hey meiden sorry heb niet helemaal teruggelezen en de updates waren er niet hoop dat alles met iedereen goed gaat met mij gaat het iets minder ben écht op geestelijk en lichamelijk vandaag naar de huisarts gegaan heb nu weer nieuwe medicijnen voor me rug (die begint weer op te spelen) en ibuprofen 600 en een slaapmiddel omdat ik nog steeds niet kan slapen en dat begint na 3 weken behoorlijk op te breken, begin nu ook een griep te krijgen hoofdpijn, keelpijn snotterig bah bah kan er ook nog wel bij, ben in 3 weken tijd 13 kilo afgevallen veel te veel dus ineens maar ja hoop stress met de kinderen gaat het gelukkig wel goed, ze hebben het nog veel over papa en dat is fijn ze vergeten hem niet (wel iets waar ik bang voor ben) soms hebben ze hun moeilijke momenten dat ze papa opeens heel erg missen vaak omdat ze een nieuwtje hebben en dat willen vertellen, ook als nagéamo weer iets nieuws heeft kan ik dat niet delen met Angélo en dat doet pijn, je vraagt je af hoe het met hem gaat of hij je hoort en waar hij nu is meiden ik probeer jullie wel bij te houden maar dat is erg lastig maar vergeten nogmaals doe ik jullie niet hoor knuffel nathalie
nathalie meis, hopelijk werken die medicijnen en kun je weer een beetje tot rust komen! hou jezelf in de gaten he!
Hey nathalie, hopelijk werken die medicijnen een beetje. Kan je tenminste door. Hoewel je niet te ver moet gaan natuurlijk. Er is een grens aan het menselijk kunnen. Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt met je slaappillen. Dat verdien je! Meiden, als we niet met z'n drieën gaan catannen dan ga ik nu wel ff boven stofzuigen. Brb, dat wel
zo... heb net de kledingkasten vd meiden uitgemest. bij Luna de maatjes 56 en zomerkleding eruit gehaald. zaten gewoon nog dingen bij met t kaartje eraan! En bij Esmee alle truien van vorig jaar weg gedaan en alle zomerkleren hoog in de kast gelegd. Is het weer lekker opgeruimd!
missc: ik zou ook gewoon met een lepeltje gaan geven dan hoor. Luna heeft het ook heel vaak dat ze echt alleen op die speen zit te knauwen. Maar ja van een lepeltje eten wil ze ook niet.... En als je de fles nou iets dunner maak? Helpt dat ook nie? Dat heb ik gedaan, 10cc extra water eri. En nu drinkt ze veel beter
@ nathalie veel sterkte meis, fijn dat de kinderen hun vader dicht bij zich dragen! Ik hoop dat de medicijnen je een beetje helpen....ik vind je een supersterke vrouw hoor, met wat je allemaal doorgemaakt hebt! Dikke knuffel @ corina wauw, wat een veelvraat, die jochem! @ missC bij ons heeft het CB ook geadviseerd om met 4 mnd te beginnen met vaste voeding, en dat hebben we dan ook gedaan. Wat een raar mens zeg aan de telefoon! Vervelend, dat Tygho niet uit de fles wil drinken, ik zou ook zeggen voer het dan met een lepeltje maar da's vrij lastig he met melk. Misschien proberen uit een (tuit)beker? @ catan-spelers wacht maar niet op mij......klinkt VEEL te ingewikkeld.... ik hou het ook bij de WII
Doe maar rustig aan Nathalie. 't Is ook niet niets he? Jeetje 13 kilo afgevallen Goed om jezelf denken hoor! Wat voor klachten heb je aan je rug als ik vragen mag? Speciaal voor jou Is idd erg rustig steeds. Schilt wel met bijlezen Ben vandaag bij ha geweest, had hem vanochtend in één keer te pakken. Heb bloed moeten laten prikken voor mn hb te controleren. En moeten weer een afspraak maken bij psycholoog. Voor het goed misgaat hier. Manlief is met mee gegaan, hij had tranen in zn ogen. De eerste stap is gezet.
Jochem drinkt sinds kort zn sapjes uit een tuitbeker, heeft erg lang geduurd. Maar hij heeft het nu onder de knie. Dus geven we hem tussendoor nog wel eens water of sapje. Ingrid en Mielenl gefelicteerd met jullie kids, 5 maandjes alweer! Word idd wel lastig Cynthia, melk met een lepeltje? Morgen anders cb bellen
@ corina fijn dat je zo snel terecht kon en dat de ha je klachten ook serieus heeft genomen. sterkte bij de psycholoog......heb je al een afspraak? zoooo gelijk ff de bannert aangepast
Zit iedereen nu dat spel te spelen? Gezellig.. Nou ik snap er nog altijd niks van. Dat soort spellen is aan mij ook niet besteed..
