hahaha ik ben dus niet de enige. ik doe nog geen ranking games want die cities and knights versie kan ik nog nie uitkomen haha
ik heb geloof ik een rage ontketend wij zaten eerst op een andere site. maar daar mag je niet altijd met dezelfde. maar mijn moeder en zussen en ik wilden altijd met elkaar. en toen zijn we dr uit geschopt. hier maakt het ze niet uit en kunnen we naar hartelust samen een spelletje doen. zelfs nu mams in amerika zit
Bri gefeliciteerd met het eerste tandje en je 2100ste berichtje! Dacht hier ook al hetzelfde als mielenl en corina... haha! Ga later even de aangepaste hyves en sites bekijken.. moet zo eerst koken. Lasagna, mmmmm lekker!
Corina ja leuk he zijn all stars, Jochem heeft ze toch ook. Ja ik vind het ook wel moeilijk om er mee om te gaan. Als hij heel hard ligt te huilen in zijn bedje laat ik hem niet liggen, dat vind ik zielig. Ik bedoel als hij echt wakker is dan kan ik me voorstellen dat hij het niet meer naar zijn zin heeft in zijn bedje. En het is natuurlijk ook zo dat ze steeds minder gaan slapen, dat merk ik wel aan Ryan dat hij minder slaaap nodig heeft. Eerst had ik hem altijd na zijn voeding nog een half uurtje op en dan sliep hij tot de volgende maar dat is nu niet meer zo. Als hij gedronken heeft is hij zeker wel een uur tot anderhalf uur wakker en slaapt er dan ongeveer weer 2. En dan is hij ongeveer een half uur, uurtje wakker en dan krijgt hij zijn volgende fles. En als ik hem in de box heb liggen en ik loop weg ja dan laat ik hem wel is huilen, ik kan toch niet de hele dag met hem op schoot zitten. En dan houdt hij op een gegeven moment toch op. Of als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben dan wil ik hem ook nog wel in de keuken op zijn babygym laten liggen.
Toevallig vandaag zijn 1ste tandenborstel gekochten en tandpasta. Maar hij heeft al 2 maanden tanden, maar ik vond ze toen zo klein om te poetsen en nu vind ik ze al aardig groot dus ik dacht laat ik er vandaag is mee beginnen, toevallig he!
zooo nou het sprongetje is denk ik toch losgebarsten.....zit al een halfuur met jochie op schoot, iets anders wil hij niet edit: of het zou ook een doorkomend tandje kunnen zijn.....hij is nu wel tevreden in de box met een bijtring..... @ missc ik leg mika nu met een pyama (excl broek) met lange mouwen, hij slaapt er prima mee! hee nikita heb je nog nieuws voor ons?
Nou ik ben er ook mee bezig geweest vanmorgen. Maar ik snap er de balle niet van.. Wat daar nou de bedoeling van is? Ik weet het niet..
Bri dat deed ik vroeger in mijn oude woonplaats bij mijn oude huisarts, de 5 drukken. Maar hier heeft dat geen zin want ik krijg echt altijd een antwoordapparaat dat de assistentes af bezig zijn met een patient, of in gesprek zijn, of pauze of of of. Echt om gek van te worden. Buddy Ben heeft dat ook wel omdat hij nog lekker met zijn armpjes naast zijn hoofd ligt te slapen. Nu zijn ze nog niet heel koud (doe hem wel een truitje met lange mouwen aan), maar voor als het kouder wordt heb ik van de Hema een slaapzak met mouwen (zijn afritsbaar), stuk goedkoper dan die combisleepers. Niet alle Hema's hebben ze dus ik heb hem via de site besteld en naar de winkel laten sturen (scheelt weer verzendkosten ). Ben is tegenwoordig zo'n 2 uur wakker na een fles, dan dus zo'n 2 uur slapen en dan weer hetzelfde riedeltje. Behalve 's avonds bij de laatste fles, meestal gaat hij dan na een uurtje weer naar bed. Zo meteen maar eens aan de nasi beginnen.
Zo, hier hebben we een restje stamppot andijvie op brood gehad. Ketchup erbij, beetje zout erop. Hmm. Zal ik catan een beetje uitleggen? Je hebt 5 verschillende soorten grondstoffen (die zeshoekige kaarten op het spelbord ): koren(geel) schapen(lichtgroen) bomen(donkergroen) steen(rood/oranje) erts(grijs). Die grondstoffen heb je nodig om dingen te bouwen. Op elke grondstofkaart op het spelbord ligt een cijfer. zodra dit cijfer gegooid wordt met de dobbelstenen krijg je grondstoffen. Je hebt ook goud, als dit gegooid wordt mag je een grondstof kiezen. je kan met een dorp of een stad bij een grondstof staan. heb je een dorp dan krijg je maar 1 grondstof per keer dat het cijfer gegooid wordt. heb je een stad, dan krijg je 2 grondstoffen per keer. (als je steden en ridders speelt telt dit: als je een stad hebt bij schapen, bomen of erts krijg je ipv 2 grondstoffen: 1 grondstof en 1 handelswaren. Bij bomen krijg je boeken, bij schapen krijg je wol en bij erts krijg je goudzakken)
Pffiew.. Dan heb ik bij onze huisarts niks te klagen. Die zijn op zich goed bereikbaar.. Ja af en toe ff wachten, maar verder.. EN kan meestal ook redelijk vlot terecht..
Ja heel lastig. Wij hadden mot met onze huisarts, en dan echt in de vorm van dat ik haar mijn gezondheid niet meer toevertrouwde. Verzekering gevraagd of ik zomaar naar een andere ha kon, maakte hen niet uit, maar ze konden niet bemiddelen oid. Wel balen. Ik een andere ha in de buurt gebeld, ja je kan wel over als je naar een ha gaat in een andere wijk anders moet je eigen ha akkoord geven. Vond ik wel moeilijk, want hun hadden gezegd dat je een persoonlijk gesprek moest aangaan oid. En ik ben niet zo goed in ruziesituaties zeg maar. Maar toch maar brief gestuurd en uitgelegd dat we door verschillende dingen nu toch echt het vertrouwen in haar verloren hadden en dat we nu een andere ha wilden in een ander gezondheidscentrum. En waarempel hadden ze direct het dossier opgestuurd. pff, had ik dat eerder geweten
Nou, Hannah ligt een uur in bed, en maar hummen en zeuren. Ga ik net voelen in dr kaakje. Volgens mij komt er nu een hoektandje door op dr onderkaak. Bij haar gat dat écht niet volgens het boekje, arme kind! Maar slapen doet ze niet. Ga dr weer ff voeden en dan in badje. Ws wordt ze dan zo moe, dat ze erna lekker in slaap valt.
@Cynthia: Wij hebben ook een slaapzakje met lange mouwen voor Roel voor als het koud wordt. De mouwen kun je eraf ritsen. Bij Prenatal gekocht voor rond de 20 euro geloof ik. Een combisleeper is ook een optie maar die zijn rond de 90 euro dacht ik. @Isra GVB? Toe maar! Dus je wordt nu echt Miss Woods!
Vermanen zou jij die link nog een x willen plaatsen. Ja Marleen het wordt nu miss Woods ja hihi. Nooit gedacht .