Wat lekker dat de bv nu toch wel lukt. Fijn hoor!! Goed te horen dat alles verder goed gaat met jullie
Wow das lekker een keer niet misselijk! nou zo'n dag heb je verdient hoor sab en nog eens lekker uitslapen ook.. jaloer hier
Ik weet niet wat het verschil is van de autostoelen.. en wat lekker even shoppen ook zeg! En een keer iets duurs voor jezelf geeft niet hoor sab! dat verdienen mama's wel eens
Kwebbel hele fijne doop voor tijn morgen! en alvast gefeliciteerd met Isa maandag Geniet van de mooie taart
zo we zijn bij! nou miss hebben jullie het al gelezen maar ik ben nog steeds niet lekker en ben zelfs me stem kwijt.. bah.. ben je lekker mee zeg. Met dani gaat het wel beter gelukkig. Slaapt veel en heeft veel poepluiers opeens zeg. Nou ja.. het zal er maar uit moeten he Vandaag heeft ed een nieuwe droger gehaald. ben er zo blij mee Heb gelijk me was weer weg gewerkt. Ohh ja kreeg gister kaartjes binnen.. wij gaan 14 feb naar..... BERTJE VISSCHER! zo gaaf
neem je mij mee als date ? gelukkig dat het beter gaat met dani, nu jij nog he! en fijn he een droger! zou ook geen dag zonder kunnen!
nou ik dus ook niet sab haha.. vroeger kon je nog een wasrek neerzetten in de kamer en als er visite kwam die even weg werken in nu dani zijn kamer.. maar toen ik zwanger was hebben we er toch maar 1 aangeschaft hihi..
@Sab: Qua afstand valt Wijnegem nog wel mee hoor. Ik denk dat het 3 kwartier rijden is. Leuke jas! Ik ga nu mn bedje in. Het is al laat!
goedemorgen een vlug berichtje van mij,ik ben allesinds blij dat ik hier geen negatieve berichten meer zie...doet me deugd,verder wil ik ook nog zeggen dat het zeker niet de bedoeling is hier nooit meer te komen,maar gewoon veel minder.ik wil het niet als een verplichting zien hier te moeten komen.gaat hier gewoon niet.gelukkig heeft iedereen er hier begrip voor..... hier alles ok,jurre heeft mega veel last van zijn sprongetje,tandjes,diarree en verkoudheid.....word met momenten lichtjes zot hihi zo even bijlezen en zoveel mogelijk reageren