April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    hihi..... leuk toch :)

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Isra wat leuk dat je volgende week weer tante wordt :D! Spannend!

Tjonge jonge Nathalie ongeloofelijk zeg van je nichtje! Zo plots en zo jong... Zwaar ook financieel zeg, pfff hoop voor je dat inderdaad de uitkeringen en dat soort dingen snel geregeld zijn zeker met dat gedoe met je schoonmoeder, jullie hebben het hard nodig lijkt me. Ah Nathalie wat fijn een puppie! Dat is toch ff iets leuks om naar uit te kijken! Zullen de meiden toch ook fantastisch vinden zeg! Een huisdier kan je zoveel goed doen en troost geven.

Oh jee Sab heb je de h&m leeg gekocht?

Trusten Vermanen.

Rollen jullie kids trouwens ook steeds over dezelfde kant? Ben rolt eigenlijk altijd over zijn linker kant, hij rolt dus ook niet door of zo maar steeds weer terug op dezelfde zij.

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nathalie leuk een hondje! Even wat afleiding. Wat voor puppie krijg je? ( of heb je dat gezegt?) me hoofd is een beetje vol hihi. Wel spammen hoor en ook je kleine boef weer eens :D

Isra wat leuk dat je tante word! Spannend zeg. weet je al wat het word?

Aapies bij de aapies! leuk :D:D wil wel zo'n gezinsfoto hoor leuk ;)

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @sabje hahaha jaaaaa nog heeel ver weg hoop ik en tja wil mootje natuurlijk heeeel graag spammen maar geloof het of niet weet begot niet waar de camera/fototoestel is en daar staat dus ook de bevalling van Nagéamo op dus van het weekend me hele huis overhoop halen om te zoeken naar de camera, en die stoel he kun je daar nou later ook wat mee bevoorbeeld tafeltje stoeltje van maken met die kubussen kan dat namelijk wel en dat vind ik altijd wel handig met die kleintjes vooral als ze gaan staan

@vermanen nee een vetpot is het nog niet maar hoop dat de uitkeringen snel gaan lopen zoals belooft is en dan komt het helemaal goed tot die tijd even zuinig aan doen, het is inderdaad soms zwaar en écht niet alleen maar leuk altijd 5 kinderen om je heen helemaal nu is het soms zwaar omdat je toch ook met je eigen verdriet zit maar dan komt er 1 naar je toe geeft je een kus of knuffel en dan is het weer helemaal goed daar doe ik het voor

@isra volgende week tante oooo zo leuk dan zie je ineens hoe groot die van jou is hahahaha

@ladi inderdaad kan een huisdier je altijd veel liefde geven maar ook als je verdrietig bent voelen ze het aan en komen ze bij je vooral hoe ik s'avonds zo alleen ben lijkt het me heerlijk om lekker met de pup te kroelen en doen

@esjuh we krijgen een klein boomertje beige van kleur met de naam kwispeltje

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ohh wat leuk Naat! Leuke naam ook zeg..
    Begrijp het heel goed dat het zwaar voor je is zeg. Maar de momenten dat je idd een knuff of een kus krijgt doen je beseffen dat je kinderen er wel begrip voor hebben denk ik. Fijn hoor 5 van die schatten om je heen. Hoe gaat het op school met de meiden? nog steeds goed?

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja daimy rolt ook altijd dezelfde kant op even denken...haar rechterkant rolt ze op.

ja was zo verleidelijk bij de h&m :oops: in de outlet allemaal zulke goedkope leuke meidendingetjes....heb vast maat 86 ingeslagen :) :oops:

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nee je kan er geen tafeltje ofzo van maken, je kan wel het blad eraf halen als ze ouder worden, en dat ze dan gewoon aan tafel zitten zegmaar. hij kan ook omhoog en omlaag en naar achteren en hij tot 3 jaar geloof ik .
    die cube stoel zag ik ook idd, kon je heel veel mee maar de rugleuning kon je dan weer niet naar achter zetten, en dat vind ik wel makkelijk nu daimy nog zo klein is, zo rechtop zitten is nog wat zwaar voor haar, dat hoofd weegt nogal wat :)

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik heb niet alles gelezen maar de laatste samenvattingen wel.

