succes met lezen Karin He leuk Nathalie een puppie. Is idd iets positiefs, kan je lekker gaan wandelen met de kids erbij. Wel spammen hoor!
iniminclub? Mag ik noelle aanmelden, haha Sab dionne lag ook vaak als een banaan, ging vanzelf over. Je zal zien dat ze nu vaker haar armen en benen van de grond gaat houden. Is een begin tot kruipen. Ik denk dat ze het gewoon interessant vindt en het oefent in haar bedje. En zo dus in slaap valt. Kan geen kwaad hoor. en idd een schitterende banner boni
ja best heftig hoor, gezellig is niet het goede woord gelukkig dat het geen kwaad kan dat daimy zo raar ligt, ik denk dat je gelijk hebt en dat ze druk aan het oefenen is / was want vandaag rolt ze aan 1 stuk door de kamer rond opeens. en als ze op haar buik ligt gaat ze inderdaad steeds proberen haar kont in de lucht te gooien en op haar knieeen te komen. *zucht* wat gaat het toch snel allemaal!
hier was het droog ik lees over ego berichtjes, haha, maak ik me ook schuldig aan hoor. Maar echt is gewoon tijdgebrek. Ik hou alles echt wel bij. En zeker spam vind ik superleuk. Ik ben soms blij dat ik mijn kont in de zetel kan laten zakken. Ik zal ook weer eens wat spammen. En misschien wat meer reageren. Als de meiden het toelaten....
ja het is weer tijd voor wat spam van die wijze dionne en eigenwijze noelle van je! en leuke filmpjes zijn ook erg welkom
@sabje ooooo die is gaaaaaaaaaaaf die stoel maar volgens mij zijn die best prijzig he mag ik dat zeggen zo hahahaha, en tja wat moet ik zeggen ik probeer gewoon langzaam door te gaan maar het is gewoon zo we bewandelen allemaal dezelfde weg de een neemt een omweg en de ander rechtoe rechtaan ik hoop dat ik nog wel even rond mag blijven lopen hoor @corina en booky jaaaa word zeker spammen misschien dan ook weer een beetje leuk nieuws van mijn kant want begin mezelf al vaak genoeg in herhaling te horen dat wil ik jullie natuurlijk niet aandoen
je moet je ventje ook weer eens spammen nathalie! leuk! en jij blijft hier gewoon nog heeeel lang rondlopen hoor jij gaat vast oma worden van een heleboel lieve kleinkindjes en daar volop van genieten allemaal. (over een heleboel jaartjes dan he ) die stoel ja was opzich best prijzig heb gekeken waar hij het goedkoopst was daar was hij 119 euro, maar dan heb je ook wel wat tis zon fijn makkelijk ding. Je kan natuurlijk ook op markplaats kijken daar staan er ook zat op
Pfff wat heb je het toch zwaar, maar idd die kids slepen je er wel doorheen, als je aan hen denkt ga je wel door. Maar sjonge je leeft niet van een vetpot hoor! En leuk een puppie! O die hondjes zijn zoooo schattig! En idd, het is altijd anders als je kids van een ander hebt. Maar nu heb iig mijn neefjes en die kennen mijn doen en laten van geboorte af aan. De andere 2 kids kennen mij ook van geboorte af aan omdat ik ze toen al kende van bij mijn moeder en daarna een halfjaar hier heb gehad. Maar toch is het idd wel lastig. Maar ja, hier gaan ze weer naar huis. En als ze vervelend zijn is dat wel lekker. Maar jij zit er dan maar weer mee. Heb wel respect voor je hoor!
ja ze kan echt bekkies trekken ze vond het maar vreemd in dat ding, omdat ze natuurlijk maar wat rondhing, maar had vanmiddag een grote h&m doos ( ) onder haar voetjes gezet en ze ging met toch tekeer joh haha zon leuk gezicht
HIer wil manlief mij persé laten kijken naar panicroom...! Niet echt zin in, maar heb beloofd achter de pc weg te gaan en te gaan strijken. Ik denk niet dat ik dan nog hier kom, want ben best moe en ga daarna lekker in bed liggen. Dus ik houd het voor gezien voor vandaag. Dag meiden en beebs!
Ben op de babysite bezig. Wil een nieuwe foto op mn home, maar kan geen leuke vinden. Vind ze allemaal wat de druk. Dan blijft het 'bakkertje' er nog maar even op. Truste Vermanen
wat gaan jullie weer snel, ben ff op msn met mijn rare zwager en hup weer een pagina vol, ik lees zo verder
haha die sab. Veel te duur joh. Nee kan tegenwoordig zelf ook mooie foto's maken met mn nieuwe camera. Maar maak er die laatste tijd een stuk minder. Volgende week zondag kan ik weer ff mn eigen uitleven