April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ja voor elk setje andere schoentjes he! haha

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Esjuh ik vind je banner echt super mooi hoor, maar elke keer als ik je tekst lees zie ik heel vaag (komt misschien door mijn slechte ogen) je banner er onder en dan is het net of het alleen het hoofdje van Dani is en dan denk ik steeds om wat ziet dat er eng uit zo'n zwevend hoofdje en dan kijk ik weer naar je banner en dan zie ik weer dat hij gelukkig geen zwevend hoofdje is :D. Wilde ik even met je delen haha, moet er zelf steeds zo om lachen.

Ja Nathalie idd die dieren voelen je verdriet ook aan en kunnen dan zoveel troost geven, zeker als je 's avonds alleen op de bank zit kun je dat goed gebruiken, lekker knuffelen!

Oh Sab ik heb hier al dingen in maat 92 liggen :D, was de kinderafdeling van de h&m, vond het zo leuk dat ik het maar vast gekocht heb, was toen ook in de sale.

Karin fijn dat je eerst werkdag zo goed bevallen is. Prima toch dat je er lekker bij wil werken, kan ik me goed voorstellen hoor. Ieder heeft daar zijn voorkeur in en daar is niks mis mee als je het mij vraagt. Leuke spam :D:D:D.

Oja Ben heeft vanavond voor het eerst bloemkool gekregen, was 30 gram en dat heeft hij allemaal heerlijk opgesmikkeld. Geloof dat hij het wel lekker vond, hij is nog niet enthousiast maar hij keek in ieder geval niet meer zo vies haha. En lief gaf hem weer te eten en dat werkt erg goed, dus dat houden we er maar in :D. Ook wel zo leuk voor hem denk ik.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jij zegt wat van Daimy, maar Dionne heeft gezichten hoor :) en Noelle heeft alweer van die leuke kleertjes aan! (kan voor het eerst niet zeggen waar het vandaan komt :) )

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ben dus gelukkig niet de enige :) ach ik weet nog dat ik maat 68 kocht en dat ik dat heel groot vond :) en daar barst ze nu al uit ;) dus ze zitten er zo in he!

oh klinkt toch wel erg leuk die hapjes allemaal! ik moet me echt even inhouden nog ;)

ze heeft al wel even de stoel uitgetest, hihi vond de stoel wel erg groot met zon klein meisje erin :)

5. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    di, hier vanavond ook bloemkool, maar geen succes, ze had niet zo'n trek
    . Ik gooi er wel een aardappeltje doorheen. Ach ze heeft zo last van haar tandjes, ik geloof dat ze beneden alletwee door gaan komen. Een hele rode wang en vieze luiers groen!

Sab de kleertjes komen van marktplaats haha, niet allemaal hoor. Veel mexx en franse merkjes

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hihi ja Ben verzuipt ook nog in de stoel :D, zo'n grappig gezicht.

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    gaaf die stoel trouwens, ik ben nog steeds happy met de stoel van ikea, past ze perfect in! Gemaakt voor iniminies

8. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0

hier kijkt ze errug serieus hihi

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zijn groene luiers een teken van tandjes? want daimy was vandaag wat huilerig en had wel 3 van die groene luiers :(
    tis soort van onmogelijk om in haar mond te kijken, ze doet steeds haar tong ervoor :)

ze voelde zich wel meteen heel groot in die stoel dat was zo leuk!

hier ook de ikea stoel :D maar daar zit ze zo rechtop in het gaat wel maar niet zo lang , die ga ik later wel meer gebruiken denk ik

10. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0

noelle in pieterburen

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  12. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ja meestal zie je het wel aan de poep, spuitluiers of groene poep. Dionne had eigenlijk helemaal geen last van tandjes krijgen.

13. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0

mijn lievelieve hartsvriendje met zijn moeder en noelle natuurlijk

het stiptruitje is van H&M met een DuckyBeau vestje
    Let op deze foto niet op het broekje sab :) , ze had haar maillot ondergepoept

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dames ik val haast van mijn stoel...ga kijken of mijn bed er nog is :D

vond het gelukkig weer gezellig, en leuk om weer spam van jullie te zien karin!

trusten!

15. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    HEE JIJ DAAR..... talk 2 the hand haha is haar stopwoordje

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zal eerlijk bekennen dat ik er net naar aan het kijken was karin :) die broek onder die jurk :)

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    slaap lekker sab, ik ga nog even door met de pics hihi

18. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    dacht ik wel.... 8)

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihi wat een gezicht joh! thomas zou hard wegrennen als ze zo kijkt :)

nee hoor tis echt een knappe meid! en wat een prachtig haar toch he! zou er jaloers op worden gewoon met mijn stijle fluthaar

nu ben ik echt weg ;) zit weer vastgeplakt

20. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0

Deel Deze Pagina