April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    misschien hander om even onze catannaam door te geven?
    kunnen we samen spelen :)
    Heb meteen hyves even bijgewerkt en de foto's in de goede volgorde. Er staan nu182 foto's in Hannah's mapje. Ik denk dat ik maar een nieuwe aanmaak als ze 6 mnd is ;)

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik heet dan JokerVermanen ;)

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    goedemorgen, gaaaaaaaaaaaaaaaaaap ben zooo moe, was er al om half 6 uit, Noelle was al wakker. BV gegeven, gekolft,ontbeten, vaatwasser uitgeruimd,gedouched, dionne aangekleed, boterhammen gesmeerd, lunch trommel gemaakt, dionne haar haar geborsteld en staarten gemaakt, Noelle nogmaals gevoed, snel in de kar, rennen rennen naar school, weer terug gelopen, gestreken, Noelle gevoed, noelle in bed en nu mamma moe op de bank..... zo weer noelle wakker maken, rennen naar school, lunchen, Noelle voeden, Dionne weer brengen en dan weer halen....pfff ben blij dat ik gisteren de vloeren al heb gedweild. Noelle rolt tegenwoordig heel de woonkamer door dus om de dag dweilen, vind het anders zo'n vies idee. Heb Dionne al instructies gegeven om niet met dr schoenen binnen te lopen maja best moeilijk hoor. Nou ga weer even verder met de dagelijkse romslomp.

En dan zijn er nog mensen die zich afvragen hoe het toch komt dat ik al zo snel weer op mijn gewicht zit....zucht

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hihi... en toch vraag ik me af waarom ik dan niet he.
    Maar ja ik heb maar 3 dg in de week 2 oppaskids erbij en verder alleen Hannah. Maar nog 2 weekjes 1tje extra en dan alleen maar Joran en Sem erbij.

Mijn acties vanmorgen: Nu ja, vannacht er iedere 2 uur uit omdat Hannah dr speen kwijt was... zucht... Vanmorgen om kwart over vijf is manlief vertrokken naar zijn werk, op de fiets. 25 km heen en 25 km terug vanmiddag. Ik ben om 7 uur opgestaan, douchen, was uit de wm, Hannah aankleden, brood smeren. Om 8 uur Hannah voeden en ontbijten met 1 oppaskindje. Joran en Sem kwamen toen ook binnen. Dan de kids hun jassen en schoenen aan en allemaal in de auto proppen. 1tje afgeleverd bij peuterspeelzaal. Kids maar buiten gelaten hier, scheelt jassen en schoenen aandoen. Was opgehangen. Net ff drinken en eierkoek eten. Weer naar buiten met die hap. Over 10min weer in de auto naar peuterspeelzaal. Dan thuis weer kids naar buiten, kan ik rustig brood smeren. Dan lunchen en dan begin ik in huis mijn ronde te doen.

Omdat Hannah zo uit dr hum was nog gister, niks aan huishouden kunnen doen. Dus ik loop weer achter. Wel ff gezogen. Maar moet nu dus nog de badkamer en slaapkamers ff boenen, en strijken.

Maar hier is het standaard schoenen uit als ze binnenkomen. Die staan dan netjes onder hun eigen kapstok met de jassen er aan. Alleen manlief is zo stronteigenwijs om het niet te doen... zucht...

Hannah is moegestreden en ligt in de box te slapen. Heb dr maar niet in bed gelegd, wordt ze weer wakker en ze moet er toch zo weer uit

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen!

mijn naam is gewoon oOMissCOo ;)

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Handig hoor ;)

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Dat hele Catan is niks voor mij, ik hou het wel bij de WII en Zylom :D.

Boni begrijpelijk dat je Jasmijn dan niet mee naar het ziekenhuis wilt nemen.

Ingrid gefeliciteerd met Wayne zijn 5 maandjes!

Wat leuk Bri dat je lief zoveel spellen heeft! Ik vind op zich bordspellen wel leuk, maar lief houdt er helemaal niet van dus Ben is straks mijn slachtoffer haha.Fijn dat het ook beter gaat met Deane zijn eczeem!

Jeetje 4cats druk druk druk zeg!

Ik heb het zo koud de hele tijd, zit nu ook met een kleedje op de bank, heb maar voor het eerst de verwarming weer aangezet.

