April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
  2. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0

sopqueen, heel de fles leeg in bad gegooit

3. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    lekker druk hier....

ga zo mijn bed opzoeken

tearke nog ff wat een gave banner zeg! Zag je ergens voorbij komen.
    Rustige nacht allemaal :baby:

4. Goedemorgen.

@ Sab. Fijn dat alles goed is.. Ik hoop voor je dat de zetpillen gaan werken en dat je je niet meer zo misselijk voelt... Ennuh.. Leuke kinderstoel hoor.. Makkelijk ook zo'n inklapbare..

@ Nathalie.. Leuk dat jullie een hondje krijgen.. Hebben jullie wat om naar uit te kijken..

@ Karin. Fijn dat het werken je weer goed is bevallen! En dat het voor het kolven goed geregeld is.. Leuke spam ook!

Tis nog rustig hier. Maarja.. Tis ook zaterdag he.. Ik ga zo ff de kipfilet in blokjes snijden, en marineren.. We eten vanavond kipsate.. Zelfgemaakt... Jammiee....

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Goedemorgen! Is het alweer kwart over negen geweest en ik zit nog steeds is mijn badjas.. Voel me dan ook beetje grieperig, dus misschien blijft het ook wel zo.

Fijn Karin dat het zo goed ging op je werk. En als jij de prettiger voelt bij werken dan kan ik daar alleen maar achter staan. Wel erg luxe kolfruimte ;) En wat een mooie pics weer van je schattige meiden.

Mmmm Ingrid, kipsaté. Ik kook vandaag nooit, dus zal wel patat worden ;)

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Ben er heeel eventjes, zal later vandaag nog ff bijlezen. Hoop dat het weer wat gezelliger is hier! ;) Dus nu ff een ego-berichtje, zal later weer reageren op alles wat er geschreven is sinds donderdag... daar ben ik straks denk ik wel ff druk mee!

Ga zo ff naar Babypark in Enter, binnenkort wordt Jasmijn gedoopt en we vragen aan boniman's familie 1 groot kado: een autostoeltje. Dat is dus 1 van de voordelen van een grote familie, haha. Als ze met alle broers (6 stuks) en boniman's ouders geld bij elkaar doen hebben ze hem al haast betaald.
    Maar ga nu eens kijken welke het moet worden, heb ook een test van de anwb al uitgeprint.

Maar ga nu, anders wordt het zo laat allemaal!

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Succes met uitzoeken boni! ;)

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, ik ben weer thuis, kopje koffie naast me, Jasmijn zit in de wipstoel te spelen dus voldoende tijd om te reageren. Moet erg veel teruglezen dus dit wordt een lang berichtje denk ik...

Lees veel over de discussie, wil er niet meer teveel over zeggen alleen maar dit: iedereen doet de dingen anders dan dat jij ze zou doen en dat is niet erg en vooral geen reden om elkaar hierop aan te vallen (en dat kom ik helaas toch wel eens tegen in de laatste pagina's). Ik lees ook wel eens dingen die ik zelf anders zou doen maar dat is tenslotte jullie eigen zaak!
    Zou het erg jammer vinden als door deze discussie de gezelligheid hier ophoudt.
    Wil nog wel op een paar andere dingen reageren maar dat doe ik per pb, anders laait de discussie hier alleen maar weer op...

Simone, kan je helemaal begrijpen. Het is toch een kostenpost een kindje, hoe je het ook wendt of keert. En 2 hypotheken is idd een beetje veel van het goede, haha!

Booky, mooie spam komt er voorbij van jou! Mats in de groente, een toegetakelde Mats... tss zou wat zijn als hij idd zo thuis kwam, haha! En geweldig het versje op pagina 2023, zit hier met een big smile... haha!

Sab, hoe gaat het met de misselijkheid? Hoop dat het snel een beetje beter wordt...