SAMENVATTING 1830-1840 op pagina 1840 van VERMANEN!!! Manlief moet er mogen lekker vroeg uit ivm vroege dienst dus die is al naar boven vertrokken met het dringende verzoek om ook snel te komen. Dus mocht ik weer de pineut zijn om een .0 pagina te openen dan hebben jullie pech, want de baas verbied me een samenvatting te maken EN WAAREMPEL HET IS WEER ZO! SAMENVATTING 1840-1850 ook van VERMANEN!!! LaDi: Ben was eerst mijn evenbeeld maar nu zie je dat hij bijvoorbeeld echt de ogen van zijn vader heeft. Ook wel zo leuk voor lief! Ben heeft zich gister voor het eerst van buik naar rug teruggedraaid. Hopelijk gaat hij nu weer wat vaker rollen want de laatste tijd deed hij dat bijna niet meer. sab85: vera is trouwens daimy's allergrootste fan, dat is echt zooo schattig die is ook zo bijdehand, ze dacht dat ze er vannacht niet van kon slapen dat ze Daimy had vastgehouden en ze zei net mama mama ik heb Daimy zien slapen! alles wat ze doet is dan ook aaaaah ieeeeeehh oeeeeehhhh wel heel lief om te zien ze mocht in het vriendenboekje van een vriendinnetje schrijven en daar had ze ingevuld bij mijn allergrootste wens: Daimy zien opgroeien , zo lief! Tearke: hier een lekkere verkoudheid te pakken,hoerahoera wat een gedoe hier,net mijn hele auto ingeladen met speelgoed,wipper,kleertjes,.... heb morgen vroegdienst en moet jurre om half zes al uit bedje halen...pfff legde hem daarnet in zijn bedje en stond met de tranen in mijn ogen omdat hij er zo vroeg uitmoet.. gaat naar mijn schoonmoeder.achja alles went zeker? goedemorgen jurre gisterenavond lekker vroeg de laatste fles en in zijn bedje om 8uur,mama om kwart na negen ook in bed gesprongen...... om 10uur vond jurre wel dat mama genoeg had "geslapen" en heeft dan maar om het half uur van zich laten horen...... met als gevolg dat ik geloof ik geen oog heb dicht gedaan op mss 1of2uurtjes na ik ben een zombie.nu ligt hij nog steeds in bed verhaaltjes te vertellen.ben om kwart na vier maar opgestaan.... ben zoooooo moe........ga hem dadelijk halen en hem klaarmaken om naar oma te gaan 1voordeel,ik moet hem niet wakker maken pfff mss tot vanavond meiden,weet niet of ik hier nog geraak hoor........ xx Kili: Hihi, erg leuk net , Andy is net van zijn rug naar zijn buik gedraaid. Het lukte eerst niet, hij ging erg mopperen haha. Maar toen hij het gedaan had, tilde hij zijn hoofd op van, jullie hebben het toch wel gezien he ? Vermanen: Ach die Hannah, helemaal niet lekker en niet in dr hum. De hele dag hangerig en huilerig. Als je dr ook maar even neerlegt of wegloopt bij dr begint ze te jammeren en huilen. Kan zich eigenlijk niet lang zelf vermaken. Rode wangetjes en een warm lijfje. Heb net getempt, maar 37,8 dus niet opzienbarend hoog. Maar om half 2 vanmiddag was het 37,4 dus het is wel omhoog. Heb dr maar een zetpil gegeven voor het slapen gaan. En ze wil ook al sinds gisteren meer drinken. Makkelijk zat, gewoon nog een keer aanleggen dus dat scheelt. Ik gok dr op dat ze nog een tandje krijgt. Arme kind. Heb dr ook maar meteen chamodent gegeven. Hier rolde Hannah trouwens vanmorgen van dr rug naar dr buik en zo weer door naar dr rug, maar dat was niet goed dus toch weer op dr buik. Ik was dr ineens kwijt, lag ze een meter verderop Maar ik heb het idee dat het per ongeluk ging, want als ze nu op dr buik ligt probeert ze wel terug te draaien maar het lukt echt niet, die arm ligt in de weg En onze website is ook weer geupdated. Door mijzelf, manlief doet er te lang over. Het is zo gedaan, maar ik zit altijd achter de pc zegt ie dan. Lekker makkelijk. http://hannah.vermanen.nl Simone79: we hebben een erg gezellige maar drukke dag gehad. Dus ik kruip zo lekker mn bedje in! Want morgen moet ik weer werken. En ik weet niet of ik