April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wauw komt echt dichtbij he! hoe lang gaan jullie ook alweer? en zo'n compacte buggy is idd veel handiger lijkt me!

2. Bri

Bri Niet meer actief

hehehe, flauw he.... ik dacht al: daar trap je vast niet in!
    2100 heb ik ff gemist (zit er al weer overheen), maar is ook weer een mijlpaaltje.

Vraagje aan de "tanden-mama's":
    Wanneer ga je nou zo'n tandje poetsen? volgens mijn moeder hoeft dat niet als-ie alleen bv krijgt, maar ik dacht dat het meteen al moest. Niet dat het veel uitmaakt: over een week of 3 is Deane 6 maanden oud en gaan we starten met groente en fruit.

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja staat idd een beetje op elkaar Bri. Beetje verwarrend als het om 2 Jochems gaat. :)
    GEfeliciteerd met Deane zn eerste tandje.
    Spannend hoor nog 2 weekjes! Wel veel foto's maken he?

Haha Bri, je weet de spanning hoog te houden.
    Dacht volgens mij hetzelfde als Mielenl. :)

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb ff mn hyves gepimpt.
    Was nogal een oude foto die er opstond. (maar wel erg leuk :) )

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    had het toevallig op het cb gevraagd, die adviseren om gelijk te beginnen....zou ik gewoon doen, baat het niet dan schaadt het niet toch? En dan went-ie gelijk aan zo'n raar hard geval in zijn mond

edit: oeps ik ben helemaal geen tanden-mamma :)

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kili wat goed dat Andy naar zijn buik is gerold! Goed zo!

En Roel ook al, wat een goeie kindjes zijn het toch!

Jeetje Tearke wat een gedoe zeg om dat allemaal elke maandag mee te slepen! Oh wat een k*t nacht heb je gehad! Hij zal ook wel moeten wennen aan zo'n nieuw schema maar daar zit je niet echt op te wachten zeg.

Kwebbel wauw dat gaat snel nu alweer tand nummer 2!

Ah buddy jullie ook allebei ziekjes, beterschap! Nou lekker zeg dat hij hem dan bij jou neerlegd. Kleine moeite toch een luiertje verschonen en die poep die ruik je overal doorheen, dat kan je toch niet niet merken. Lieve spam!

Corina die huisartsen af en toe! Die van ons is ook amper te bereiken. Pas stond er ook een onderzoek over in de krant, ik vind het zo schandalig. Wil al op zoek naar een ander maar ja hoe weet je of die wel goed bereikbaar is?

Isra carpaccio is ook lekker! Ook al van die lieve spam! Leuk dat je voor je gvb gaat!

Corina vervelend dat Jochem zo'n last heeft van zijn sprongetje/verkoudheid. Ben heeft dat (nog) niet dat hij perse bij iemand wil zitten, lijkt me inderdaad vrij lastig. Ik zit natuurlijk thuis dus kan het wel wat makkelijker doen. Maar ja, meer dan je best kan je niet doen en op het kdv ook niet.

Bri hier merk ik ook weinig van de sprongetjes, eigenlijk alleen maar wat slechter drinken. En wat goed Deane een tandje! Oh en gefeliciteerd met nummer 2100! Ik las dat je het beste meteen met tandenpoetsen kan beginnen.

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LaDi, heb de huisarts niet meer te pakken gekregen :evil:
    Morgen maar weer proberen.
    Idd stond er vorige week ofzo een heel stuk in de krant.
    Hier kan je helemaal niet naar een huisarts. Tenzij je van een andere ha komt en je bv gaat verhuizen. Belachelijk he

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ga ook maar gelijk beginnen met tandje poetsen... Leuk, wéér een stap! (mielenl, vooruit, je bent dan geen 'tanden-mamma' maar je hebt het toch maar mooi aan het CB gevraagd, dus voor deze ene keer zal ik je advies opvolgen ;))

irritant zeg, zo'n onbereikbare HA... Hier zijn ze ook vaak in gesprek, al is het wel beter dan een jaar geleden. Ik deed altijd een 5 toetsen vanaf de vaste telefoon, dan belt hij gelijk terug als ze niet meer in gesprek zijn... dan lukte het nog wel eens.

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    GEFELICITEERD ;)

11. Bri

Bri Niet meer actief

We gaan een maand (!) lang weg! 31 oktober zijn we er weer.
    We gaan zéker heeeeel veel foto's maken en ook wel wat berichten plaatsen op Deane z'n website (moeten familie in NL ook op de hoogte houden!). Misschien kom ik zelfs hier nog wel ff langs om bij te blijven en wat te posten.

12. Ik heb de site van Wayne ff aangepast.. Nieuwe foto's, nieuw kleurtje...

13. En nu ben ik ff naar boven, er ligt er een te schreeuwen..

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ladies, veel succes met de sprongetjes, het GVB, de huisarts en slechte nachten. Ik ga weer aftaaien voor vandaag!

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo, ben ik ook weer even.
    Zoals ik al zei mielenl, sliep Hannah best veel.
    Maar nu is ze om de 2 uur hongerig. Zal wel sprongetje zijn. Of op zijn ouderwets een regeldag ;)
    Gelukkig slaapt ze snachts gewoon door. Hebben we allebei nog genoeg rust.

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier rolde Hannah trouwens vanmorgen van dr rug naar dr buik en zo weer door naar dr rug, maar dat was niet goed dus toch weer op dr buik. Ik was dr ineens kwijt, lag ze een meter verderop ;)
    Maar ik heb het idee dat het per ongeluk ging, want als ze nu op dr buik ligt probeert ze wel terug te draaien maar het lukt echt niet, die arm ligt in de weg :)

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    En onze website is ook weer geupdated. Door mijzelf, manlief doet er te lang over. Het is zo gedaan, maar ik zit altijd achter de pc zegt ie dan. Lekker makkelijk.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo, 2x visite gehad vandaag, beide weer weg.
    tygho ligt achter me op het kleed te spelen dus ga ff een potje Catannen (Potver wat is dat verslavend ahahaha)

ff een vraagje trouwens...Tygho is vaak als ik hem uit bed haal harstikke koud..armpjes en handjes, de rest is wel warm.
    Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
    helemaal onder de deken leggen heeft geen zin, die slaat ie van zich af.

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    de combisleeper
    een slaapzak met mouwen dr aan ;)
    verkopen ze zelfs op marktplaats dacht ik, maar ook gewoon bij prenatal.

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hahaha sinds die link van Vermanen ben ik ook niet meer op het forum te vinden haha, ikke is ook verslaafd! Sta alleen een beetje in de min qua punten...

Deel Deze Pagina