Kwebbel, vervelend dat je iets rots op je werk hebt meegemaakt. Vriendin van me is ook pleeg (op neon/kinderafdeling) en daar krijg ik soms ook dingen van mee. Het is niet altijd het makkelijkste werk dat jullie hebben, heb er ook veel bewondering voor! Dikke knuf! Bij de rest van je berichtje sluit ik me ook helemaal aan trouwens...

Booky: fijn dat Mats van donderdag op vrijdag heeft doorgeslapen! Heerlijk is dat hè. Wil jullie niet jaloers maken maar Jasmijn doet dat dus al een hele tijd en als het dan een keer een nachtje minder goed gaat weet ik weer hoe erg we met haar boffen...

Tearke: ook fijn dat Jurre heeft doorgeslapen.
    En Dani ook al lees ik, heerlijk!

Cynthia, groot gelijk dat je Harmen een keertje hebt laten lopen 's nachts, je doet het tenslotte samen! En jij zorgt al de hele dag voor hem...

Ben blij te horen dat Bri over is gekomen, haha, ons een beetje jaloers maken met het lekkere weer daar en het privé zwembad...

Ladi, vervelend te lezen dat je zo verkouden bent. Neem inderdaad maar lekker wat rust dit weekend, hoop dat het helpt.

Hier de kinderbijslag al binnen, het staat ook al op Jasmijn's rekening. Zolang het financieel kan gaan we het sparen voor haar.
    Was ook vroeg, want ik dacht ook dat het de vijfde overgemaakt zou worden.

Ingrid: Leuk, het eerste Danoontje! Heb je foto's?

Nathalie, wat een rot bericht over je nichtje. Is toch echt veel te jong. Je krijgt het ook wel voor de kiezen daar. Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuff voor jou en je kindjes.

Corina, wat vervelend bij de osteopaat. Hoop dat het helpt, maar kan me voorstellen dat het heel vervelend is om je kindje daar zo te horen huilen. Knuffel hem maar eens lekker van Jasmijn, misschien helpt het wel..

Ladi, de allereerste keer dat Jasmijn's nageltjes werden geknipt (door mij alleen) knipte ik meteen bij het eerste nageltje van haar duim in haar vinger. Ooooooh wat vond ik dat erg! Zij was nog wel snel weer getroost maar baalde er zelf enorm van... stom hè. De volgende keren heeft Boniman het dus gedaan maar nu ondertussen doe ik het wel weer, maar heel voorzichtig, haha!

Tearke, zou het jammer vinden als je hier wegblijft en nooit meer reageert! Onze enige belgski...

Zo, al een lang berichtje (en ben pas op pagina 2028). Ga zo weer verder maar moet er eerst eentje voeden nu! Tot later!

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Leuk spam Karin!

Oeh lekker Ingrid kipsate :D.

Bah Vermanen ook al ziek aan het worden :(.

Welk autostoeltje gaat het worden Boni?

Nou hier vanochtend heeeeeerlijk uitgeslapen, tot na 12-en :D. Heel fijn weer een keer. Voel me ook al ietsje beter. Bij mij gaat een verkoudheid altijd op mijn ogen zitten en dat is zo naar, kan dan totaal niet tegen licht. Dat gaat nu gelukkig wat beter. Verder nog wel traanogen, keelpijn en een vol snothoofd :(.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo kan weer verder lezen. Jasmijn is gevoed en ligt in bed, ondertussen kwam boniman thuis om te eten dus dat hebben we ook weer achter de kiezen.

Vermanen: mooie samenvatting op 2030! Lekker is dat hè, met een slapend kindje op schoot....

Ingrid, heb je al contact gehad met de Avent? Zou niet mogen, dat die spenen nu al kapot gaan..

Haha, booky, smurfenmelk! Die heb ik hier nog niet gehad. HEb je soms iets speciaals gegeten?