morgenavond dan nog fut heb hoor na zo'n druk weekend! Dus meiden: fijne maandag iig en voor degene die net als ik moeten werken:WERKSE! Kwebbeltje: WHAAAAAA......tand 2 bij Tijn gesignaleerd Marleen1979: Roel heeft zich net voor de tweede keer omgedraaid. Gisteren dus ook en toen dacht ik dat het toeval was, maar vanavond draaide hij zich ook om en dat zag er al een stuk soepeler uit! oOMissCOo: Ooh tearke, zul je altijd zien dat ze zo zijn als het niet uitkomt. Tygho vanacht ook weer, en ik ben al sinds woensdag niet lekker. Heb me dus vandaag maar ziek gemeld, zit helemaal verstopt en alles doet zeer. bovenal heeft tygho ook iets te pakken, verhoging enzo erbij. kan ik dalijk mooi een beetje aan het opruimen en strijken(heb nog nooit zooooveel strijk gehad ) en vanmiddag ff terug naar bed als tygho aant dutten is. cristel1986: nou hou t kort yorgos heeft genoeg van ebox geloof ik uhm wie vroeg over de 6 maande sprong daar is yyorgos nu wel uit denk ik; hij is nog steeds wel hangerig maarja dat zal al wel allemaal erbij horen.. gister ook naar de kermis geweest was leuk zal strax effe spammen uhm verder.. tandjes ze zitten er wle je kan ze zien maar ze komen niet door Isra: Zo weer een lekker weekend gehad. Ook hier last van zijn sprongetje. Heb hetzelfde als jou Corina als ik maar uit zijn gezichtsveld verdwijn begint hij heel hard te huilen. Hij slaapt ook minder en onrustiger.En meiden ik moet jullie iets bekennen haha. Nee ik ben niet zwanger. Maarre ik ga ook mijn GVB halen. Ik dacht dat ik er niks aan vond en vond het ook echt een sport voor kakkers, maar na onze vakantie in Frankrijk ben ik toch wel een beetje omgeslagen. Ray heeft daar een paar dagen gegolfd en heb af en toe is een klein stukje mee gewandeld en toen had ik eigenlijk zoiets van het is toch best wel heel leuk en ik baalde toen ook eigenlijk dat ik het niet kon. Dus ik heb besloten om het ook te gaan halen. Heb net al gebeld met de golfbaan en ik ga het weekend van 10 11 en 12 oktober. Als er iemand zo veranderlijk als het weer is dan ben ik dat haha. Ja ik vind het ook wel moeilijk om er mee om te gaan. Als hij heel hard ligt te huilen in zijn bedje laat ik hem niet liggen, dat vind ik zielig. Ik bedoel als hij echt wakker is dan kan ik me voorstellen dat hij het niet meer naar zijn zin heeft in zijn bedje. En het is natuurlijk ook zo dat ze steeds minder gaan slapen, dat merk ik wel aan Ryan dat hij minder slaaap nodig heeft. Eerst had ik hem altijd na zijn voeding nog een half uurtje op en dan sliep hij tot de volgende maar dat is nu niet meer zo. Als hij gedronken heeft is hij zeker wel een uur tot anderhalf uur wakker en slaapt er dan ongeveer weer 2. En dan is hij ongeveer een half uur, uurtje wakker en dan krijgt hij zijn volgende fles. En als ik hem in de box heb liggen en ik loop weg ja dan laat ik hem wel is huilen, ik kan toch niet de hele dag met hem op schoot zitten. En dan houdt hij op een gegeven moment toch op. Of als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben dan wil ik hem ook nog wel in de keuken op zijn babygym laten liggen. Ingrid77: Zo hier een lekker weekendje achter de rug.. Druk, en toch lekker relaxed.. Zaterdag is Ingman naar Maastricht geweest, voor een meeting met zijn voetbalvrienden in de kroeg. Hij is fan van Manchester United, en de nederlandse supportersvereniging, de Dutch Mancunians, die geven een paar keer per seizoen een meeting. Dan wordt er met zijn alleen live een wedstrijd van Man-Utd gekeken, en bier gedronken. Of iets anders.. En lekker kleppen met elkaar.. En ik ben zaterdag gezellig bij mijn ouders geweest. Ze hadden in hun wijk, een wijkfeest, dus lekker langs de kraampjes van de braderei gelopen. Wayne in de wagen, die lag