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heey dames,

ik heb helemaak geen tijd om daar bij dat spel te kijken momenteel maar dat komt wel.. doe ik strax effe..

ik ben vanochtend met cailynn en ja yorgos ook naar de creche geweest kijken of ze t wat vond nou ze wilde niet meer mee naar huis :( nu gaat ze maandag een wen ochtendje 2 uurtjes daar heen ben benieuwd.. als ze t leuk vind dan mag ze vanaf 1 okt 2 ochtendjes dara heen.. ik vin dhet niks om haar te missen maarja hoort erbij he.. als zij het leuk vind mag ze gaan.. en goed voro deontwikkeling..

g anaar mn mannetje hij huilt alweer :(

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo,

Snel weer ff in de lunchpauze.
    Mijn catannaam is boni001, origineel hè!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh ja!

Had laatst toch verteld dat Jasmijn zich een keertje had omgerold op ons bed? Sindsdien had ze het niet weer gedaan.... tot gisteren. Kijk maar....

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vanaf nu gaan we dus consequenter de slaapzak aandoen.
    Had het gisteren niet gedaan. Ze was namelijk 's middags vrij lang opgeweest en had haar na de voeding van kwart over zes bijna slapend in bed gelegd. Vond het zo zonde om haar dan wakker te moeten maken om haar uit te kleden. Vanaf nu dus maar wel doen (maar dan voor de voeding), haha!

Dit was dus toen ik haar wakker wou maken voor de late voeding van kwart over tien. Die werd wat later, want moest natuurlijk eerst ff het fototoestel én boniman ophalen..

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En dat ze zo boven in bed ligt zijn we al helemaal gewend van haar, ze tijgert het hele bed door. Zet zich af met haar beentjes, tilt haar billen op en hup, ze ligt weer wat hoger in bed!

13. Zoo.. daar ben ik weer. Op nieuw internet..

Lekker snel joh... Dus eindelijk van dat gezeik van Ziggo verlost..

Nu maar afwahten hoe kpn bevalt..

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ah heb je kpn (adsl)? Heb ik hier ook, bevalt prima! Weinig storingen, ligt er bijna nooit uit...

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, lunchpauze zit er weer op! Tot later!

Tis rustig, iedereen aan het catannen?

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemiddag,

Wij zijn ook dol op spelletjes, regelmatig met vrienden Catannen of Party en Co (dat is toch wel mijn favoriet).
    Maar gisteren toch op die site mee aangemeld met een spel, maar ik kreeg toch te horen dat ik maar beter met Basic kon beginnen want snapte er geen biet van, het ging me ook even veel te snel. Dus misschien Vermanen kan ik een x een potje met je meespelen zodat je het me uit kan leggen tijdens het potje. En dat ik dan ook even rustig kan kijken, want met die personen van gisteren ging dat echt niet lukken.

Ladi ik heb ook al wat afgespeeld op Zylom, vooral Majong vind ik erg leuk.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    oja mijn naam is Isra haha ook net zo orgineel als de rest hier.

18. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou hier nog ff geen catan
    liet er hier eentje het muziekdoosje van hannah van de trap vallen (zal geen namen noemen maar begint met jok(en daar is er heer maar 1 van)) Ben nu aan het proberen hem uit elkaar te halen maar het lukt niet. Op de een of andere manier zit het touwtje klem vanbinnen... zucht... miss ff aan vermanen-man-lief vragen. Ga nu toch eerst maar ff boenen boven.
    Toedels!

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ben ik weer, dionne is weer op school, ik word echt helemaal gek van noelle; die huilt de hele dag en dit al 6 weken lang :confused: . Ze kan dus niks voor haar zelf doen, dus dat betekent dat je constant met haar bezig moet zijn anders schreeuwt ze de boel bij elkaar. Ik ben het nu zo zat, ik heb haar op bed gelegd met de babyfoon uit; ik hoor haar nog schreeuwen hoor. Echt niet leuk meer. Ze slaapt ook helemaal niet overdag. Als Ray er niet is weet ik niet hoe ik alles voor elkaar moet krijgen. Ik ben zoooo blij dat ik over 3 weken ga werken, jippie! Weg uit dit gekkenhuis.
    Nu zit ik achter de comp en voel me gelijk schuldig, ga snel wat klussen doen en haal haar maar weer uit bed.

sorrie voor het geklaag weer.

20. Bri

Bri Niet meer actief

4cats, wat vervelend joh. ik ken dat gevoel wel en ben zelf ook wel blij dat ik 4 dpw aan het werk ben.... soms zijn die dagen thuis met Deane zó vermoeiend!
    Misschien moet je maar gewoon ff een wandelingetje met haar maken: valt zij misschien in slaap en krijg jij in elk geval wat frisse lucht. Zelf knap ik daar altijd wel van op. Dan maar even niet aan het poetsen / opruimen thuis... je kunt niet alles!

Deel Deze Pagina