Vermanen, ben ook benieuwd of Hannah gegroeid is. Meestal heeft je gevoel het ook wel goed, ik had nu zelf ook het idee dat het niet zoveel zou zijn en dat klopte aardig dus. Maar het vlakt vaak af met bv (je geeft toch idd nog bv?)
    Grappig dat de ontlasting zo begint te veranderen met de fruithapjes. En banaan verstopt natuurlijk ook.. dus dat helpt ook mee.

Esjuh, je hebt pb. En vervelend dat je ook al ziek bent, de verkoudheid heerst echt geloof ik.

Cynthia, ook jij hebt pb!

Booky: ook in een VW Polo past heel veel, toen we de box hadden gekocht moesten we hem meteen meenemen (showroommodel). Dus box erin, kinderwagen, Jasmijn, ik en boniman. Paste ook precies ;)

Ladi: leuke slofjes!

Sab: grappig dat Daimy nu zo is gaan rollen. Jasmijn doet het alleen af en toe. Vanochtend in de box lag ze bijvoorbeeld opeens op haar buik (had het rollen weer gemist). Wel een foto van gemaakt, zal die nog wel ff spammen straks.
    En leuk de groene stoel! Die vond ik dacht ik ook de leukste! Wel ff spammen als Daimy erin zit hè!
    Fijn dat je bericht hebt van de ha. helpen de zetpillen al?

Esjuh, mooie samenvatting op 2040.

Corina goeie tip over de LIEF-site. Ga zo direct ff kijken... ben benieuwd!

Spannend Isra dat je weer tante wordt! Leuk voor Ryan, zo'n leeftijdsgenootje..

Nathalie, fijn dat je straks een klein hondje hebt! Liefff! Wel spammen straks hè! En ik hoop voor je dat je het straks financieel allemaal weer op de rit krijgt...

Karin, natuurlijk kun je noelle aanmelden voor de iniminie club! Gezellig..
    en bedankt voor je compliment over de banner, vind hem zelf ook goed gelukt..

Ik begrijp uit alle berichtjes dat er een minimeeting is in de dierentuin? Leuk! Veel plezier daar...

Ladi, weet niet over welke kant Jasmijn rolt, we merken het elke keer pas als ze al op haar buik ligt :(

Sab, idd een leuke winkel de H&M! Probeer me altijd wel in te houden daar, is me donderdag goed gelukt, zowaar niets gekocht (knap hè!). Maar kwam ook omdat ik in de winkel telefoon kreeg en toen even was afgeleid ;)

Karin, fijn dat het werken zo goed beviel! Heb dat zelf ook, vind de combinatie werken/thuis zijn ook heerlijk! En gelukkig is één van mijn werkdagen boniman thuis, dat is helemaal super!
    En wat een mooie foto van Noelle, super!

Nou, ben bijna bij, nog een paar pagina's. Maar die doe ik in een nieuw berichtje, anders wordt het zo lang...

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ladi: dat lijkt me inderdaad leuk als Jasmijn straks hapjes gaat eten, dat boniman dan ook wat vaker haar te eten kan geven. Alhoewel ik hem laatst vroeg en hij zei dat hij dat niet echt miste nu. Af en toe geeft hij wel de fles maar daar heeft ie niet zoveel mee. Hij vindt knuffelen bijvoorbeeld veel fijner!

Lees wat over tandjes, hier nog steeds niets te zien. Jasmijn heeft trouwens een kleine cyste in haar mond, niets ernstigs, moet vanzelf weer weggaan. Zit links onder haar tong. Boniman moest van de week zelf naar de ha (had last van zijn heup, teveel belaste spier waarvoor hij doorverwijzing heeft naar de fysio) en toen heeft hij de ha er meteen naar laten kijken.

Ook mooie eigenwijze foto van Dionne Karin, talk to the hand, haha!