lekker om zich heen te kijken.. Gister was mijn zwager jarig, dus wij op visite, ja die bij mijn schoonouders inwoont, en jahoor. Komen we daar. Heeft hij hoofdpijn, dus wij, en mijn andere zwager en schoonzus waren daar, maar mijn jarige zwager lag op bed. Mijn schoonouders wilden wel de visite door laten gaan, want mss kwam mijn zwager dan wel van bed af.. Nou niet dus... Zelfs zijn vriendinnetje is de hele middag boven gebleven.. Die heeft zich niet laten zien. Maarja.. Mijn zwager is een verhaal apart.. Is duidelijk een zoon van mijn schoonmoeder... Verder lekker rustig hier.. Ik heb de site van Wayne ff aangepast.. Nieuwe foto's, nieuw kleurtje... http://waynedonovan.beebiesite.nl/ Corina: Jochem had het vandaag ook op kdv. Niets was goed, continu jengelen en alleen maar bij de leidsters willen zitten. Heeft ook wel een beetje met zn verkoudheid te maken. Maar vind het best lastig. Hij kan niet continu bij iemand zitten. Vooral 's ochtends zijn het hazeslaapjes, gelukkig slaapt ie 's middags wel ruim 2 uur. Maar idd is hij ook erg onrustig. Hoe ga jij daar mee om Isra? Mielenl: @ corina ik heb eigenlijk nog nooit iets gemerkt van sprongetjes, dus ik weet ook niet of dit er eentje is. Mika sliep altijd 's morgens minimaal een uur tussen 9 en 10, tussen de middag minimaal 2 uur en 's middags vaak nog een half uur. De laatste paar dagen is hij 's morgens al na een half uur wakker, tussen de middag na een uur en 's middags slaapt hij een minuut of 10. Ik probeer hem toch zo lang mogelijk te laten liggen. 's middags leg ik hem niet in bed, dan ga ik meestal een stuk met hem wandelen. Hij doet sinds gisteren - naast heh-heh-heh-heh - ook een beetje gillen. Echt zijn stem aan het ontdekken. Doet Jochem dat ook? En gisteren zat hij dus heerlijk in zijn wipstoeltje te babbelen en te kraaien en te lachen, totdat ik de kamer uitliep om zijn bad klaar te maken. Toen zette hij het toch op een janken! boni001: Gisteren wel ff wat gelezen, maar was ontzettend moe en had geen puf om te reageren. Vandaag na het werken dus maar eerst even lekker zelf ook op bed gelegen en nu gaat het wel weer. maarrrrrrr.... tatatatatada! (groot nieuws in aantocht) (of eigenlijk nog heel klein nieuws).... spanning opbouwen.... ik dacht al een paar dagen: is het écht waar? zou het? zou het echt? en ja hoor: het is écht zo! Deane krijgt zijn eerste tandje! ik kan nu écht een tandje in aanbouw zien, rechts van het midden in zijn onderkaak (voor de kijkers links). was helemaal trots toen ik het zag! Wij gaan over precies 14 dagen (dus 14 nachtjes slapen) op vakantie. 29 september stappen wij op het vliegtuig, eerst naar Singapore en daar overstappen naar Sydney. Hebben net van 't weekend een mclaren buggy gekocht, leek ons handiger dan de quinny voor onderweg. We gaan een maand (!) lang weg! 31 oktober zijn we er weer. We gaan zéker heeeeel veel foto's maken en ook wel wat berichten plaatsen op Deane z'n website (moeten familie in NL ook op de hoogte houden!). Misschien kom ik zelfs hier nog wel ff langs om bij te blijven en wat te posten. Mielenl: zooo nou het sprongetje is denk ik toch losgebarsten.....zit al een halfuur met jochie op schoot, iets anders wil hij niet edit: of het zou ook een doorkomend tandje kunnen zijn.....hij is nu wel tevreden in de box met een bijtring..... AstridvD: Hier nog steeds heel druk, 3 dagen werken valt toch vies tegen. Moet echt nog wennen aan nieuw ritme. Morgen weer een helse dag van half 9 tot half 5 met 2x half uurtje pauze. Benthe doet het verder prima, ze is lief, speels en is gek op bruine bonen. Vermanen: ik heb geloof ik een rage ontketend http://www.xplorers.nl/index.php?id=xplore/intro wat uitleg op 1849 Spam 1840 Daimy 1842&1843 Tygho 1844 Ryan