April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja als je echt denkt dat t een jongetje wordt is het wel zo handig om t te weten he, want ja al dat roze....
    Leuk hoor dat je 1e afspraak en echo al gemaakt zijn.!

2. Heej femmigje,

wat gaat het hard zeg, al weer 10 weken...je hebt er al 1 4e opzitten.
    nog 2 weekjes en dan ben je uit de gevaarlijke zone...
    Voel je je verder goed meid?

3. nou wij krijgen ook geen kindertoeslag..... :rolleyes:
    vreemd... krijgt iedereen van jullie dat dan?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik kom me ff snel melden.
    nog geen nieuws van mn tante, laten we hopen dat geen nieuws, goed nieuws is.
    Net ff wat boodschapjes gedaan en spulletjes gehaald zodat ik morgen met het kastje aan de gang kan.
    Plof nu lekker met harmen op de bank met een filmpje.
    Fijne avond nog dames, en tot morgen!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Je moet even kijken hoeveel je verdient samen. Als het meer is dan 46000 euro per jaar (bruto) dan krijg je geen kindertoeslag.

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ga ook op de bank, strijk is weer klaar, boniman heeft nog even geholpen met het opvouwen van het dekbedovertrek.
    Morgen zal ik er ws niet zoveel zijn, mss even in de lunchpauze. Maar 's avonds hebben we de voorbereiding voor het dopen van Jasmijn dus dan ben ik er iig niet.
    Prettige dag iedereen morgen!

7. ja ze hebben idd leuke pyamaatjes!
    Heb er voor Luna ook 2 meegenomen, met een bloemetjes broekje en op t shirtje de tekst: too cute.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, die heb ik dus ook gekocht!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nu ga ik echt! Doeeeeg

10. was idd een oude aanbieding!

11. idd stoere jongen hoor!
    Dan is hij echt een hele kerel he!

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Simone: Nog even ter aanvulling.. Niet iedereen krijgt hier dus die kindertoeslag. Als je samen werkt kom je al redelijk snel boven die grens. Wij krijgen dus geen toeslag.

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo lekker tonijnsalade met aardappel gegeten jammie. Weer ff bijlezen.

Marleen Ben had dit weekend ook rooie wangetjes maar niet warm of zo, weet niet hoe het kwam. Hij was wel heel vrolijk. Hij kwijlt al 2 maanden ofzo en bijt ook op alles, dus volgens mij hoeft dat niet vanwege tandjes te zijn maar is dat ook iets wat er gewoon nu bij hoort.

Corina gefeliciteerd met je 2500!

Haha Sab zat je vanmiddag niet te schrijven dat je dit keer nog helemaal niet zo'n trek had in dingen maar juist misselijk bent. Vind je het gek na zo'n halve bak ijs :D:D:D.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    :) kan zomaar opeens komen die trek :)

15. daarom zullen wij t ook nie krijgen denk ik...
    werken natuurlijk allebei!
    maar ga ff checken voor de zekerheid!

16. zo..ben weer n beetje bij gelezen.

17. zou er nog wat op tv komen vanaaf?!

18. mn schoonma heeft vandaag weer alle strijk weggewerkt, had gister ff snel 2 wassen gedraaid en de bedden vd meiden verschoond!
    Slim he?!

En alles is weer gepoetst hier! haha

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, dat kan ook nog natuurlijk. Dat het gewoon een beetje bij deze leeftijd hoort. Roel was vandaag echt zo onrustig. Misschien ook wel last van een sprongetje of zo? Nu heeft hij net zn laatste voeding op en is wel meteen in slaap gevallen. Dat is dan wel weer fijn.

20. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik heb geen idee, maar ik vertrek! Naar zolder ;) Ga nu toch eindelijk eens opruimen. Dat wilde ik al doen vóór Hannah geboren was. Maar ja, ik had het op mijn niet priolijstje staan dus is het niet gebeurd. En in principe kwam ik er alleen maar voor de was, maar is niet zo leuk gezicht met allemaal troep. Dus ik was van plan maar eens flink aan te pakken. Neem wel een pak drinken mee, want ik ken mezelf als ik eenmaal bezig ben vergeet ik de tijd en heb ik zo 2 uur niks gedronken.

Heb Hannah ook gebadderd. Had ff niet goed opgelet. Had wel de badthermometer dr in gestopt. Maar die is digitaal, ik zag een 7 en dacht, mooi 37 graden hup dametje dr in. Maar was helaas 10 graden te koud. De boiler weer eens leeg. Vermanen - man- stout (dit keer ;)) heeft vanmorgen te lang onder de douche gestaan. Geef hem vanavond wel ff op zijn kop ;) Maar dat was ff schrikken. Ik zet de kranen altijd precies hetzelfde open en ga er van uit dat het wel goed zit. Voor de zekerheid maar wel die thermometer. En als het te heet was geweest had ik wel stoom gezien. Maar toch, gelukkig was het geen 47. Maar ja nu was het dus hup dr in en als de wiedeweerga er weer uit. Het arme kind. Heb dr om het goed te maken maar lekker lang geknuffeld.

Zo heb vanavond lekker biefstukje op, niet tegen vermanen - man vertellen! En krijg net telefoontje dat die 2 extra kids definitief doorgaan. Dus morgen ff gastouderbureau bellen dat ik crisisopvang heb. En als ze komen ff doorspreken hoe lang ze verwacht dat het nodig is. Want 5 op 1 dag is officieel teveel, maar als crisis/tijdelijke opvang mag het dan weer wel.

Nou ook weer een heel ego verhaal geworden. Sab ik lust ook wel ijs. Eens kijken of ik vanavond nog tijd heb voor een bakkie eigengemaakte vanilleroomijs. Als het helemaal op is ga ik met vruchten maken. Hmmmm heb er nu al trek in ;) Doei dames, tot morgeeeeeeen.

Deel Deze Pagina