Zo ben bij. Oh ja, de autostoel. Het wordt waarschijnlijk de Römer King Plus. Ze waren bij Babypark nl in de aanbieding nu. En Römer komt meestal wel goed uit alle tests, vind ik ook niet onbelangrijk. Ga nog ff kijken of ze ergens anders nog goedkoper zijn. Edit: net gekeken, maar babypark is het goedkoopste. Van de week dus maar halen..
    Voor degenen die ook al naar een autostoel zijn wezen kijken: welke kopen jullie?
    En hoe doen jullie dat? Wij hebben 2 auto's maar twee keer in de week breng ik haar weg en haalt boniman haar op. Dus dat betekent al snel 2 autostoeltjes volgens mij..
    Gelukkig krijgen we dus een donatie van mn schoonfamilie, anders werd dat wel een hele dure grap...

12. @ Boni. Wij gaan waarscijnlijk ook voor de Römer King Plus.. En wij gaan dinsdag naar Babypark. Die is idd het goedkoopste..

Wij hebben maar 1 auto, dus ook maar 1 stoeltje nodig.. En die enkele keer dat hij meegaat met de opa's of oma's, dan is de stoel wel snel van auto te verwisselen..

13. Zo.. De kipsate is zover klaar..

Net de satesaus gemaakt. Hmm lekker.. En vanmorgen de kip al in de marinade gezet.. Heb er nu al zin in..

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wij zijn er nog niet uit of we één of twee stoeltjes kopen. Het schijnt wel dat die Römer heel makkelijk over te zetten is.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jasmijn had gisteren trouwens een enorme vieze luier geproduceerd op het kdv. Had al haar was vanmorgen gedaan maar zag net toen ik het uit de machine haalde dat de romper dus niet schoon was geworden. Ga hem nog maar een keer meewassen en anders gaat ie in de vuilnis (deze werd toch al een beetje te klein...)

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat heeft ze me inderdaad laten zien, hij is erg makkelijk te verwisselen. Ook een reden om voor deze te kiezen. En onze beide auto's hebben niet zo'n isofix systeem (auto's zijn 9 en 10 jaar oud) dus we moeten er eentje die met gordels is vast te maken.
    Toch maar eens vragen of we de autostoel op het kdv en bij de gastouder kunnen laten staan anders...

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ga nog ff kijken of de autostoel in Dld goedkoper is.. we wonen hier tenslotte vlakbij de grens.

18. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Dat zal toch wel? Ik heb hier ook regelmatig een stoeltje in de gang staan. Ik werk er graag aan mee, vind het nl onzin dat die gezinnen voor mij een extra stoel moeten aanschaffen. Bovendien heb je dat met die maxicosi ook niet?

Maar om nog even verder terug te gaan. Ik ben nu al weer iets beterder (wat een woord) maar nog wel slapjes. Heb ff versterkende middelen ingenomen ;)

Ik geef nog steeds bv idd. Was helemaal niet van plan over te gaan op fv. Als ze érg weinig gegroeid is en cb advisteert bijvoeden dan ga ik wel kolven en dat eventueel aandikken oid. Ik kijk nog wel. Maar ik heb er zelf geen moeite mee, met die bv, dus dan houden we het lekker zo.

Vanmorgen had Hannah twee mooie keutels in dr luier zitten. Ze stonk uren in de wind dus had al bijna handschoenen aan gedaan :) Maar dit was ff makkelijk! Gisters dus ff fruit overgeslagen en vandaag begonnen met een peer. Die ging er ook in als koek ;)

Ga nu nog ff rustig zitten, niet achter pc, krijg hoofdpijn..

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zei net dat Jasmijn zich nog niet zo makkelijk omdraaide, nou neem mijn woorden maar weer terug.

Legde haar net op haar speelkleed en het eerste wat ze deed was zich omdraaien naar haar buik en dat ging erg soepel! Opeens heeft ze het door dus.. grappig!

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh ja, alleen hoe ze terug moet snapt ze nog niet...

Deel Deze Pagina