Sab wat vervelend zeg dat je zo misselijk ben, en begrijpelijk dat je nerveus ben voor de eerste echo. Is ook niet niks.

Lieve Nathalie, wat een vreselijk verlies. Hoeveel kan een mens verdragen. Ik wens je een heleboel sterkte, zo jong....heel erg.

Kwebbel, ik weet wat je bedoeld. Ik zie op mijn werk ook veel verdriet en dan leer je wel te relativeren. En inderdaad leven en dood ligt zo ontzettend dicht bij elkaar. Wees blij met de dingen die je heb en maak van een mug geen olifant. Koester je geliefden, koester het leven en koester je herinneringen. Maak herinneringen.
    Life is to short he!
    Ik wil niet echt op de woordenwisseling in gaan, ik snap best dat het gebeurd. Komt in elk goed huwelijk voor, alleen op een forum komen de woorden harder en soms vervormt over. Waardoor je weer scheve gezichten krijg. Als het maar weer uitgepraat wordt.
    Komt allemaal wel goed denk ik.

Even een ego bericht; IK HEB VANDAAG VOOR HET EERST GEWERKT!
    en het was zooooo super weer. Ben er helemaal happy van, iedereen was zo lief. Kolven ging ook goed, heb een luxe kamer (kamers) met zelfs tv en een bed haha het zijn de kamertjes waar de artsen normaal slapen als ze dienst hebben. Dus kan ook nog ff een tukje doen :p
    Heb weer zin in dinsdag mag ik weer! Ben erachter dat ik geen type ben om thuis te moederen. Eventjes oke maar niet altijd. Heb zo mijn collega's gemist. Heb nu echt het gevoel dat ik weer in de volwassen wereld ben beland.

einde ego bericht ;) ( grapje hoor, wil niet de boel aanwakkeren)

9. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    noelle rolt alle kanten op maja dat kan ook niet anders, als ze maar vooruit komt; horizontaal of verticaal.

naat wat leuk zeg een hondje!

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Karin wat goed dat je eerste dag zo beviel zeg! En klinkt goed die kolf kamers bij jou op het werk :D. Hoe heeft noelle het gedaan zo zonder mama?

11. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    nou esjuh, noelle is een deugniet want bij mij slaapt ze overdag niet maar nu heeft ze vandaag bijna alleen maar geslapen. Mijn mond viel open. Dit heeft ze verleden keer ook al gedaan toen mijn moeder aan het proef oppassen was. Echt errug.... :) Volgens ray komt het omdat ze bij mij alleen maar aan melk denkt haha

wat een lekker manneke heb je toch!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat het zo goed bevallen is Karin, je eerste werkdag na lange tijd.
    Das toch belangrijk he?
    Zo.... klinkt goed die kolfruimte :)

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat fijn dat je 1e werkdag zo goed is bevallen! was het niet even wennen na al die tijd? zo dat klink luxe zeg die kamer :D dat heb je goed voor elkaar. Leuk hoor dat je het daar zo naar je zin hebt en dat je leuke collega's hebt, collega's bepalen toch wel een beetje de sfeer altijd he. Ik vond mijn werk niet altijd even leuk maar door de collega's was het dan wel weer erg leuk altijd. ben het even kwijt, gaat noelle naar het kdv of heb je oppas?

en een grapje moet nog kunnen hoor ;)

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Dank je karin :D

Haha leuke opmerking.. bij jou denkt ze alleen maar aan melk.. wel fijn dat het zo goed gaat he :D

buddy jij ook nog hier..:D

15. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    mijn ouders passen op maar ray is ook veel thuis, die werkt 32 uur. Das wel fijn hoor.
    Ik heb weer heerlijk gelachen op mijn werk en het voelde ook als thuiskomen.

16. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
  17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
  18. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
  19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    lief zeg karin! leuke kleertjes ook weer! (met bijpassende schoentjes zag ik :D )

20. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0

dionne met dr gekke bekkie

Deel Deze Pagina