April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben nu alleen hier geloof ik...

Zal nog ff spammen hoe ik haar vanmorgen in de box vond...

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah, wat een superlieve foto Boni!

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Wat een schatje :)

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dank je, dat vond ik ook...

Tis echt stil hier vandaag, echt weekend. Hier vanavond een rustig avondje. Hadden vandaag verjaardag maar daar zijn we vanmiddag met Jasmijn al heengeweest. Zo kan ze vanavond gewoon weer in haar eigen bedje slapen.

Gisteravond hebben we haar namelijk even thuis opgehaald voor het feestje. Het kado voor mijn schoonvader was nl een foto van de kleinkinderen aan de muur, maar die moet dan wel gemaakt worden. En met 13 kleinkinderen waarvan er eentje studeert in Nijmegen is het moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen. Dus dat moest gisteravond.
    Ze hield het wel goed vol, ze vond het feestje erg interessant. En heeft vannacht gewoon weer goed geslapen. Kon daar ook mooi even voeden.

5. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
  6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Super. Bloemkool vind hij dus wel lekker. fijn dat hij het zo lekker heeft opgegeten. Het begin is er :)

7. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoe vond ze de stoel zelf. lijkt me inderdaad wel een klein meisje in zo'n grote stoel. ik heb zelf een tripptrapp en daar zit Alyshia wel regelmatig heel even in. Die is van de achterkant niet zo groot dus wordt zij ook niet zo klein.

8. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ach jeetje wat sneu dat ze zo'n last heeft. Sterkte.

9. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Vermanen beterschap. hopelijk zet de griep niet door want het schijnt te heersen.

Boni veel succes met het uitzoeken van een stoeltje.

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Jeetje jij ook veel beterschap.

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Kun je de autostoel niet met jasmijn achterlaten? Bij ons op het kdv wordt dat ook wel gedaan. Dan zetten ouders de stoelen gewoon onder de kapstok. is anders wel erg duur twee stoelen.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Karin mooie foto's heb je weer gespamd van je meiden.

Wat betreft autostoel, wij hebben een mc tobi gekocht op www.autostoeltje.nl. Hij was daar het goedkoopst.

Boni, wat heb je toch een mooie meid!

Vandaag lekker een dagje uit geweest met z'n 3en, heerlijk!
    Allereerst ff naar de babydump in Roosendaal (helaas Sab zonder kinderstoel :( ) Daarna nog de stad in geweest.
    Was eigenlijk de bedoeling om voor mezlef ook flink te shoppen, maar heb alleen kleren voor Jochem gekocht.
    Dus MAG nog een keer! :)
    Ga nu lekker tv kijken. Morgen verjaardag van m'n nichtje, dus zal er niet veel zijn denk ik

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Verder heb ik mooie spam voorbij zien komen.

Zo ben even een tijdje niet geweest en er is hier veel gebeurd/ gesproken. Ga er verder niet meer op in want ik denk dat alles wel gezegd is. Heb ook niet alles bijgelezen alleen de laaste pagina's.

Hier gaat alles prima. Volgens mij zit Alyshia in een sprongetje want ze is haar hele ritme kwijt. Overdag slaapt ze barslaecht of juist heel goed. Vandaag over de hele dag maar 1 uur een 3 kwartier geslapen :confused: gelukkig was ze wel vrolijk en gezellig maar wilde wel meer aandacht en knuffels. dan is het toch lastig om iets te gaan doen. Maargoed ook deze periode gaat weer over.
    ik ben overigens nog niet heel hard aan het afbouwen met bv want eigenlijk gaat het nog wel aardig. Ze krijgt nu 1 of een halve flesvoeding per dag. Heel gek: op het moment dat ik besloten had te gaan minderen met bv omdat de productie volledige bv niet meer toeliet kolfde ik ineens 160 of 170 cc :confused: Dit had ik echt nog nooit eerder gedaan, vaak was het zo'n 120 tot 150 cc. Gek eigenlijk.
    Nu krijgt ze of ;s middags een flesvoeding of ;s avonds een halve nadat ze beide kanten heeft leeggedronken en dat gaat super. Ze heeft in ieder geval weer genoeg eten binnen op een dag en daar ging het mij om.
    Nou een heel verhaal geworden maar goed. ik kom nog wel een keer kijken. Ga nu even surfen op het internet.

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vervelend ;) dat je nog een keer mag winkelen......

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Tja zul je altijd zien. ga je voor jezelf kom je erug met kleren voor je kleine ventje :D

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hoeveel geef jij aan afgekolfde melk in de fles dan? Heb bij Jasmijn het idee dat wat ik er ook in doe, ze het altijd wel opdrinkt... maar dan merk ik bij de volgende keer zelf voeden dat ze slechter/minder drinkt...
    Vind dat dus wel lastig aan het kolven..

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zie het antwoord morgen wel verschijnen, wij gaan lekker koffiedrinken en bankhangen. Misschien ook wel even de kinderwagen ombouwen tot buggy, dat wil ik al een paar dagen doen.

Fijne avond iedereen!

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik bied haar 180 cc aan en daar heeft ze genoeg aan. Wel heeft ze vaak nog zuigbehoefte omdat uit de fles de melk makkelijker komt dus dan geef ik haar speentje even en dan is ze teverden. Ik heb haar nog nooit meer bv gegeven maar aan 160 cc had ze laatst echt niet genoeg meer dus ik heb het opgehoogd naar 180 en dat lijkt genoeg. Van fv krijgt ze als het aangemaakt is 200 cc.

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    rustig hier zeg

Hier ook nog BV en geen idee hoeveel ze drinkt, de ene keer meer dan de ander. Soms kolf ik veel en dan weer minder. Noelle is sowieso erg rommelig in haar eetgedrag.

Nu dan de kruipfoto's

ze begrijpt alleen nog niet dat ze haar handen moet verzetten, dus ze duwt zicht steeds tegen de grond aan, maarrr ze komt wel vooruit haha

20. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    boni vergeet ik helemaal te zeggen wat een schatje je meiske is, dat gezichtje; alsof ze wil zeggen: wat heb ik nu gedaan? :)

Deel Deze Pagina