April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sorry beetje afgerafeld maar er wordt er 1 wakker.

samenvatting 1880 tot 1889.

4Cats zit nu een week in Friesland en heeft haar broer gesproken. Hij vond het heel rot dat ze erachter moest komen op Hyves dat hij vader word.

Vorige samenvatting van Miss

Ladi is dit weekend bij haar ouders geweest en op kraamvisite. Isra vraagt waren de patatjes lekker?

Vermanen heeft een schoonmaakrooster.

Miss d'r tante ligt in het ziekenhuis. Veel sterkte meid.

Booky is vrij vandaag maar toch even langs school gegaan, de leerlingen van de 4de gaan op werkweek. Mats is ook meegeweest en heeft zich prima vermaakt.

Kwebbel: Tijn heeft net z'n voorlopig laatste twee prikjes gehad. Vraagt de Ha (hier in duitsland) hoe het met z'n voeding gaat. Ik zeg dus vol trots dat hij nog steeds Bv krijgt. Kijkt hij me zo aan alleen Bv? Ik euch....ja! Dus nog geen sinaasappelsap en groente?
    Ik...euch nee. Ha: maar dat moet hij al lang hebben. Ik zeg dacht het dus niet . Nou meneer de Ha was het er niet mee eens, waarop ik heb gezegt dat ik het met zijn visie niet eens was en dat Tijn nog een maand alleen Bv krijgt

Sab is erg misselijk en 8 oktober de intake bij de VK en 13 oktober echo. Ze wil graag weten of het een j of m wordt.

Femmigje heeft de echo gehad en alles zag er goed uit.

Sab vraagt advies over kinderstoel pag. 1883

Bij Kwebbel kriebelt het niet meer. Die is heel gelukkig met 3 gezonde kids.

Er wordt gesproken over kindertoeslag/bijslag/zorgtoeslag/ huurtoeslag etc.

Diverse opvolgmelken zijn in de aabieding.

Kwebbel heeft het volgende opgezocht.
    Betaaldagen

De kinderbijslag ontvangt u steeds na afloop van het kwartaal:
    betaaldatum eerste kwartaal: rond 5 april.
    betaaldatum tweede kwartaal: rond 5 juli.
    betaaldatum derde kwartaal: rond 5 oktober.
    betaaldatum vierde kwartaal: rond 5 januari.

Boni: Zo, vanmiddag weer lekker vrij. Heb ik mooi de tijd om ff bij te lezen. Gisteravond niet veel geweest, want Jasmijn was helemaal van slag. Had erg veel windjes dwarszitten (ze heeft een aantal dagen al niet gepoept, vandaar). Maar vandaag ging het weer stukken beter. Nu nog wachten op die p**pluier dus... zal wel komen denk ik.

MIss: heb al een goede besteding gevonden voor de kinderbijslag van oktober.
    ik klaar altijd dat we te weinig opbergruimte hebben,voor 129 euro een 177 hoge kast, met planken, voor in de hal, naast de kapstok.
    Als de kinderwagen weer opgeborgen kan worden kan die daar mooi staan... en dat duurt nog maar een paar centimeter hahahaha
    En een campingbedje.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oeps zie dat het bij de Action was :oops:
    Ik was in de war met Cynthia d'r luiers

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kan gebeuren!
    Maar volgens mij was het een oude aanbieding, had net ff gekeken op de site of ik een fotootje kon vinden maar ze stonden er niet meer op.
    Zal wel ff een fotootje maken en spammen...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha :)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh ja en ze hadden ook jongensmodellen natuurlijk...

Deze heb ik gekocht:

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Las hier volgens mij laatst over slaapzakjes met afritsbare mouwen. Waar hebben jullie die gekocht? Jasmijn groeit uit de maat 70 en met het oog op de winter wil ik graag die met afritsmouwen kopen... (grrr irri, typ telkens afrist... )

Ben al bij de Hema en TerStal geweest, maar kon ze niet vinden. Bij de Prénatal misschien?

