April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hihi Bri, ik wandel heel de dag met dr ivm dionne van en naar school brengen en halen. Ze vind het vreselijk in de wagen, gaat ze nog harder schreeuwen. Het liefst wil ze op de arm en ook niet in de babbybjorn. Ik weet wel wat ze wil, lopen. Ik denk als ze dat eenmaal kan dat ze een heel ander kind is. Ze is nu zomaar in slaap gevallen dus kom even bij...ach het is ook maar een korte periode dat ze zo zijn.
    Morgen past heel de dag mijn ouders op de kids, Ray en ik gaan klussen/schoonmaken bij mijn zwager. Heeerlijk even eruit, lekker aan de sop.

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    nou, het is me gelukt, sommige dingen kan ik dus toch zelf :p
    kweenie wat he was, maar ik haalde hem uit elkar en toen deed ie het weer.
    nu als de wiedeweerga naar boven ;)

3. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    wat een gave avatar heb jij vermanen, wat een kop met haar heeft ze toch, geweldig

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hier ook een Ryan die alleen maar aan het huilen is als hij mij uit het oog verliest. Ik zit nu weer met hem op schoot en dan is hij stil, maar zodra ik hem neer leg dan begint hij weer. Hij is echt zo anders als anders. Ik vind het ook voor het jochie zelf zo zielig, het valt niet mee om groot te worden!

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    thanks ;)
    heerlijk kind is het ook, hoewel ze nu ook dr kuren heeft hoor. Ik ga nu proberen om haar smorgens een uurtje in bed te leggen en dan pas weer na mijn lunch. Dan zal ze denk ik wel slapen van 9 tot 10 en van 13 tot 15 ofzo. En dan weer vroeg dr bedje in. Het is ook even proberen met een nieuw ritme uiteraard. maar zal wel goedkomen.

Maar voor jou, geniet van je rust ;)

6. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    zal wel aan de leeftijd liggen, er komt ook een tandje aan , heeft ze vast last van. Maar Noelle wil gewoon dingen die ze nog niet kan en dan is ze gewoon gefrustreerd. Van de week, wip ze van Raymon zijn schoot, legt haar handen op de leuning van de bank en gaat gewoon staan. Helemaal trots, gierend van de lach. Dat wil ze gewoon, staan en lopen. Ik denk dat ze het kruipen helemaal overslaat. Ze heeft nu wat gevonden on toch vooruit te komen; rollend over de vloer. Ik heb al tegen dionne gezegd dat ze alle kleine dingen van de grond moet houden.

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ze huilt weer, ga maar weer eens kijken :rolleyes:

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff karin, dat is ook wel heel zwaar hoor, als je kleintje de hele dag huilt :(
    hopelijk leert ze dan snel lopen ;) en houdt het op!

hier ook zwaar vermoeid.
    Tygho heeft al bijna 2 weken dat hij snachts weer komt voor een voeding en daarna elk uur half wakker is, waarop wij moeten rennen voor zn speen om hem weer in slaap te krijgen, anders krijst hij de hele boel bij elkaar.
    pfffffffffffffffffff
    heb nu een kwart van mn strijk af en ga ff zitten want kben zooooooooo moe.
    Tygho ligt weer in bed.
    ik heb me maar voorgenomen om iets voor mezelf te doen als hij slaapt, als hij wakker is dan kan hij mooi in de kinderstoel tegen mij kletsen als ik strijk ofzo.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Oh, dat heb ik pas ook gehoord van een moeder met 3 dochters.... Hun jongste was er ook zo eentje: één brok frustratie, totdat ze kon lopen! Ik zie het helemaal voor me: kindje wil van alles en zit gewoon klem in dat babylijfje waar je nog niks mee kan! Sterkte, hoop voor je dat ze haar lijf gauw onder controle krijgt (dat meisje waar het hiervoor over gaat is nu een heerlijk eigenwijze troela!)

10. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    jeetje cynthia erg vermoeiend ook. Gek dat ze dan opeens weer komen he. Noelle is ook steeds vroeger wakker, vanochtend om half 6. Hopelijk allemaal van korte duur.

En ja het komt allemaal wel goed, alleen als je er midden inzit wordt je er een beetje moe van. Nu laapt ze nog steeds, wel weer zonde, moet ik haar wakker maken omdat dionne zo weer uit school komt. Sommige moeders laten hun baby gewoon op bed liggen als ze hun kind gaan halen van school, dat zal ik nou dus nooit doen. Voor hetzelfde geld krijg je een ongeluk, lig je kind thuis, of breekt er brand uit...getsie[/u]

11. Nee, ik zou mijn kindje ook niet alleen thuis laten.. Ook niet voor even.

Stel je voor zeg. moet er niet aan denken.. Neehoor, ookal is het boodschapje nog zo klein, of wie weet in de toekomst alleen maar van en naar school, dan maar mee...

12. Nou, ik ben ff naar de spiegoloog, en daarna ff boodschapjes doen..

13. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    meiden ben ook weg, even dionne ophalen en natuurlijk is noelle wakker geworden, verschoon haar net en ja hoor lekker weer een luier volgepoept, hihi. Dus snel ff de billen verschonen....

14. zo ik ben er weer.
    ging even naar de stad, om knutselspullen.... om 10u vanochend,
    En ben net terug....zonder knutselspullen haha
    maar wel met 4 tassen met kleding!

3 truitjes,3broekjes en 2 mailots voor Luna
    8 truien,3 broeken, 2 leggings voor Esmee
    en voor Luna nog een winterjas.

Heb Luna bij mn ma een flesje gegeven en daar zelf ook gegeten met Esmee.
    En gingen daar om 2u weer weg.
    Luna viel inde wagen in slaap maar ze is al weer wakker dus ga dr maar ff op bed leggen!

15. Vermanen:

WAAR BLIJFT DE SAMENVATTING?

wel bij de les blijven he

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoo simone.. 8 truien was t uitverkoop? nouja ik kan oko wel los gaan hoor... :oops:
    je hebt je best wel gedaan :p

karin: ja soms dnek ik oko welles wat ene gekken huis maar ik oet zzeggen dat ik t wel gemakkelijk heb ze zijn alle 2 wel makkelijk.. yorgso ietsje moeilijker maar jamag niet klagen... hopelijk word noelle snel rustig..

voor de mamas met al oudere kindjes.. hoe ging t bij jullie op de creche met de eerste.. ik vind het zo moeilijk maarja ik wete dta het goed is en natuurlijk ook omdat ze het leuk leek te vinden.. maar ik zie nu al op tegen maandag ochtend. ookal is het maar ene oefen ochtendje van maar 2 uurtjes.. ...:(

17. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    goedemiddag,net thuis vant werk...helemaal stuk...even de samenvatting bekijken

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oops geen samenvatting?

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames ik heb een probleempje...
    als ik tygo de fles aanbied dan drinkt hij hoogstens 60 cc eruit en dan wil hij niet meer.

als ik er pap van maak drinkt hij het ook niet, en zelfs ligapap wil hij niet uit de fles drinken...
    maaaaaaaaaaaar
    geef ik het met de lepel, dan wil hij wel!

is dit normaal of moet ik daar wat aan doen?

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden

Deel Deze Pagina