aan het fotoshoppen, de site aan het bijwerken én een spelletje aan het catannen. Toen vond hij het welletjes... msn stond ook nog te knipperen met manlief. En toen dacht ik. Och laat ik nu eens wat anders gaan doen. Dus heb een cake gebakken! Staat nu in de oven, dus hij moet nog afbakken. Ben benieuwd of het lekker is. Heb onder een laag vanillebeslag en boven een laag cacaobeslag. Wie weet is het heel erg lekker en doe ik het vast nog eens, zo niet dan niet. Hannah sliep voorheen echt nog veel als ik het verhaal van mike lees. ze sliep tot half acht smorgens. Dan na de ochtenvoeding van 9.15 tot half twaalf. Dan van 13.15 tot half vier. En dan van 17.15 tot half acht. Dus elke keer 2 uur en 3 kwartier. Nu is ze na een uurtje al moe en dan slaapt ze weer een uurtje, weer wakker etc. Maar iedere keer dat ze wakker is wil ze ook drinken. Met als gevolg dat ik snachts ook weer lig te lekken. Was zo blij dat ik weer zonder iets kon slapen... (en manlief ook )
hahahaha! Wat wordt Jochem Myjer ervan dat je hem ging insmeren met Luuf? grappig dat het zo aan elkaar geplakt staat
@ boni Mika was maar 1 dagje te laat dus dat mag geen naam hebben kolf-ze! @ vermanen jeetje wat slaapt Hannah nog veel! Nu nog steeds zo veel of al korter? Ik dacht dat Mika nog vrij veel sliep maar dat valt dus wel mee als ik jou zo hoor haha
@mielenl: ik heb ook nooit iets gemerkt van sprongetjes... Deane heeft wel eens een wat mindere dag, maar dat kan zo veel redenen hebben. Soms vallen ze samen met de planning van oei ik groei, maar meestal helemaal niet, of ik nou reken met de uitgerekende datum of echte geboortedatum... Blijkbaar hebben sommige kindjes toch weer een andere ontwikkeling. maarrrrrrr.... tatatatatada! (groot nieuws in aantocht)
ik kan nu écht een tandje in aanbouw zien, rechts van het midden in zijn onderkaak (voor de kijkers links). was helemaal trots toen ik het zag!
hahaha ik dacht dat je HEEL ander groot klein nieuws ging vertellen, grapjas! maar gefeliciteerd met deane z'n eerste tandje hoor! edit: en je 2100e berichtje
Wij gaan over precies 14 dagen (dus 14 nachtjes slapen) op vakantie. 29 september stappen wij op het vliegtuig, eerst naar Singapore en daar overstappen naar Sydney. Hebben net van 't weekend een mclaren buggy gekocht, leek ons handiger dan de quinny voor onderweg.