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    heb gisteren voor het eerst gel in ryan zijn haar gedaan zo stoer

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    en deze is zoooooooooooo lief

10. Bri

Bri Niet meer actief

ooooh wat leuk! wat een stoere jongen is dat... weet je zeker dat dit geen groter jongetje is? :D
    Mooie tanden ook!
    't is mij nog niet gelukt het tandje te fotograferen... hij lacht steeds met z'n tong naar buiten, of kijkt juist heel serieus.

boni: slaapzakjes met afritsmouwen heb ik inderdaad bij prenatal gezien.

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Boni gezellig een borrel :D. Dat mis ik nog het meest van het werken haha, wij hadden altijd de leukste borrels (ik organiseerde ze altijd :D).

Buddy dat is inderdaad goed besteed dan!

Isra mooi dat je het zo leuk hebt gehad! En ja de patatjes waren heerlijk!

Vermanen hoe kan je nou al kinderbijslag hebben gehad? Hannah is toch van april?

Boni op hema.nl staan ze wel het slaapzakje met afritsbare mouwen, is nog geen 20 euro. Kun je gratis naar een winkel in je buurt laten sturen of met verzendkosten naar je huis.

Hihi hele stoere Ryan!

Pfff nou filmpje gemaakt, wat duurt dat uploaden lang! Maar goed hier is hij: http://s245.photobucket.com/albums/gg70 ... CF0230.flv . Dat doet hij in bed dus ook altijd, dan wil ik hem in zijn slaapzak doen en dan schuift hij hup hup omhoog hihi. Terwijl het filmpje aan het uploaden was maar de worteltjes gekookt en de afwasmachine uitgeruimd.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ga ff er eentje uit bed halen en voeden, tot later!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een geweldig filmpje ladi! hihi dat koppie erbij ook :)

Daimy doet precies hetzelfde maar dan op het aankleedkussen, heel fijn als je een luier probeert te verwisselen :confused:
    voeten op het aankleedkussen en billen in de lucht, dan maakt ze een soort bruggetje. is echt iets van de laatste week.
    misschien gaat ze er over een tijdje ook wel zo vandoor net als Ben ;)

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Isra, geweldige foto's ! het is echt al een heel mannetje zo zeg!

15. Bri

Bri Niet meer actief

LaDi, wat een schatje! Heel herkenbaar, dat rugzwemmen :D En dat handje, de hele tijd zo'n soort knijp- of grijpbeweging... wat is dat toch? Doet Deane ook steeds, bij voorkeur in m'n borst (au!)

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een lieve pyamaatjes!
    ik vind nooit ergens leuke pyama's ...ze heeft er een paar van de hema en toevallig kreeg ik er vandeweek een paar van de h&m binnen, wel erg schattig :D

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Donderdag t/m zondag weer mama mazzeldagen bij prenatal (krijg net een mailtje binnen :D).

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb besloten dat ik deze week ga beginnen met babyproofen!
    heb nog een oud keukenkastje staan die ik deze week ga opknappen om boven de wasmachine te hangen op de badkamer.
    alle wasmiddelen en schoonmaakspullen buiten bereik.
    Dan gaan we die zaterdag ophangen :D
    vanavond dus ff schuurmachientje ophalen bij paps en grondverf en lak halen.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Aan jullie reacties te zien is er dus voor jongetjes ook genoeg leuks te koop...slecht voor mijn geld dan :)

20. Bri

Bri Niet meer actief

Hier nog geen pyjama's... Deane slaapt in een romper met lange mouwen en een slaapzak. Hij heeft trouwens wel een heel leuke pyjama van Simply Colours, met zijn naam erop. Maat 74/80, dus hij zal er over niet al te lange tijd inpassen (heeft nu maat 68 ) maar de broek is megalang.

Deel Deze Pagina